quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:27 schreef Haunter het volgende:
Ben ik nou zo paranoïde, of hoorde ik Viviënne iets van Mollenroller ofzo schreeuwen tijdens haar pinball beurt?
Ah, hier kan ik misschien wat licht op werpen. Ik kijk namelijk altijd WIDM met de ondertiteling voor doven en slechthorenden aan, juist om ook te horen wat ze zeggen als ze door elkaar heen kakelen enz.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:12 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Volgens mij roept ze 'rollen rollen' , omdat de bal bijna blijft steken achter strobalen
Ja, dat is allebei waar. Maar ik ben wel benieuwd of het nu de deur openzet om ook 'biechten' uit te zenden van anderen die zich op die manier uitlaten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
'Klier' is nog redelijk mild. En Jon is tot nog toe de enige die zich in die richting heeft uitgelaten.
Ik stoorde me ook meer aan Jon. Maar dat neemt niet weg dat de makers het niet kunnen maken om een van hun 'onschuldige' kandidaten in diskrediet te brengen. Als ze daar dus nog verder in gaan, dan stap ik over op Dennis als Mol.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:37 schreef Jivis het volgende:
Door die opmerking van Jon en zijn verdere gedrag in de aflevering stoorde ik me veel meer aan hem dan aan Dennis.
Dat zou wel een teken aan de wand zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:44 schreef broer het volgende:
Ja, dat is allebei waar. Maar ik ben wel benieuwd of het nu de deur openzet om ook 'biechten' uit te zenden van anderen die zich op die manier uitlaten.
Jon heeft dat toch gewoon gezegd? En het is toch ook wel logisch dat als je wat langer in zo'n groep zit, er irritaties ontstaanquote:Ik stoorde me ook meer aan Jon. Maar dat neemt niet weg dat de makers het niet kunnen maken om een van hun 'onschuldige' kandidaten in diskrediet te brengen.
Ja, klopt. Maar ik bedoelde: als meer mensen zich ongenuanceerd over Dennis uitlaten. De makers kunnen het volgens mij niet maken om zomaar dat soort opmerkingen uit te zenden en een 'onschuldige' kandidaat dan niet in bescherming te nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Jon heeft dat toch gewoon gezegd? En het is toch ook wel logisch dat als je wat langer in zo'n groep zit, er irritaties ontstaan
'Klootzak'quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:10 schreef broer het volgende:
Het gaat pas ergens over als er meer van dat soort uitspraken komen en als ze wat minder onschuldig zijn dan 'ontzettende klier'.
Dat zou echt ziek zijn!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik vond in aflevering 3 al wel opvallend dat bij de intro de kerkklok 6 keer luidde, terwijl de tijd op de klok 5 voor 1 aangaf. Op het avro forum is daar een theorie op bedacht die het redelijk kloppend maakt. Afl 4. hoor je 5 keer een klok luiden = V. Zet dat achter elkaar en je hebt VIV.
Misschien snapt ie de opdrachten wel zo goed, omdat ie ze al kent. Voor de anderen is het nieuw, maar hij heeft er al over na kunnen denken...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Dennis heeft te vaak dingen door en doet die ook goed, dus ik verdenk hem niet. Hij lag wel in het beste tentje overigens, dat wil ik ook wel.
Ik denk ook dat dit niet toen geschreven is maar voor de uitzending van het programma. En misschien niet eens door de mol zelf maar door de redactie. Wie weet..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
In het mol dagboek van aflevering 3 las ik over het boekje en Hans als ik het goed heb, dat weet toch alleen Sebastiaan?
Geschreven aan de hand van de aflevering.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
In het mol dagboek van aflevering 3 las ik over het boekje en Hans als ik het goed heb, dat weet toch alleen Sebastiaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |