Is het ook, net zoals Dinner-Inn.quote:Op maandag 2 februari 2009 07:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het ligt naast Sancho's, dat weer naast 't Roerpötje ligt en ziet eruit alsof het van dezelfde eigenaar is.
quote:Volgens Rijkswaterstaat zijn de tunnels niet vaker dicht dan vergelijkbare tunnels in de rest van het land.
Klopt HELEMAALquote:Volgens Rijkswaterstaat zijn de tunnels niet vaker dicht dan vergelijkbare tunnels in de rest van het land.
* Metalfreak kijkt uit raamquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:45 schreef Tism het volgende:
Zien jullie ook de schijnwerpers van Foroxity in de lucht schijnen als je uit je raam kijkt?..
We waren met een groep dus hebben het niet nagerekend maar het zal dan wel 8 euro zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:56 schreef roelvano het volgende:
Het is 8 euro voor een avond film
Prijzen op de site kloppen niet!!
Welke film ben je geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:59 schreef wdn het volgende:
[..]
We waren met een groep dus hebben het niet nagerekend maar het zal dan wel 8 euro zijn
- Ze hebben een Linux bak.quote:Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: YES) in /home/forox/domains/forox.nl/public_html/connect.php on line 9
Warning: mysql_select_db(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/forox/domains/forox.nl/public_html/connect.php on line 11
Aaaaaaaaah! Nice! Eens kijken wat ik ermee kan doen1!..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:50 schreef wdn het volgende:
Hun systeembeheerder is nog niet helemaal wakker
[..]
- Ze hebben een Linux bak.
- root heeft een wachtwoord.
Eerste wat je leert: maak een user aan die alleen mag lezen om verbinding te maken met een mysql server als je alleen maar data hoeft op te halen
Doe mij maar Amonquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:01 schreef Bellah het volgende:
Ook ik meld mij maar weer eens eventjesDie mega bios is open ja? Oeh.. Misschien wel leuk om te checken!
Qua pizza ben ik sowieso voor Jaffa
Eigenlijk best een goeie vraag. Laatst zaten we ook een beetje met een probleem rond dat gebied. We wilden vanuit Swalmen naar Oolderhuuske met de fiets, maar waar kun je de N280 tegenwoordig nog fatsoenlijk oversteken??? Uiteindelijk zijn we maar door de voetgangerstunnel gefietst omdat we het anders ook niet wisten... Dan nog via wat voetgangersweggetjes uiteindelijk weer daar op het fietspad bij de Esso terecht gekomen, niet ideaal inderdaad.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Gurpegi het volgende:
Ben ik de enige die het een heel gedoe vind (en ronduit gevaarlijk) om het Kazerneplein te bereiken per fiets?
Als ik op de plein van de Markt vertrek, en vervolgens de straat (Kraanpoort) met het VVV-kantoortje neem aan de linkerhand van de Markt, en vervolgens kom je bij een stoplicht (linksaf ga je naar de rotonde bij de parkeeringang van de Jumbo), ik sla rechtsaf naar Buitenop, er is alleen aan de linkerzijde een fietspad, maar als je die fietspad neemt, kun je vervolgens niet meer richting de Designer Outlet / Kazerneplein maar moet je over de brug heen fietsen richting de snelweg en De Weerd. Aan de rechterzijde is er geen fietspad, dus onmogelijk om via fiets volgens de aanbevolen route (via RouteNet) te bereiken, althans zonder rare capriolen uit te halen als fietser zijnde.
[[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat is nu de beste manier om per fiets het Kazerneplein te bereiken?
(Sorry als dit een domme vraag is, maar ik kom daar niet al te vaak.)
Kun je er niet meer komen via de Grote Kerkstraat of de Pastoorswal (ipv de Kraanpoort) en dan de trapjes af (bij 't kanon), en dan via 't (voetgangers)tunneltje onder de N280 door, dan?..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:17 schreef Gurpegi het volgende:
Wat is nu de beste manier om per fiets het Kazerneplein te bereiken?
(Sorry als dit een domme vraag is, maar ik kom daar niet al te vaak.)
Ja, dat is dus een voetgangersroute, je mag er eigenlijk met de fiets niet komen. Dat is hoe we laatst ook gefietst zijn. Maar dan nog is het bij het Outlet Centre nog steeds niet echt fietsvriendelijk met die verbouwingen nu.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Kun je er niet meer komen via de Grote Kerkstraat of de Pastoorswal (ipv de Kraanpoort) en dan de trapjes af (bij 't kanon), en dan via 't (voetgangers)tunneltje onder de N280 door, dan?..
Ja, en!?..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:47 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een voetgangersroute, je mag er eigenlijk met de fiets niet komen. Dat is hoe we laatst ook gefietst zijn. Maar dan nog is het bij het Outlet Centre nog steeds niet echt fietsvriendelijk met die verbouwingen nu.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:49 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, en!?..Is die 200 meter lopen met de fiets in de hand je teveel moeite ofzo!?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |