Mooie binnenkomer.quote:
Plastic is duurzaam, jeweet.quote:
Wel handig. Ventieltje losdraaien, en je kunt haar in een leuk doosje opbergen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:08 schreef Jarno het volgende:
Plastic hoofd, plastic tieten.
Sinds wanneer ben jij ONZ mod dat je hier zo maar TT's wijzigt?quote:
Jij hebt toch ook niet aangeboden om in je blote reet te gaan staan bij een shoot he? Want dan hebben we pas echt een relquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij ONZ mod dat je hier zo maar TT's wijzigt?
Het aanbod lag er, alleen de opbrengst is niet behaaldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet aangeboden om in je blote reet te gaan staan bij een shoot he? Want dan hebben we pas echt een rel.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet aangeboden om in je blote reet te gaan staan bij een shoot he? Want dan hebben we pas echt een rel.
een shoot hagel op zn reet, dat zal em dan leren!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slaan met stokken zeg ik je Talin!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:56 schreef TALIN het volgende:
[..]
een shoot hagel op zn reet, dat zal em dan leren!
as we speak:
dr loopt deze hele week al een opa/mummy/ongebalsemd lijk zich uit te sloven op het schoolvoetbalveld ( waar ik uitzicht op heb) hier naast me.
sukkelt ie 25 meter op een drafje en dan loopt ie te puffen, komt ie weer aan met zn rooie kop.
Zit je weer te zweten Tiek?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:12 schreef Misstique het volgende:
Plaktieten.
Serieuze quote uit R&Pquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:44 schreef Aneurism het volgende:
Three Men and a Baby bewees al weer dat mannen beter zijn in opvoeden van kinderen.
.
nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |