pizzaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Nice SoempWij hebben net pizza gehad, ook leuk
en lekker
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
pizzaBig American texas
zometeen maar even de oven aanzetten
Volgens mij kun je zo met Cynix en laffer het bejaardentehuis inquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wil iedereen stoppen met het nemen van een andere avatar, i'm getting confuzzled
Ik moet even wennen aan de nieuwe avatars(waar ik personen aan herken)...ik ben niet dementquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]Pizza Carbonara van de pizzeria
[..]
Volgens mij kun je zo met Cynix en laffer het bejaardentehuis in
Zij ook niet (of zeg je nu dat dat wel zo isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet even wennen aan de nieuwe avatars(waar ik personen aan herken)...ik ben niet dement
Ik heb meestal meer last als er twee mensen zijn met avatars die op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet even wennen aan de nieuwe avatars(waar ik personen aan herken)...ik ben niet dement
Oeh, wij hebben ook zometeen pizzaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Nice SoempWij hebben net pizza gehad, ook leuk
en lekker
Wat, je broer is een mooi ding?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Net wat deurposten gedaan en de nieuwe TV van mijn broer opgehangen. 40" LCD. Mooi ding
Zaterdag = pizzadag?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oeh, wij hebben ook zometeen pizza
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Wil iedereen stoppen met het nemen van een andere avatar, i'm getting confuzzled
Voor mij is zaterdag in ieder geval altijd pizzadag maar lijkt voor de rest van Fok! ook zo te zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Misschien wel - volgende week proef op de som?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |