abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65569363
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dan wordt het dus gewoon het forum. Simpel.
dat heb ik niet gezegd.. maar als jou een optie niet aanstaat kraak je het meteen af.. en mag die niet..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_65569438
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dat heb ik niet gezegd.. maar als jou een optie niet aanstaat kraak je het meteen af.. en mag die niet..
Ik heb het geprobeerd. Toen kwam ik erachter dat het bagger werkt. Toen kraakte ik het af.
pi_65569462
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd. Toen kwam ik erachter dat het bagger werkt. Toen kraakte ik het af.
wat is er dan bagger aan bijv. IRC (van hoaxnet weet ik het inmiddels wel )?
pi_65569576
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:40 schreef MrMoon het volgende:

[..]

wat is er dan bagger aan bijv. IRC (van hoaxnet weet ik het inmiddels wel )?
De manier van werken daar... Maar dat hebben alle chatrooms wel. Telkens weer alles instellen... Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
pi_65569683
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:43 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De manier van werken daar... Maar dat hebben alle chatrooms wel. Telkens weer alles instellen... Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
tsja.. soms moet je je aanpassen aan wat de rest wil..
pi_65569746
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:46 schreef MrMoon het volgende:

[..]

tsja.. soms moet je je aanpassen aan wat de rest wil..
En wat als de rest het zelf niet weet? Hoaxnet kan ik nu niet op. IRC is leeg. Dus wat schiet ik op? Niks.
pi_65569840
ik hou me gewoon wel een tijdje stil
pi_65569931
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik bemoei me niet met de kansloze discussie In de TT staat Hattrick, dus alles wat daarmee te maken heeft zal er ook in mogen worden besproken. Verder horen moderators in te grijpen als het verkeerd gaat, en er gaat sinds topic numero uno al niks verkeerd. In hele vroegere topics werd er ook gediscussieerd over wat er wordt gebruikt als communicatiemiddel (destijds was het IRC, punt ).

Oftewel: kop houden te zeiken en lekker Hattricken. .
Hoi.
pi_65569946
Het enige goede alternatief is het forum.

Daar komt iedereen op tenminste.
pi_65570004
Hm, ik moet zondag tegen een van de betere teams (squadron_6) uit m'n competitie. Na mijn geweldige training van vandaag (Vorm -13 ftw!) kijk ik toch iets minder positief aan tegen die wedstrijd dan voor de training.
Afgelopen woensdag haalde ik in een uitwedstrijd deze ratings:

Maar hij had afgelopen woensdag een WO, dus ik kan niet zien hoe sterk ie eigenlijk is.
Nou zie ik dat ie vandaag z'n opstelling heeft gewijzigd...moet ik meteen al MOTS'en? Of haal ik het zo ook wel?
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_65570008
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:50 schreef Psychonikeo het volgende:
pi_65570028
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:56 schreef GeneraalUli het volgende:
Hm, ik moet zondag tegen een van de betere teams (squadron_6) uit m'n competitie. Na mijn geweldige training van vandaag (Vorm -13 ftw!) kijk ik toch iets minder positief aan tegen die wedstrijd dan voor de training.

[ afbeelding ]

Maar hij had afgelopen woensdag een WO, dus ik kan niet zien hoe sterk ie eigenlijk is.
Nou zie ik dat ie vandaag z'n opstelling heeft gewijzigd...moet ik meteen al MOTS'en? Of haal ik het zo ook wel?
kun je niet gaan counteren of zo?
pi_65570040
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:56 schreef GeneraalUli het volgende:

[ afbeelding ]

Ik zou nooit in het begin van de competitie MOTS-en. Dat verkloot meestal de rest van je seizoen.

Hij zal waarschijnlijk PIC hebben gespeeld. Dus ik zou eens kijken naar zijn laatste wedstrijden in het vorige seizoen en kijken wat hij daar haalde.
pi_65570174
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik zou nooit in het begin van de competitie MOTS-en. Dat verkloot meestal de rest van je seizoen.

Hij zal waarschijnlijk PIC hebben gespeeld. Dus ik zou eens kijken naar zijn laatste wedstrijden in het vorige seizoen en kijken wat hij daar haalde.
Zijn laatste wedstrijd van het seizoen speelde hij tegen mij (beiden geMOTSt denk ik), ik won met 2-4 en was de betere. Ik denk dat ik gewoon 3-5-2 blijf spelen want ik vertrouw aardig op mijn verdediging.
pi_65570222
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:01 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Zijn laatste wedstrijd van het seizoen speelde hij tegen mij (beiden geMOTSt denk ik), ik won met 2-4 en was de betere. Ik denk dat ik gewoon 3-5-2 blijf spelen want ik vertrouw aardig op mijn verdediging.
2-4 is niet echt overtuigend denk ik. De kans dat hij daarvoor niet met PIC heeft gespeeld is ook klein. Dus ik zou er maar vanuit gaan dat zijn middenveld hoger is dan in jullie vorige wedstrijd.

En hoe zit het met aankopen van hem?
pi_65570355
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:02 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

2-4 is niet echt overtuigend denk ik. De kans dat hij daarvoor niet met PIC heeft gespeeld is ook klein. Dus ik zou er maar vanuit gaan dat zijn middenveld hoger is dan in jullie vorige wedstrijd.

En hoe zit het met aankopen van hem?

Hij heeft een geblesseerde verdediger gekocht, die zondag met moeite een pleister heeft. Verder heeft ie nog 2 blessures die ik vorige match veroorzaakt heb.
het is wel belangrijk dat ik ga winnen, anders begint mijn race voor het kampioenschap meteen zo slecht.
pi_65570383
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:06 schreef GeneraalUli het volgende:

[..]

Hij heeft een geblesseerde verdediger gekocht, die zondag met moeite een pleister heeft. Verder heeft ie nog 2 blessures die ik vorige match veroorzaakt heb.
Dat is wel fijn dan. Maar ik denk dat je dan inderdaad het beste kunt doen wat je zelf zei. Gewoon zo spelen als je normaal zou doen.
pi_65570529
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:07 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat is wel fijn dan. Maar ik denk dat je dan inderdaad het beste kunt doen wat je zelf zei. Gewoon zo spelen als je normaal zou doen.
precies.. alleen absoluut geen MOTS, want zoals RealBizkit eerder al zei dat achtervolgt je de rest van het seizoen..
pi_65570559
Weekend.
pi_65570913
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
Weekend.
Feli
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:11:30 #271
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_65572705
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:31 schreef Psychonikeo het volgende:
als ik op elke reactie die ik hier post meteen een opmerking krijg dat het niet ontopic is, ben ik hier ook niet lang meer..

Ik ook niet
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_65573253
Pfieuw, één middagje weg en ik mis alweer een half topic, maar het was maar één discussie geloof ik!! Het weekend ben ik er ook niet, dan zal ik wel 3 topics of zo missen

Zoals sommigen misschien al opgemerkt hadden, de ledenlijst is nog niet bijgewerkt, wordt ook na het weekend! Of iemand anders moet tijd hebben om de lijst even in orde te maken en te mailen, anders doe ik het gewoon even na het weekend!

Misschien moet ik dan ook even onderzoeken of ik iets van een chat in kan bouwen op de site?
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_65573310
Even gekeken nog. De hoaxnet is een schil van IRC. Dus dan wordt het sowieso IRC, welke je ook kiest.

Om alles dan in goede lijnen te laten lopen, kies ik ervoor om de mibbit schil in de FOK!hattrick site te implementeren. Dan hebben we het tenminste op 1 plaats.
quote:
http://www.mibbit.com/

Use Mibbit on your site
If you run a website or a blog, you'll want to build a community of people who keep on coming back. Mibbit can help by providing chat features on your pages connecting people who visit your site. It's as easy as copying a few lines into your page.

Perhaps you already have a Java or Flash based chat app which isn't working for you. Mibbit can be up and running in minutes.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:32:58 #274
188728 Lyzio
why do we fall
pi_65573316
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:58 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Wat speel je dan? Ik heb namelijk helemaal geen vleugel aanval. Die gasten kosten me te veel om een leuke bijdrage te leveren.
Ik speel 3-5-2 en meestal op pressie. Mijn backs komen (nog) niet boven de 3,0* uit. Ik heb nu wel een trainee waar ik potentie in zie (staat nu op 2,7*), maar de andere back moet er echt uit.

Dan heb ik mijn middenveld zo ingedeeld dat ik een centrale man heb, een verdedigende en een aanvallende/normaal. Maar ook hier falen de vleugels. Ik had een oude rot van 33 met voor mijn doen geweldige stats, maar die is nu ook aan het afzakken en ik heb besloten de goede man op de transferlijst te zetten nu ik er nog aardig wat voor kan vangen om zodoende daar een jonge gast neer te zetten. Aan de andere kant geldt hetzelfde.

Voorin heb ik een spits op normaal staan en de andere verdedigend zodat hij meer in de rol van een #10 komt te spelen, wat de aansluiting met mijn middenveld ten goede komt.

P.S.: Mijn bank zit wél vol met trainees. Dus dat is een goed iets. Helaas kan ik het me niet permitteren om deze in competitieverband te laten spelen, en moeten ze zodoende hun vaardigheden bijschaven in de vriendschappelijke potjes.

Probleem is dus puur de vleugels. Ik zal even de ratings van mijn laatste (beker)wedstrijd erbij pakken:
quote:
Fleur 1 – 4 SpijkeniZz
Match ID: 206623130

Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging zwak (hoog)
Centrale verdediging matig (heel laag)
Linkerverdediging zwak (laag)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval zwak (hoog)
Linkeraanval zwak (heel laag)
quote:
Keeper
2,5*
Verdediging
2,5* + 4* + 2,5* = 9*
Middenveld
4* + 4,5* + 4* + 4,5* + 2* = 15*
Aanval
4,5* + 2,5* = 7*
2,5* in de verdediging, de 2* op het middenveld en de 2,5* in de aanval waren trainees. Die ik maar voor de leeuwen gegooid heb in een bij voorbaat al kansloze wedstrijd

Sterkste opstelling op het moment in Hattrick Organizer als volgt:

Duidelijker kan ik niet zijn op het moment
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_65573322
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:30 schreef Gijs_ het volgende:
Pfieuw, één middagje weg en ik mis alweer een half topic, maar het was maar één discussie geloof ik!! Het weekend ben ik er ook niet, dan zal ik wel 3 topics of zo missen

Zoals sommigen misschien al opgemerkt hadden, de ledenlijst is nog niet bijgewerkt, wordt ook na het weekend! Of iemand anders moet tijd hebben om de lijst even in orde te maken en te mailen, anders doe ik het gewoon even na het weekend!

Misschien moet ik dan ook even onderzoeken of ik iets van een chat in kan bouwen op de site?
Zie mijn post onder je.

Dat moet lukken denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')