abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2009 @ 01:33:34 #26
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_65587119
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef Haunter het volgende:
Ben ik nou zo paranoïde, of hoorde ik Viviënne iets van Mollenroller ofzo schreeuwen tijdens haar pinball beurt?
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:12 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Volgens mij roept ze 'rollen rollen' , omdat de bal bijna blijft steken achter strobalen
Ah, hier kan ik misschien wat licht op werpen. Ik kijk namelijk altijd WIDM met de ondertiteling voor doven en slechthorenden aan, juist om ook te horen wat ze zeggen als ze door elkaar heen kakelen enz. En ze zegt idd wel degelijk iets van 'Mollenroller' o.i.d.. Volgens de ondertitelaars dan, iig.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 31 januari 2009 @ 02:44:24 #27
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_65588079
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
'Klier' is nog redelijk mild. En Jon is tot nog toe de enige die zich in die richting heeft uitgelaten.
Ja, dat is allebei waar. Maar ik ben wel benieuwd of het nu de deur openzet om ook 'biechten' uit te zenden van anderen die zich op die manier uitlaten.
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 00:37 schreef Jivis het volgende:
Door die opmerking van Jon en zijn verdere gedrag in de aflevering stoorde ik me veel meer aan hem dan aan Dennis.
Ik stoorde me ook meer aan Jon. Maar dat neemt niet weg dat de makers het niet kunnen maken om een van hun 'onschuldige' kandidaten in diskrediet te brengen. Als ze daar dus nog verder in gaan, dan stap ik over op Dennis als Mol.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 02:57:43 #28
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_65588244
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 02:44 schreef broer het volgende:
Ja, dat is allebei waar. Maar ik ben wel benieuwd of het nu de deur openzet om ook 'biechten' uit te zenden van anderen die zich op die manier uitlaten.
Dat zou wel een teken aan de wand zijn.
quote:
Ik stoorde me ook meer aan Jon. Maar dat neemt niet weg dat de makers het niet kunnen maken om een van hun 'onschuldige' kandidaten in diskrediet te brengen.
Jon heeft dat toch gewoon gezegd? En het is toch ook wel logisch dat als je wat langer in zo'n groep zit, er irritaties ontstaan
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zaterdag 31 januari 2009 @ 03:10:00 #29
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_65588341
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Jon heeft dat toch gewoon gezegd? En het is toch ook wel logisch dat als je wat langer in zo'n groep zit, er irritaties ontstaan
Ja, klopt. Maar ik bedoelde: als meer mensen zich ongenuanceerd over Dennis uitlaten. De makers kunnen het volgens mij niet maken om zomaar dat soort opmerkingen uit te zenden en een 'onschuldige' kandidaat dan niet in bescherming te nemen.

Maar goed, dit is allemaal nogal hypothetisch. Het gaat pas ergens over als er meer van dat soort uitspraken komen en als ze wat minder onschuldig zijn dan 'ontzettende klier'.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 03:12:47 #30
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_65588362
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 03:10 schreef broer het volgende:
Het gaat pas ergens over als er meer van dat soort uitspraken komen en als ze wat minder onschuldig zijn dan 'ontzettende klier'.
'Klootzak'
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zaterdag 31 januari 2009 @ 03:13:31 #31
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 04:03:20 #32
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_65588574
Had het er met een huisgenoot over.

Sebastiaan als te obviouse kandidaat die "graag de mol wil zijn zodat hij verdacht wordt" als dan zou blijken dat hij echt de mol is.

Dus als het de bedoeling is om zo duidelijk te mollen en er mee weg komen, het zou wel geniaal zijn
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 04:07:52 #33
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65588589
Iedereen doet zich voor als de mol. dus de minste is het. En dat is.....Anniek!
Heerlijke vrouw btw..
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_65589345
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_65590395
haha wat een theorie

waar ik wel mee zit, iedereen roept dennis dennis en dennis, maar mensen, kijk aflevering 1 nog eens... gezien? het lijkt mij heeeeeel onwaarschijnlijk dat dennis dus toch de mol is. Ja ik betrap mezelf er ook soms op, maar nee het lijkt mij niet dat ze zeggen ja dennis is toch de mol. Ik zit nu in de war met sebas en jon. Al hoop ik dat jon snel het spel verlaat... mag hem echt niet.
hihi haha :D
pi_65590591
Dennis heeft te vaak dingen door en doet die ook goed, dus ik verdenk hem niet. Hij lag wel in het beste tentje overigens, dat wil ik ook wel.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:08:16 #37
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65590622
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik vond in aflevering 3 al wel opvallend dat bij de intro de kerkklok 6 keer luidde, terwijl de tijd op de klok 5 voor 1 aangaf. Op het avro forum is daar een theorie op bedacht die het redelijk kloppend maakt. Afl 4. hoor je 5 keer een klok luiden = V. Zet dat achter elkaar en je hebt VIV.
Dat zou echt ziek zijn!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:17:30 #38
202348 Susi
Temple of Love
pi_65590788
Ik denk in ieder geval een mannelijke mol. Rick of Jon.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:05:52 #39
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_65591702
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_65591832
Tsja, Dennis is/was ook mijn mol, maar hij doet altijd wel verdomd goed mee! Hij let goed op en probeert volgens mij echt een beetje orde te krijgen in de groep.

Ik zat ook aan Sebastiaan te denken, maar die bracht gisteren weer veel geld in. Kon ook natuurlijk, want later werd het toch weer gestolen

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat de anderen wat tegen Dennis hebben, want hij drukt zich soms niet al te gelukkig uit. Alleen, hij is fanatiek en probeert het volgens mij wel echt goed te doen. De rest is soms ook een stel kakelende kippen en daar zou ik me ook heel erg aan ergeren. Jon mag zich dat wel bedenken want dat is ook niet de meest heldere speler.

Overigens blijft Dennis gewoon de tofste kandidaat Daarom vond ik het ook wel prima dat Paula weg moest, want die vond ik maar niks.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:11:39 #41
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_65593396
Nou kijk je even niet hier, mis je een heel topic

Maar inmiddels weer bijgelezen, maar geen steek verder. Tot nu toe zijn er allemaal mensen uit waarin ik geen mol zag, geen verrassingen dus. Ik verdenk nu VIV (die theorie vind ik wel iets voor de Mol-makers) en op de een of andere manier ook wel Dennis (met zijn zonnebril achterstevoren, ookal schijnt de zon recht in zijn gezicht....)

Het wordt overigens wel tijd dat Sebastiaan eruit gaat, zijn nep-molacties hebben al veel te veel geld gekost...
pi_65593735
TerugVindPo(s)t
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_65593861
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Dennis heeft te vaak dingen door en doet die ook goed, dus ik verdenk hem niet. Hij lag wel in het beste tentje overigens, dat wil ik ook wel.
Misschien snapt ie de opdrachten wel zo goed, omdat ie ze al kent. Voor de anderen is het nieuw, maar hij heeft er al over na kunnen denken...
pi_65594817
De muzikale hint voor de afvaller van deze week;

Wanted Man - Johnny Cash

I've had all the things I wanted of a lot of things I've had
And a lot more than I needed of some things that turned out bad.

Ik denk dan aan Sebastiaan.

Johnny Cash - hij heeft de pot
I had all the things I wanted of a lot of things I've had. de vrijstelling.
And a lot more than I needed of some things that turned out bad. Het boekje van Froukje had hij maar ging het spel uit omdat hij het in de tas van Hans had gedaan. Plus het geld dat verdwenen is uit de pot.

Maar ja vorige week was het ook geheel iemand anders. Wie dacht er nou aan Paula...ik niet
  zaterdag 31 januari 2009 @ 14:30:29 #45
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_65595095
In het mol dagboek van aflevering 3 las ik over het boekje en Hans als ik het goed heb, dat weet toch alleen Sebastiaan?
pi_65595242
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
In het mol dagboek van aflevering 3 las ik over het boekje en Hans als ik het goed heb, dat weet toch alleen Sebastiaan?
Ik denk ook dat dit niet toen geschreven is maar voor de uitzending van het programma. En misschien niet eens door de mol zelf maar door de redactie. Wie weet..
pi_65595727
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Geschreven aan de hand van de aflevering.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65596447
De 'tentenveiling' zou goede informatie moeten kunnen opleveren over wie geld uit de pot wil halen. Wat zou in deze opdracht de strategie van de mol zijn? Zo snel mogelijk roepen: ja doen! Of juist afwachten omdat je weet dat het volgende nog duurder gaat zijn...
pi_65597233
Ik denk dat je als mol niet zo veel hoeft te doen, iedereen gaat toch wel door elkaar heen schreeuwen. Dat zag je ook bij de tonnenopdracht toen Yvonne mol was, ze zei bijna niets en bleef enorm op de achtergrond. Toch ging er toen meer dan 6000 euro (oid) doorheen.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 16:30:24 #50
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_65598068
TVP.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')