zo'n mams kan je nog es mee thuis komenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn normale temperatuur zit richting 35 gradendus val sowieso al buiten de 'normale temperaturen'.
de symptomen zijn verder hetzelfde. Erg warm, wazig gevoel. Mijn mams komt me zo ophalen
Nem kennende verwacht ik dat er minstens 1 Tripel Karmeliet tussen zit, en als het er is mogelijk een Westvleteren (maar daar ga ik niet van uit)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Dunckie het volgende:
Noem er eens een paar?
Correct. De Westvleteren mag ik trouwens de 11e weer proberenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem kennende verwacht ik dat er minstens 1 Tripel Karmeliet tussen zit, en als het er is mogelijk een Westvleteren (maar daar ga ik niet van uit)
Hoegaarden, Tripel Karmeliet, Schneiders Weizen. Dat was het vanavondquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:09 schreef Dunckie het volgende:
Noem er eens een paar?
Echt welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zo'n mams kan je nog es mee thuis komen
En welke film is het geworden?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn plannen zijn een beetje in de soep gelopen
Maar eindelijk weer eens rustig 's avonds thuis is ook weer leukdvdtje enzo
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Correct. De Westvleteren mag ik trouwens de 11e weer proberen
Uhuhquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
zo'n mams kan je nog es mee thuis komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |