abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68091668
Prijs: Het gewicht van het lammetje in kebab-vorm
  donderdag 16 april 2009 @ 23:56:27 #182
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_68092779
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:58 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Mag je er dan ook eerst mee gooien, dan kun je wat beter schatten
Lol.. Als je dat gaat doen kom ik ook even kijken!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 17 april 2009 @ 00:08:46 #183
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68093125
quote:
Op donderdag 16 april 2009 23:56 schreef Tism het volgende:

[..]

Lol.. Als je dat gaat doen kom ik ook even kijken!..
Is dat een uitdaging?
Don't let my username fool you...
pi_68099046
quote:
Gisteravond is in Roermond een paarse Volkswagen Polo met daarin een stoffelijk overschot uit de rivier De Roer gehaald. Het betreft hier waarschijnlijk de 19-jarige Randy van der Beek, die sinds de nacht van 5 april vermist werd. Hij reed namelijk in zo'n zelfde paarse Volkswagen Polo toen hij 's nachts een vriend thuis afzette. Sindsdien is hij spoorloos en het vermoeden is dat hij vlakbij het Roermondse politiebureau van de weg is geraakt en met de auto in het water is gekomen.

Momenteel wordt de oorzaak van het ongeluk onderzocht. Op de plaats waar het ongeluk gebeurde liggen varkensruggen op de weg en het kan zijn dat de auto die geraakt heeft. Hierdoor kan de bestuurder de macht over het stuur zijn verloren, waarna hij in het water is beland. De Polo was aan de voorzijde zwaar beschadigd.
Hoorde gisteravond van een vriendin al dat er veel politie (nogal wiedes, zo naast het politiebureau )en brandweer op de been was daar.

Vind het maar een beetje vaag. Die varkensruggen liggen toch voor dat parkeerplaatsje tegenover het tankstation, en dan is het toch nog wel een stukje tot de Roer.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:42:03 #185
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68099697
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hoorde gisteravond van een vriendin al dat er veel politie (nogal wiedes, zo naast het politiebureau )en brandweer op de been was daar.

Vind het maar een beetje vaag. Die varkensruggen liggen toch voor dat parkeerplaatsje tegenover het tankstation, en dan is het toch nog wel een stukje tot de Roer.
Ja, dat vind ik ook zo vaag. Dan moet je toch echt onnoemelijk hard gereden hebben wil je daar uit de bocht vliegen en in de Roer terecht komen en dan ook nog zonder een duidelijk schadespoor achter te laten...
pi_68099890
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:42 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook zo vaag. Dan moet je toch echt onnoemelijk hard gereden hebben wil je daar uit de bocht vliegen en in de Roer terecht komen en dan ook nog zonder een duidelijk schadespoor achter te laten...
Weet niet aan welke kant van de brug hij in de Roer lag, maar ik ga ervan uit dat hij dan links van de brug, komende vanuit Herten, de Roer in is gereden. Dan ben je dus nog niet bij de bocht voor de brug (die sowieso de andere kant uitgaat, dus van 'uit de bocht vliegen' kan geen sprake zijn, zeker niet omdat hij dan door het hekwerk van de brug zou moeten vliegen). Vind het maar erg raar.

Misschien onwel geworden achter het stuur, of ergens voor moeten uitwijken. En idd erg knap om dit alles zonder duidelijke sporen te doen. Hoe is de politie er dan ineens achter gekomen dat er een auto daar zou liggen?
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 17 april 2009 @ 10:55:49 #187
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68100177
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 10:47 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Weet niet aan welke kant van de brug hij in de Roer lag, maar ik ga ervan uit dat hij dan links van de brug, komende vanuit Herten, de Roer in is gereden. Dan ben je dus nog niet bij de bocht voor de brug (die sowieso de andere kant uitgaat, dus van 'uit de bocht vliegen' kan geen sprake zijn, zeker niet omdat hij dan door het hekwerk van de brug zou moeten vliegen). Vind het maar erg raar.

Misschien onwel geworden achter het stuur, of ergens voor moeten uitwijken. En idd erg knap om dit alles zonder duidelijke sporen te doen. Hoe is de politie er dan ineens achter gekomen dat er een auto daar zou liggen?
Tja, hij was op weg naar huis na het uitgaan, dus wie weet vermoeidheid o.i.d. Maar dat de politie erachter is gekomen zou kunnen door bijv. een visser of een wandelaar die iets in het water heeft gezien dat opviel.
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:19:16 #188
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_68114708
Wellicht dat hij ergens stroomopwaarts te water is geraakt en door de stroming van het water afgedreven is. Lang niet alle dodelijke ongevallen vinden plaats door te hoge snelheid. Onoplettendheid, vermoeidheid of een klapband kunnen net zo goed een oorzaak zijn.
Net efkes anges
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:22:35 #189
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_68114791
Ik weet niet over wie dit gaat!..

Maar 11 dagen in de Roer liggen is een fucking lange tijd!..

[ Bericht 39% gewijzigd door Tism op 17-04-2009 17:36:35 ]
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:56:22 #190
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_68121658
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:22 schreef Tism het volgende:

Als je dood bent maakt het niet veel meer uit he
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_68131864
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wellicht dat hij ergens stroomopwaarts te water is geraakt en door de stroming van het water afgedreven is. Lang niet alle dodelijke ongevallen vinden plaats door te hoge snelheid. Onoplettendheid, vermoeidheid of een klapband kunnen net zo goed een oorzaak zijn.
rechts van de brug staat amper water,dus afdrijven ? denk t nie En links van de brug ,geen beschadiging aan struiken,bomen etc ... vaag verhaal iig
pi_68131891
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:22 schreef Tism het volgende:

http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
  zaterdag 18 april 2009 @ 11:59:47 #193
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_68136231
in Dagblad de LImburger staat vandaag ook een luchtfoto van het betreffende gebied. Politie heeft igsteren forensisch onderzoek gedaan. Men gat er in 1e instantie van uit dat de auto aan de kant van het shell tankstation te water is geraakt en toen onder de brug door is afgedreven.
Net efkes anges
pi_68136437
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 11:59 schreef Sjoerd102 het volgende:
in Dagblad de LImburger staat vandaag ook een luchtfoto van het betreffende gebied. Politie heeft igsteren forensisch onderzoek gedaan. Men gat er in 1e instantie van uit dat de auto aan de kant van het shell tankstation te water is geraakt en toen onder de brug door is afgedreven.
Lijkt me idd logischer. Reed net met de auto erlangs en aan de andere kant liggen er ook nog grote keien (of betonblokken) voor de Roer. Geloof dus nooit dat hij aan de linkerkant te water is geraakt.
  zaterdag 18 april 2009 @ 13:31:35 #195
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_68138410
SPAM!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was "Club 67" voor een tent?

Ik heb er zo hier en daar wel eens iets over gehoord, het scheen nogal een "spraakmakende" kroeg te zijn in de Neerstraat (in 't pand dat nu een kapperszaak is naast die Shoarmatent) en ben dus opzoek naar meer informatie over deze kroeg die floreerde in de jaren 60's, 70's en in 80's, meen ik.
Hoort, vind of weet iemand hier meer over dan hoor ik 't graag?!..
pi_68139222
Wat 'n film aanbod weer, bij die bioscoop in Roermond. Bahbah, 3x niks dat filmprogramma van Foroxity

Jammer, ze kunnen er iets veel beters van maken..
  zaterdag 18 april 2009 @ 14:21:02 #197
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_68139508
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:07 schreef roelvano het volgende:
Wat 'n film aanbod weer, bij die bioscoop in Roermond. Bahbah, 3x niks dat filmprogramma van Foroxity

Jammer, ze kunnen er iets veel beters van maken..
Mja, als je 't niks vindt dan huur of download je toch gewoon een DVD-tje!..
pi_68145147
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 08:11 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Bron: www.limburger.nl
Niet alleen daarom, het is ook 't feit dat de lagere klasse der samenleving over het algemeen zo'n grote meerderheid beslaat dat ik 't totaal niet interessant vind om mezelf "Roermondenaar" te noemen.
Een stad als -bijvoorbeeld- Maastricht heeft dan voor mij een grotere aantrekkingskracht. Vandaar dat ik waarschijnlijk binnen nu en 2/3 jaar niet meer in Roermond te vinden zal zijn.
pi_68160385
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 14:21 schreef Tism het volgende:

[..]

Mja, als je 't niks vindt dan huur of download je toch gewoon een DVD-tje!..
Jaa, maar één film wilde ik in die bios zien, Na 4 weken draait die niet meer :S Jeezus, das raar voor n bios.
Nieuwe films draaien ook niet daaro zoals: 'Inkheart' en Shopaholic (die naa 4 weken niet meer draait)...

En niet alle nieuwe films zijn in goede kwaliteit te downlaoden!!
pi_68160679
quote:
Op zondag 19 april 2009 07:11 schreef roelvano het volgende:
Nieuwe films draaien ook niet daaro zoals: 'Inkheart' en Shopaholic (die naa 4 weken niet meer draait)...
Het zal wel een kwestie van smaak zijn, maar ik vind dit geen films waar je voor naar de bios gaat omdat ten eerste het verhaal 3x niks is, ten tweede ik dit films vind voor thuis op de bank (evt. op een saaie zondagmiddag) en ten derde omdat ik naar de bioscoop wil gaan voor heel veel spanning, sensatie en/of humor. Dan vind ik films als Fast & Furious, The International en ook (in mindere mate) Just Not That Into You en Monsters toch geschikter voor de bioscoop.
quote:
En Niet alle nieuwe films zijn in goede kwaliteit te downloaden!!
Nee, daarom ben ik voor F&F naar de bios gegaan. Die vond ik de moeite waard. Films als Shopaholic gaan niet om de mooie setting, special effects, etc. Die hoef je dan dus ook niet in goede kwaliteit te hebben.
pi_68166899
quote:
Op zondag 19 april 2009 08:40 schreef DT-PiSanG het volgende:

[..]

Het zal wel een kwestie van smaak zijn, maar ik vind dit geen films waar je voor naar de bios gaat omdat ten eerste het verhaal 3x niks is, ten tweede ik dit films vind voor thuis op de bank (evt. op een saaie zondagmiddag) en ten derde omdat ik naar de bioscoop wil gaan voor heel veel spanning, sensatie en/of humor. Dan vind ik films als Fast & Furious, The International en ook (in mindere mate) Just Not That Into You en Monsters toch geschikter voor de bioscoop.
[..]

Nee, daarom ben ik voor F&F naar de bios gegaan. Die vond ik de moeite waard. Films als Shopaholic gaan niet om de mooie setting, special effects, etc. Die hoef je dan dus ook niet in goede kwaliteit te hebben.
Nja, k heb 't boek gelezen dus wil gewoon de flim zien.
Maar met smaak heeft 't niets te maken, over 't algemeen is dit 'n bekende nieuwe film en dat ie na 4 weken niet meer draait is gewoon raar!

En al spelen ze 'm 2x per week af, ook goed. Beter dan helemaal niet.

Jammer van die bios, k had hogere verwachtingen over 't aanbod en de filmtijden (hoe raar zijn die :S)
  zondag 19 april 2009 @ 21:03:32 #202
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_68183247
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:37 schreef roelvano het volgende:
Maar met smaak heeft 't niets te maken, over 't algemeen is dit 'n bekende nieuwe film en dat ie na 4 weken niet meer draait is gewoon raar!

En al spelen ze 'm 2x per week af, ook goed. Beter dan helemaal niet.

Jammer van die bios, k had hogere verwachtingen over 't aanbod en de filmtijden (hoe raar zijn die :S)
Moet je gewoon ff een mailtje met je klachten naar Foroxity sturen..

[ Bericht 2% gewijzigd door Tism op 19-04-2009 21:11:59 ]
pi_68185111
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:03 schreef Tism het volgende:

[..]

Moet je gewoon ff een mailtje met je klachten naar Foroxity sturen..
Werkt dat denk je?!
  zondag 19 april 2009 @ 22:01:43 #204
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68185307
quote:
Op zondag 19 april 2009 21:56 schreef roelvano het volgende:

[..]

Werkt dat denk je?!
Tja, als ze niets horen, weten ze ook niet dat mensen het er niet mee eens zijn
  maandag 20 april 2009 @ 19:15:23 #205
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_68212146
quote:
Wervende promotieactie rondom ‘Roermond Waterstad’

Binnenkort start een wervende promotiecampagne waar alle inwoners van Roermond hun bijdrage aan kunnen leveren. Met een autostickeractie wil de organisatie namelijk het nieuwe evenement ‘Roermond Waterstad’, dat van 3 t/m 6 juni 2009 op de evenementenkalender staat, naamsbekendheid geven. Het evenement, waar water het bindend element vormt, moet internationale bekendheid krijgen. Hoofdprijs van de actie: een helikoptervlucht boven Roermond! De sticker, het logo ‘Roermond Waterstad’ en het programma werden vandaag gepresenteerd tijdens een persconferentie op het water van de Maasplassen in Roermond, waar diverse onderdelen van het programma zullen plaatsvinden.

De organisatie is in handen van Gilde Opleidingen, de Gemeente Roermond, het Citymanagement en de stichting Roermond Demarreert. Roermondse water(sport)verenigingen, de Lionsclub en het ministerie van Defensie ondersteunen het geheel. Het belangrijkste onderdeel van ‘Roermond Waterstad’ vormt de internationale betonkanorace; een unieke race met betonnen kanos, zelf gebouwd door studenten van universiteiten en hogescholen in binnen- en buitenland. Zo hebben de TU Delft, TU Dresden (D) en Mines de Douai (F) hun deelname al aangekondigd. Om deze wedstrijd heen is een vier dagen durend spetterend spektakel georganiseerd voor verschillende leeftijden.

Wethouder Jos van Rey van Toerisme en Stadspromotie: “Het is de bedoeling dat ‘Roermond Waterstad’ een jaarlijks terugkerend evenement wordt. Het kan ertoe bijdragen dat Roermond steeds meer een stad aan het water wordt met internationale uitstraling”. Tjeu van de Laar, directeur sector Techniek Gilde Opleidingen en evenementorganisatie: “Twee jaar geleden is Gilde Opleidingen begonnen met initiatieven voor de internationale betonkanorace. Toen kon nog niemand vermoeden dat daar zoveel samenwerking uit zou voortkomen. Het belooft een prachtig spektakel te worden waar iedereen van kan gaan genieten!”. Meer informatie, ook over de autostickeractie, is te vinden op http://www.roermondwaterstad.nl/.
Jeuhj!..
  maandag 20 april 2009 @ 20:11:20 #206
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_68214251
quote:
Binnenkort start een wervende promotiecampagne waar alle inwoners van Roermond hun bijdrage aan kunnen leveren. Met een autostickeractie wil de organisatie namelijk het nieuwe evenement ‘Roermond Waterstad...
Eh, ik heb geen auto ... dus iedereen -1 dan toch
  maandag 20 april 2009 @ 20:21:06 #207
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_68214595
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:11 schreef wdn het volgende:

[..]

Volgens mij kun je ze ook op een fiets plakken!..

[ Bericht 0% gewijzigd door Tism op 20-04-2009 20:26:27 (EEN!!1) ]
  maandag 20 april 2009 @ 21:35:47 #208
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68217917
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:11 schreef wdn het volgende:

[..]

En ik plak geen stickers op mijn auto

(die met het webadres van mijn werk uitgezonderd, daarvoor heb ik geen keuze )
  maandag 20 april 2009 @ 22:08:00 #209
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_68219429
quote:
Op maandag 20 april 2009 20:21 schreef Tism het volgende:

[..]

Volgens mij kun je ze ook op een fiets plakken!..
Helaas ook geen fiets hier
pi_68225365
quote:
Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef wdn het volgende:

[..]

Helaas ook geen fiets hier
Op de achterkant van je sjurt of de onderkant van je schoen ;D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties