ik dacht dat dat niks uitmaakte eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat korte passen volgens hag sneller traint en zo hoop ik dus op meer stijgers
mijn keeper heeft slecht spelhervatten geloof ik..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoe meer je keep in spelhervatten heeft hoe beter hij ze stoppen kan.
Toch is t zo check de Hag site er maar eens op naquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik dacht dat dat niks uitmaakte eerlijk gezegd..
heb je een linkje?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch is t zo check de Hag site er maar eens op na
dat komt vanzelf wel een keer..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan maar deze is nog lang niet vol.
Dan is hij waarschijnlijk vanaf straks zwakquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mijn keeper heeft slecht spelhervatten geloof ik..
ja dat is eigenlijk niet goed genoeg, maar ja wat ik eerder al zei.. het kost me te veel geld om een half seizoen spelhervattingen te gaan trainen..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is hij waarschijnlijk vanaf straks zwak
Vind je dat? Waarom dan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja dat is eigenlijk niet goed genoeg, maar ja wat ik eerder al zei.. het kost me te veel geld om een half seizoen spelhervattingen te gaan trainen..
prima.. hoor..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:31 schreef Daemon19 het volgende:
Howdy hooooooooo!
Hoe gaat het met alle Fok!Hattrickers?
hey Deamon!!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:31 schreef Daemon19 het volgende:
Howdy hooooooooo!
Hoe gaat het met alle Fok!Hattrickers?
omdat ze nu lekker jong zijn en goed trainbaar voor verdedigen.. en spelhervatting is niet van dusdanige meerwaarde dat het veel meer oplevert op de transfermarkt.. tenzij je hoger zit dan formidabel/uitmuntend.quote:
ja en aangezien je dat makkelijk haalt met spelhervatten in een half jaar vind ik het dus een grote plusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
omdat ze nu lekker jong zijn en goed trainbaar voor verdedigen.. en spelhervatting is niet van dusdanige meerwaarde dat het veel meer oplevert op de transfermarkt.. tenzij je hoger zit dan formidabel/uitmuntend.
toch denk ik dat het niet opweegt tegen de stijging van 1 niveau verdedigen die ze kunnen halen in een half seizoen..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ja en aangezien je dat makkelijk haalt met spelhervatten in een half jaar vind ik het dus een grote plus
Kijk naar deze speler die zat op goed sh :quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toch denk ik dat het niet opweegt tegen de stijging van 1 niveau verdedigen die ze kunnen halen in een half seizoen..
Ok hij blijft nu wat achter met verdedigen maar dat wonderbaarlijk maakt een heleboel goed.quote:2. Bjorn Rochus (187902054)
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: wonderbaarlijk
verder terug kan ik niet.quote:05-12-2008 (9/37) 26 / 9 Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk.
14-11-2008 (6/37) 26 / 6 Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op spelhervattingen steeg hij van uitmuntend naar briljant.
31-10-2008 (4/37) 26 / 4 Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van spelhervattingen van formidabel naar uitmuntend.
17-10-2008 (2/37) 26 / 2 Zag zijn mate van spelhervattingen toenemen van uitstekend naar formidabel.
wat levert ie op en hoe hoog had ie kunnen zijn als ie in verdedigen was gestegen in die periode?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk naar deze speler die zat op goed sh :
[..]
Ok hij blijft nu wat achter met verdedigen maar dat wonderbaarlijk maakt een heleboel goed.
[..]
verder terug kan ik niet.
geen idee. Die TV klopt voor geen kont meer.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat levert ie op en hoe hoog had ie kunnen zijn als ie in verdedigen was gestegen in die periode?
oke ben benieuwd wat ie dan oplevert.. kunnen we dan eens vergelijken met een andere verdediger met gelijkwaardige kwaliteiten zonder al dat spelhervatten..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
geen idee. Die TV klopt voor geen kont meer.![]()
1 niveau stijgen in verdedigen en hij wordt verkocht
Ik hoop trouwens dat hij nog een niveau wil stijgen qua passenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat levert ie op en hoe hoog had ie kunnen zijn als ie in verdedigen was gestegen in die periode?
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oke ben benieuwd wat ie dan oplevert.. kunnen we dan eens vergelijken met een andere verdediger met gelijkwaardige kwaliteiten zonder al dat spelhervatten..
minuut of 10.. dan begint het..quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan
Hoe lang duurt t nog voor de trainig er is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |