Is er geen dokter die je gaan adviseren over een soort praatgroep met lotgenoten?
Veel suc6 en sterkte in ieder geval.
Ergens wel te begrijpen toch..
http://www.kankerpatient.nl/default.asp
Bij lotgenoten-contact bedoel ik dan.
En als ik door de stad loop word er echt nagestaard.. en mensen die vragen "heb je kanker?" "ben je ziek?" en al dat soort dingen meer.. Ik ga niet naar de stad voor dat soort vragen maarja..
quote:K, ic. Maar daar moet je denk ik dan maar gewoon schijt aan hebben mensen moeten je toch nemen zo als je bent! En btw of je iemand mag ligt toch aan de binnen kant en niet aan de buiten kant.
Op maandag 01 april 2002 16:09 schreef nl2suzy het volgende:
Uhh.. Nou ja echt uit gaan lukt niet echt.. Ik heb nu ook geen haar meer =) en tsja.. ik schaam mezelf daar wel een klein beetje voor ensow.. dus dat maakt het ook wel moeilijk..En als ik door de stad loop word er echt nagestaard.. en mensen die vragen "heb je kanker?" "ben je ziek?" en al dat soort dingen meer.. Ik ga niet naar de stad voor dat soort vragen maarja..
En tsja het is gewoon veel leuker met vriendinnen wat te doen, maar als je een keer te ziek bent om wat te doen vragen ze je een 2de keer al niet meer zo gauw, omdat ze denken dat dat dan nog steeds zo is..
(uiteraard geen garantie op het werkend van imici
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |