Ik kan trouwens geen posts van jou in KPD zien (afgezien van je aanmeldpost), dus waarschijnlijk heb je ze afgeschermd.quote:
Ook nooit jezelf?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
Hehe, ik had al zo'n TT verwacht.
Maaar ik ben ook nieuwsgierig hoor Tegan, maar iemand google.. Nee, dat heb ik nog nooit gedaan[ja om iemand op te zoeken, haha]
Nee. Ik heb mijn voor en achternaam nog nooit opgezocht volgens mijquote:
*meldt*quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef Ludootje het volgende:
Oh, en de TT is gegarandeerd goed voor heel veel views
Och het is niet dat ik hier op Fok! iets te verbergen heb ofzo. Dus ze gaat haar gang maar. Ik schaam mij niet voor wat ik post op Fok!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb wel regelmatig in de posthistory van users hier zitten spitten. Wat anderen ervan vinden, tja... je post hier op een openbaar forum, en ik ben nu eenmaal een nieuwsgierig mannetje
Nu heb jij mijn posthistory doorzochtquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kan trouwens geen posts van jou in KPD zien (afgezien van je aanmeldpost), dus waarschijnlijk heb je ze afgeschermd.
Oh, en de TT is gegarandeerd goed voor heel veel views
quote:
Welkomquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Messenga het volgende:
Wat is vrijgezel zijn soms toch moeilijk.
Yepquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu heb jij mijn posthistory doorzocht. Maar ik heb niets aan de instellingen verandert. Mag jij in KDP?
Hey!quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:52 schreef Messenga het volgende:
Wat is vrijgezel zijn soms toch moeilijk.
Welcome anyway.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Messenga het volgende:
Ik ben hier al wel eens vaker geweest
Ja, en wat voor één!quote:
Ik heb niet eens toegang tot KPD, dus veel succes. xDquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:53 schreef Ludootje het volgende:
Doorzocht is trouwens een groot woord... Alleen even met "KPD" in de zoekbalk van Firefox die paar pagina's doorgescand
Hoiquote:
Ik?quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, en wat voor één!
Jij met je vreemde praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |