Ja mijnheer Klonkquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
Hoi Guppies
Willen jullie mij een lol doen, ff goed opletten op het topic nummer, gaat de laatste tijd best vaak mis
Ja, je U bent ook ouder enzoquote:
Zeg!!quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:42 schreef Klonk het volgende:
Hoi Guppies
Willen jullie mij een lol doen, ff goed opletten op het topic nummer, gaat de laatste tijd best vaak mis
Oepsie, was een grapje, respect voor zij die topics openenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, je U bent ook ouder enzo![]()
[..]
Zeg!!Als je het beter kan enzo
check de PIquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oepsie, was een grapje, respect voor zij die topics openen [ afbeelding ]
gaat prima iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:53 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Goéd gaat het hier hè, dat de nummertjes nu tot issue worden gebombardeerd.
Je zat er maar één nummer naast, en dat is sowieso al een stuk beter dan al die 666-TT's.quote:
Dankjewel. Nu voel ik me weer een stuk beterquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zat er maar één nummer naast, en dat is sowieso al een stuk beter dan al die 666-TT's.
Een GC-modje en 's nachts de koning van Tofania, drainboy.quote:
Ja, dat is wel het allerfijnste, als je boodschappen moet doen en het blijkt rustig te zijn op vrijdag nota bene!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:20 schreef blomst het volgende:
goedemiddag , is dit de SC?
De boodschappen zijn weer binnen, en bovenverwachting was het lekker rustig in de winkels
Waar is de Clib eigenlijk geblevenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zat er maar één nummer naast, en dat is sowieso al een stuk beter dan al die 666-TT's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |