abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65658289
quote:
Op maandag 2 februari 2009 07:48 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: het ligt naast Sancho's, dat weer naast 't Roerpötje ligt en ziet eruit alsof het van dezelfde eigenaar is.
Is het ook, net zoals Dinner-Inn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_65737873
De Roermond pagina op de Foroxity.nl site is online!!
pi_65755870
Tunnels Roermond al 1000 keer afgesloten

AMSTERDAM - De beruchte tunnels op de autoweg A73 Zuid bij Roermond zijn deze week voor de duizendste keer dichtgegaan.

Bijna een jaar geleden gingen de tunnels van de A73-Zuid open, zij het slechts één rijstrook waar slechts 70 kilometer mag worden gereden. In tachtig procent van de gevallen ging het om te hoge vrachtauto’s.

Eén op de tien sluitingen was gepland, met name vorig jaar toen de tunnels tijdens de weekeinden waren afgesloten. Volgens Rijkswaterstaat zijn de tunnels niet vaker dicht dan vergelijkbare tunnels in de rest van het land.

De tunnels zijn vaak in het nieuws geweest, omdat ze al ruim een jaar geleden opgeleverd hadden moeten worden.. Doordat het niet lukt het veiligheidssysteem onder controle te krijgen, is dat nog steeds niet gebeurd.

Wanneer de tunnels, waarvan er een met twee kilometer de langste landtunnel van Nederland is, is nog steeds niet duidelijk.

(bron:telegraaf)

Snap alleen niet wat ze met de laatste zin bedoelen
Maar voor de rest ?
pi_65758428
quote:
Volgens Rijkswaterstaat zijn de tunnels niet vaker dicht dan vergelijkbare tunnels in de rest van het land.
!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_65759547
quote:
Volgens Rijkswaterstaat zijn de tunnels niet vaker dicht dan vergelijkbare tunnels in de rest van het land.
Klopt HELEMAAL
Deze tunnels zijn in alle opzichten volstrekt uniek in ons land.
Zo werd verteld tijdens de aanleg/bouw van deze tunnels.
Net efkes anges
pi_65770693
Vandaag is de bioscoop open
pi_65776740
De site is trouwens VEEEEEEEEEL overzichterlijker nu
Ik ga m vanavond checken!
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:45:15 #33
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_65784394
Zien jullie ook de schijnwerpers van Foroxity in de lucht schijnen als je uit je raam kijkt?..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_65785989
Jaaah,
tis 'n mooie bioscoop
Ik zat in zaal 2, t was niet echt druk, amar 't was niet dezelfde zaal als die van de foto in topic #8 !
Grote gang in 't midden zitten links en rechts 'n eet/drink iets waar je vanalles kunt halen voor bios
je kunt de zaal in, door een deur. Kunt zitten waar je wilt. 'beeldscherm' is GROOOOOOOTTT!!
Mooie lampen aan de zijkant van de zaal. Als het licht uit is, is het PIKKEDONKER.
Als film is afgelopen, moet je naar boven lopen, daar kun je eruit en ga je via 'n trap (of Lift) naar de ingang/uitgang.

Bij binnekomst naar entree moet men (momenteel) door de NY pizza nn xitycafé.
Zag er netjes uit allemaal.

Vind alleen dat er te weinig reclame is gemaakt mjah
  vrijdag 6 februari 2009 @ 08:07:04 #35
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_65789312
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:45 schreef Tism het volgende:
Zien jullie ook de schijnwerpers van Foroxity in de lucht schijnen als je uit je raam kijkt?..
* Metalfreak kijkt uit raam

Nee
Don't let my username fool you...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 10:16:33 #36
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_65791835
De neon reclame van het pannekoekhuis was vanmorgen aan
En ik ben gisteren naar de bioscoop geweest en het ziet er van binnen stukker beter uit dan ik had verwacht.

En het is goedkoper dan ik verwachtte.
7,40 is de hoogste prijs voor een avondfilm.
http://www.foroxity.nl/index2.php?pagina_id=96
10 euro voor een membercard. Geeft 1.15 korting per film.

[ Bericht 31% gewijzigd door wdn op 06-02-2009 10:24:25 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_65793015
Het is 8 euro voor een avond film
Prijzen op de site kloppen niet!!
pi_65793174
Ook ik meld mij maar weer eens eventjes Die mega bios is open ja? Oeh.. Misschien wel leuk om te checken!

Qua pizza ben ik sowieso voor Jaffa
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:59:46 #39
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_65796952
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 10:56 schreef roelvano het volgende:
Het is 8 euro voor een avond film
Prijzen op de site kloppen niet!!
We waren met een groep dus hebben het niet nagerekend maar het zal dan wel 8 euro zijn
pi_65797415
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 12:59 schreef wdn het volgende:

[..]

We waren met een groep dus hebben het niet nagerekend maar het zal dan wel 8 euro zijn
Welke film ben je geweest ?!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:50:53 #41
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_65798647
Voorpremiere van New in town

Hun systeembeheerder is nog niet helemaal wakker
quote:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: YES) in /home/forox/domains/forox.nl/public_html/connect.php on line 9

Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/forox/domains/forox.nl/public_html/connect.php on line 11
- Ze hebben een Linux bak.
- root heeft een wachtwoord.

Eerste wat je leert: maak een user aan die alleen mag lezen om verbinding te maken met een mysql server als je alleen maar data hoeft op te halen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:41:03 #42
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_65802719
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef wdn het volgende:

Hun systeembeheerder is nog niet helemaal wakker
[..]

- Ze hebben een Linux bak.
- root heeft een wachtwoord.

Eerste wat je leert: maak een user aan die alleen mag lezen om verbinding te maken met een mysql server als je alleen maar data hoeft op te halen
Aaaaaaaaah! Nice! Eens kijken wat ik ermee kan doen1!..

Metalfreak kijk dadelijk eens ff uit je raam of je 't ziet!..
pi_65805752
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:01 schreef Bellah het volgende:
Ook ik meld mij maar weer eens eventjes Die mega bios is open ja? Oeh.. Misschien wel leuk om te checken!

Qua pizza ben ik sowieso voor Jaffa
Doe mij maar Amon
pi_65807734
Ben ik de enige die het een heel gedoe vind (en ronduit gevaarlijk) om het Kazerneplein te bereiken per fiets?

Als ik op de plein van de Markt vertrek, en vervolgens de straat (Kraanpoort) met het VVV-kantoortje neem aan de linkerhand van de Markt, en vervolgens kom je bij een stoplicht (linksaf ga je naar de rotonde bij de parkeeringang van de Jumbo), ik sla rechtsaf naar Buitenop, er is alleen aan de linkerzijde een fietspad, maar als je die fietspad neemt, kun je vervolgens niet meer richting de Designer Outlet / Kazerneplein maar moet je over de brug heen fietsen richting de snelweg en De Weerd. Aan de rechterzijde is er geen fietspad, dus onmogelijk om via fiets volgens de aanbevolen route (via RouteNet) te bereiken, althans zonder rare capriolen uit te halen als fietser zijnde.

[

Wat is nu de beste manier om per fiets het Kazerneplein te bereiken?
(Sorry als dit een domme vraag is, maar ik kom daar niet al te vaak. )
*** Dames en Heren! Hier moet u wezen voor een PostGenerator. Verhoog uw postaantal op Fok! met het gewenste hoeveelheid! ***
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:23:31 #45
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_65807861
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Gurpegi het volgende:
Ben ik de enige die het een heel gedoe vind (en ronduit gevaarlijk) om het Kazerneplein te bereiken per fiets?

Als ik op de plein van de Markt vertrek, en vervolgens de straat (Kraanpoort) met het VVV-kantoortje neem aan de linkerhand van de Markt, en vervolgens kom je bij een stoplicht (linksaf ga je naar de rotonde bij de parkeeringang van de Jumbo), ik sla rechtsaf naar Buitenop, er is alleen aan de linkerzijde een fietspad, maar als je die fietspad neemt, kun je vervolgens niet meer richting de Designer Outlet / Kazerneplein maar moet je over de brug heen fietsen richting de snelweg en De Weerd. Aan de rechterzijde is er geen fietspad, dus onmogelijk om via fiets volgens de aanbevolen route (via RouteNet) te bereiken, althans zonder rare capriolen uit te halen als fietser zijnde.

[[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Eigenlijk best een goeie vraag. Laatst zaten we ook een beetje met een probleem rond dat gebied. We wilden vanuit Swalmen naar Oolderhuuske met de fiets, maar waar kun je de N280 tegenwoordig nog fatsoenlijk oversteken??? Uiteindelijk zijn we maar door de voetgangerstunnel gefietst omdat we het anders ook niet wisten... Dan nog via wat voetgangersweggetjes uiteindelijk weer daar op het fietspad bij de Esso terecht gekomen, niet ideaal inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfreak op 06-02-2009 18:46:15 ]
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:32:50 #46
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_65808118
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Gurpegi het volgende:

Kun je er niet meer komen via de Grote Kerkstraat of de Pastoorswal (ipv de Kraanpoort) en dan de trapjes af (bij 't kanon), en dan via 't (voetgangers)tunneltje onder de N280 door, dan?..
pi_65808260
Ik zou ook inderdaad als fietser de voetgangersroute nemen onder die tunnel door. Maar ik kan begrijpen waar die verwarring vandaan komt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:47:34 #48
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_65808563
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:32 schreef Tism het volgende:

[..]

Kun je er niet meer komen via de Grote Kerkstraat of de Pastoorswal (ipv de Kraanpoort) en dan de trapjes af (bij 't kanon), en dan via 't (voetgangers)tunneltje onder de N280 door, dan?..
Ja, dat is dus een voetgangersroute, je mag er eigenlijk met de fiets niet komen. Dat is hoe we laatst ook gefietst zijn. Maar dan nog is het bij het Outlet Centre nog steeds niet echt fietsvriendelijk met die verbouwingen nu.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:49:31 #49
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_65808621
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:47 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ja, dat is dus een voetgangersroute, je mag er eigenlijk met de fiets niet komen. Dat is hoe we laatst ook gefietst zijn. Maar dan nog is het bij het Outlet Centre nog steeds niet echt fietsvriendelijk met die verbouwingen nu.
Ja, en!?.. Is die 200 meter lopen met de fiets in de hand je teveel moeite ofzo!?..
pi_65808675
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:49 schreef Tism het volgende:

[..]

Ja, en!?.. Is die 200 meter lopen met de fiets in de hand je teveel moeite ofzo!?..
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')