abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65603226
Dat zijn geen oplossingen want alternate gebruik je meer voor als je een rare videokaart hebt of zeldzame drivers. Als Windows goed werkt dan is er niks mis met je ram dus hoef je die er ook niet uit te halen. Vroeger herkende sommige linux distro's het geheugen niet altijd goed (maar dan kom je ook niet in de ubuntu gui installer) en gaf je bv. mem=256 op bij de startregel (of andere opties, het zijn er nogal wat).

Die dell partitie zit zeker aan het begin van je schijf? Want dan heeft het geen zin het eraf te halen, tenzij je het voor /boot wil gebruiken en daar grub opzet.
pi_65604604
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 19:24 schreef loop het volgende:
Dat zijn geen oplossingen want alternate gebruik je meer voor als je een rare videokaart hebt of zeldzame drivers. Als Windows goed werkt dan is er niks mis met je ram dus hoef je die er ook niet uit te halen. Vroeger herkende sommige linux distro's het geheugen niet altijd goed (maar dan kom je ook niet in de ubuntu gui installer) en gaf je bv. mem=256 op bij de startregel (of andere opties, het zijn er nogal wat).

...
Het is echter wel zo dat meerdere mensen succes hebben geboekt met die RAM methode Maar ja, ik kreeg nu weer dezelfde error. Ik probeer het nu maar eens via USB i.p.v. CD-ROM. Als het dan nog niet werkt heb ik weer 20GB NTFS ruimte erbij
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:16:17 #28
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_65608737
Je kunt altijd een virtuele machine gebruiken
pi_65610245
Ik heb geen zin om een virtuele machine gebruiken. Leuk om eventjes wat te testen, maar niet voor fatsoenlijk gebruik. Naar mijn mening in ieder geval niet. Ik wil Ubuntu ook nog kunnen booten als mijn beide Windows partities naar de klote zijn

Ik heb het trouwens maar opgegeven... ik blijf die error krijgen en als ik zo op de Ubuntu forums lees krijgen nog veel meer mensen hem om onverklaarbare redenen.
pi_65613509
Uiteindelijk alsnog gelukt om te installeren. De mysterieuze error was na de zoveelste poging op mysterieuze wijze verdwenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')