sterktequote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:41 schreef Pheno het volgende:
Het gaat weer lekker in de familie, oma in het ziekenhuis, pa weer fysiotherapie broer naar ziekenhuis voor schouder.
Dit gaat weer een leuk weekendje worden
Hey leediebeebquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Darling
Foon ligt te laden![]()
aan een datakabel zodat ik geen netwerk heb
hihiquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sterkte![]()
Al hoeft dat toch niet je hele weekend te bepalen?
[..]
Hey leediebeeb![]()
![]()
![]()
zoveel kilo's werk?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hihi![]()
![]()
Pfff dit gaat een zware dag worden
En bazin in mn nek...quote:
wass?quote:
Bazin in je nek? hoezo dat?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En bazin in mn nek...
en tot half 5 ...
en.. en...
Kots maar raak voor een knaak?quote:
Dacht dat ik bepaalde rapporten al gemaakt had (weet het wel zeker eigenlijk). Maar zie onder die namen andere dingen zittenquote:
Zit op een andere werkplek en ze kan op mn schermen kijkenquote:
Das dan weer minderquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht dat ik bepaalde rapporten al gemaakt had (weet het wel zeker eigenlijk). Maar zie onder die namen andere dingen zitten
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dacht dat ik bepaalde rapporten al gemaakt had (weet het wel zeker eigenlijk). Maar zie onder die namen andere dingen zitten
Weinig fokken vandaag danquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zit op een andere werkplek en ze kan op mn schermen kijken
Snap het dus ook niet. Lijkt wel of het gekopieerd is en daarna een andere naam gegevenquote:
heyquote:
zitten je collega's je te etteren? Grap uit te halen ofzo?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap het dus ook niet. Lijkt wel of het gekopieerd is en daarna een andere naam gegeven
het is nog wel erg vroeg voor 1 april-grappen hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey![]()
![]()
[..]
zitten je collega's je te etteren? Grap uit te halen ofzo?
Juist nu verwacht niemand het, gewoon een prima 30 januari grapquote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
het is nog wel erg vroeg voor 1 april-grappen hoor.
Californicationbeebquote:
Herkenbaar probleem... heb vorige week in de trein aan mijn boek zitten werken. De eerste 4 hoofdstukken nog eens doorgenomen, tekst geredigeerd en aangevuld. Thuis staan belangrijke documenten op 3 of 4 plaatsen... en toen ging het mis met kopiëren... nieuwste versie op mijn laptop werd overschreven door laatste versie op PC, die toch echt een week ouder was...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grappen uithalen met collega'squote:Op vrijdag 30 januari 2009 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Juist nu verwacht niemand het, gewoon een prima 30 januari grap
[..]
Californicationbeeb![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |