abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65799278
zeg waarom doet mijn plaatje het niet

Oke dan het plaatje in het klein:

What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65807185
Waar bestellen jullie die proefpakketjes van EDM?
pi_65808211
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:51 schreef Daph_ het volgende:
Waar bestellen jullie die proefpakketjes van EDM?
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 00:47 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

[Klikkerdeklik] en dan Free Sample Makup Kit in je shoppingcart leggen (en dan 3 foundations, een blush en een concealer uitkiezen). Je hoeft alleen de verzendkosten (3-4 euro) te betalen

En er is altijd wel een special met een kortingscode en freebies, gewoon de Specials pagina blijven checken!
pi_65810596
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:35 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

[..]

Thanks
pi_65811737
Moet even om de CC van mijn ouders vragen, heb namelijk ook geen Paypal

Heb mijn kitje bij elkaar gezocht! Wel beetje de omschrijving gelezen aangezien ik op het Lushforum zag dat de kleuren wat lichter waren dan op de site. We will see
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:03:31 #256
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65830882
Ben overstag!
Liep vandaag in de V&D gewoon tegen make up voor de donkere huid aan!!!!
Dat gebeurt me zelden, meestal moet je hiervoor naar A'dam of R'dam.
En heb dus zitten spenderen! Heb ondanks ik angstig ben haha een foundationstick, een concealerstick en een bronzer gekocht en ben aan de slag gegaan. En wat denk je? Gewoon geen grijze waas. Gewoon BRUIN op BRUIN, zoooo cool!
Het merk is trouwens Black Opal en wordt bij sommige vestigingen van de Etos verkocht en blijkbaar nu dus ook bij de V&D!

Wat ik me nou afvroeg, wat is fijner? Een foundationstick of zo'n flesje met waterig spul? En waarmee smeren jullie het op? Heb nu met vingers en sponsje zitten aanrommelen.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65831211
Wat fijn Psych-case!
Belachelijk dat dat soort make-up niet gewoon overal verkrijgbaar is. Zeker in de wat grotere plaatsen.
Als ze in iedere drogist naast de normale make-up ook plaats kunnen maken voor een hoekje goedkope meuk dan kunnen ze ook wel een hoekje inrichten met foundation, concealer en poeder e.d. voor een donkere huid. Hoeft tenslotte maar een klein hoekje te zijn omdat het puur om de basisproducten gaat.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65831619
Ik gebruik als foundation de Clinique Superbalanced Make-up,

en ik gebruik soms mn vingers, en soms een sponsje. Met je vingers geeft een iets natuurlijker, maar minder egaal effect (dat doe ik liever overdag). Met een sponsje ziet het er wat netter en egaler uit, maar ik vind dat ik snel een poppengezicht heb, dus ik doe dat alleen voor uitgaan of feestjes ofzo (gebruik sowieso niet elke dag foundation).
pi_65831669
Er is ook een merk wat verkocht word bij de douglas, Black Up.. ook speciaal voor getinte mensen!

Het beste kun je het met een sponsje aan brengen, dat is meest hychienischer..
Of een kwast natuurlijk maar dat is een duurdere aanschaf dan een paar sponsjes

Fijn voor je dat je nu een mogelijkheid hebt gevonden !
Fotoo's!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:50:25 #260
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65831809
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:43 schreef Assiej het volgende:
Er is ook een merk wat verkocht word bij de douglas, Black Up.. ook speciaal voor getinte mensen!

Het beste kun je het met een sponsje aan brengen, dat is meest hychienischer..
Of een kwast natuurlijk maar dat is een duurdere aanschaf dan een paar sponsjes

Fijn voor je dat je nu een mogelijkheid hebt gevonden !
Fotoo's!
Black Up ken ik ook. Heb daar een lipstick van die erg mooi is. Het wordt hier bij de Douglas verkocht en dat vind ik zo'n rotwinkel dus koop alleen die lipstick daar. Ook vind ik het erg irriant dat nergens een prijs bij staat. Als je voor het eerst een beetje gaat experimenteren met make up dan heb je geen zin in een hartverlamming bij de kassa!

Foto's post ik niet zo snel.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 17:52:45 #261
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65831856
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:40 schreef NoralyZ het volgende:
Ik gebruik als foundation de Clinique Superbalanced Make-up,
[ afbeelding ]
en ik gebruik soms mn vingers, en soms een sponsje. Met je vingers geeft een iets natuurlijker, maar minder egaal effect (dat doe ik liever overdag). Met een sponsje ziet het er wat netter en egaler uit, maar ik vind dat ik snel een poppengezicht heb, dus ik doe dat alleen voor uitgaan of feestjes ofzo (gebruik sowieso niet elke dag foundation).
Meng je het ook wel eens met je gezichtscreme? Ik las dat je vloeibare foundation op die manier heel mooi en egaal op je gezicht kunt krijgen.
pi_65832590
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:50 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Black Up ken ik ook. Heb daar een lipstick van die erg mooi is. Het wordt hier bij de Douglas verkocht en dat vind ik zo'n rotwinkel dus koop alleen die lipstick daar. Ook vind ik het erg irriant dat nergens een prijs bij staat. Als je voor het eerst een beetje gaat experimenteren met make up dan heb je geen zin in een hartverlamming bij de kassa!

Foto's post ik niet zo snel.
Helemaal mee eens, en dan wil je vragen wat de prijs is en dan loopt iedereen alle kanten op etc. !

ik 'wou' dat er ook een merk was voor mega witte lijfjes ..
pi_65833429
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef Assiej het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, en dan wil je vragen wat de prijs is en dan loopt iedereen alle kanten op etc. !

Dat mis ik ook inderdaad.
pi_65834188
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:52 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Meng je het ook wel eens met je gezichtscreme? Ik las dat je vloeibare foundation op die manier heel mooi en egaal op je gezicht kunt krijgen.
Nee, eigenlijk niet. Ik doe wel ceme op voordat ik foundation opdoe, dan gaat het wel mooier op mn huid, haha. Ik heb naast deze foundation ook nog een 'getinte dagcreme', dus dat is eigenlijk al dagcreme en foundation ineen, van Lancome; die gebruik ik vooral in de zomer als ik er ff wat gezonder uit wil zien maar geen laag make-up op wil.
pi_65834211
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 19:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat mis ik ook inderdaad.
Mee eens, je zou toch denken dat daar genoeg vraag naar is? Of zijn er misschien wel zulke merken, maar weten wij gewoon het bestaan er niet van?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_65834264
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:52 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik hoor die tip wel vaak bij bodylotion en zelfbruiner. Dus misschien werkt t ook wel bij foundation. Ik denk wel dat het verschilt per foundation. Maar ik ga het zeker eens proberen.
pi_65834785
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik hoor die tip wel vaak bij bodylotion en zelfbruiner. Dus misschien werkt t ook wel bij foundation. Ik denk wel dat het verschilt per foundation. Maar ik ga het zeker eens proberen.
Ik doe dat altijd, met elke foundation en zelfs met getinte dagcrème anders ken ik echt een pannekoekengezicht omdat bijna geen enkele foundation licht genoeg is voor mijn huidkleur.
Door te mengen krijg je een veel transparanter en natuurlijker resultaat.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 20:57:35 #268
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65834867
Ik meng het ook altijd, om precies dezelfde reden. Bovendien smeert het dan prettiger uit.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 21:59:29 #269
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_65836052
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 17:03 schreef Psych-case het volgende:
Ben overstag!
Liep vandaag in de V&D gewoon tegen make up voor de donkere huid aan!!!!
Dat gebeurt me zelden, meestal moet je hiervoor naar A'dam of R'dam.
En heb dus zitten spenderen! Heb ondanks ik angstig ben haha een foundationstick, een concealerstick en een bronzer gekocht en ben aan de slag gegaan. En wat denk je? Gewoon geen grijze waas. Gewoon BRUIN op BRUIN, zoooo cool!
Het merk is trouwens Black Opal en wordt bij sommige vestigingen van de Etos verkocht en blijkbaar nu dus ook bij de V&D!

Wat ik me nou afvroeg, wat is fijner? Een foundationstick of zo'n flesje met waterig spul? En waarmee smeren jullie het op? Heb nu met vingers en sponsje zitten aanrommelen.
black opal word bij ons bij de zeeman verkocht..
  zaterdag 7 februari 2009 @ 22:07:04 #270
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65836192
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:40 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik heb er nooit bij stil gestaan dat dat er niet is. Dat is wel raar hoor in een land vol met blanke gezichten! Wordt er dan verwacht dat elke blanke vrouw er met een getinte 'tan' huid bij moet lopen? Raar hoor. Ik vind het ook raar dat mensen een gebruind huidje als 'gezonder' beschouwen. Het gaat mij meer om de structuur van je huid dan om de kleur en ik vind lichte gezichten zelf velen malen mooier dan dat neppe gebruinde! In de zomer zijn er collega's die meteen vollop in de zon duiken voor een kleurtje maar velen vind ik er viezig aangekoekt uitzien. Doe mij mensen maar gewoon zoals ze zijn.
  zaterdag 7 februari 2009 @ 22:07:33 #271
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65836206
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:59 schreef HoneyTrap het volgende:

[..]

black opal word bij ons bij de zeeman verkocht..
Dat is Black Onyx!

http://www.fashionistasparadise.nl/?p=233
pi_65836283
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 22:07 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ik heb er nooit bij stil gestaan dat dat er niet is. Dat is wel raar hoor in een land vol met blanke gezichten! Wordt er dan verwacht dat elke blanke vrouw er met een getinte 'tan' huid bij moet lopen? Raar hoor. Ik vind het ook raar dat mensen een gebruind huidje als 'gezonder' beschouwen. Het gaat mij meer om de structuur van je huid dan om de kleur en ik vind lichte gezichten zelf velen malen mooier dan dat neppe gebruinde! In de zomer zijn er collega's die meteen vollop in de zon duiken voor een kleurtje maar velen vind ik er viezig aangekoekt uitzien. Doe mij mensen maar gewoon zoals ze zijn.
Nou je hebt natuurlijk een licht gezicht, en een tint waardoor t lijkt alsof je altijd griep hebt:S Moet ik wel zeggen dat het idd veel scheelt als de huid gezond is.
Het probleem bij is alleen dat mijn aderen ook duidelijk zichtbaar zijn. Zowel in mijn gezicht als op mijn lijf. En dat vind ik toch lelijk..
  zaterdag 7 februari 2009 @ 22:11:51 #273
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65836309
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Nou je hebt natuurlijk een licht gezicht, en een tint waardoor t lijkt alsof je altijd griep hebt:S Moet ik wel zeggen dat het idd veel scheelt als de huid gezond is.
Het probleem bij is alleen dat mijn aderen ook duidelijk zichtbaar zijn. Zowel in mijn gezicht als op mijn lijf. En dat vind ik toch lelijk..
Dat kan ik me voorstellen.
pi_65836374
Heeft er nog iemand goede wenkbrauw epileer tips? Ik lees overal dat je niet aan de bovenkant van de wenkbrauw mag epileren, maar dat doe ik eigenlijk altijd..
  zaterdag 7 februari 2009 @ 22:20:04 #275
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65836490
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Heeft er nog iemand goede wenkbrauw epileer tips? Ik lees overal dat je niet aan de bovenkant van de wenkbrauw mag epileren, maar dat doe ik eigenlijk altijd..
Bij de DA verkopen ze van die sjablonen. Die leg je dan op je wenkbrauw en dan poeder je in die sjabloon. Dat sjabloon haal je dan weg en alles buiten het poedergebied kun je epileren. Zo blijft de vorm van je brauw intact. Heb het ook een keertje bij Oprah gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')