quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
it's the nineties all over again!
Mijn allereerste rugzak op de middelbare school was een paarse van 90210quote:
Awwwwquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Awwww
Dank je wel.
Ben inmiddels alweer klaar en er ook alweer vandoor.
Mensen, ik wens jullie nog een hele fijne avond. Ow, en over HOAX, ik dacht dat eerlijk gezegd ook.
Bye!
Maar je hedendaags karakter heeft natuurlijk zijn grondslag in die jįren dat je die tas toch bent blijven dragen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef JoeyT het volgende:
Mijn allereerste rugzak op de middelbare school was een paarse van 90210.
Ik hoef waarschijnlijk niet te vermelden dat ik de eerste jaren niet echt populair was.
Ja, mn zusjequote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
Mensen gister nog gekeken?[ afbeelding ]
Een mannelijke klasgenoot van mij had in de brugklas een Penny agendaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[..]
Mijn allereerste rugzak op de middelbare school was een paarse van 90210.
Ik hoef waarschijnlijk niet te vermelden dat ik de eerste jaren niet echt populair was.
Daar begon het fake it till you make it gedragquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar je hedendaags karakter heeft natuurlijk zijn grondslag in die jįren dat je die tas toch bent blijven dragen.
Mijn absolute lievelingsfilmquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, mn zusje
Die belde ik terwijl ze aan het zwijmelen was
26quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn absolute lievelingsfilm![]()
. Hoe oud is je zusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test
Hahaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
26
zeker te oud voor je, aangezien je mijn kinderen al interessant vond
Meet Joe Black heb ik gisteren trouwens ook helemaal gekeken, Anthony Hopkins!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, mn zusje
Die belde ik terwijl ze aan het zwijmelen was
Moest je ook huilen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Meet Joe Black heb ik gisteren trouwens ook helemaal gekeken, Anthony Hopkins!
Die bedoelde je met dat zwijmelen he?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:26 schreef Grijsmuisje het volgende:Je test eerst even of je door de ballotage komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Van die suffe rol van Braadspit? Ja, en nu je er weer over begint...quote:
Ja, het blijft een kut eind...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
Mensen gister nog gekeken?[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Van die suffe rol van Braadspit?
Me tooquote:Ja, en nu je er weer over begint...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |