abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3686436
Ik heb Leukemie.. en nu voel ik me best wel eenzaam eigenlijk, me ouders vinden dat ik met de pedmed (pedagogisch Medewerker) van het ziekenhuis moet praten. Maar wie kan je begrijpen als jezelf niet ziek bent geweest of in ieder geval niet zoiets hebt gehad?.. Wat moet ik doen?
  maandag 1 april 2002 @ 15:57:26 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_3686498
Jeetje wat kut...

Is er geen dokter die je gaan adviseren over een soort praatgroep met lotgenoten?

Veel suc6 en sterkte in ieder geval.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 1 april 2002 @ 15:57:58 #3
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_3686501
Toch met de pedmed gaan praten. Hij/zij heeft ervaring. Misschien kan hij/zij je zelfs in contact brengen met lotgenoten.
Heb je al eens gekeken of er een patientenvereniging is?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  maandag 1 april 2002 @ 15:58:26 #4
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_3686504
ik kan je weinig advies geven, maar ik wou toch even reageren...
sterkte! en ik voel met je mee
*knuffel geeft*
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
pi_3686510
Er is dus een pedagogisch medewerker in het ziekenhuis, maar ik vind dat dus niet echt werken.. ze behandeld me als een kind (lig in een kinderziekenhuis.. ) en daar heb ik ook niet zo gek veel behoefte aan...
Ik wil gewoon uhh kunnen kletsen.. en dat mensen me niet zien als iemand met kanker.. Maar dat gebeurd al vrij snel, op het internet is dat wel wat minder, maar ja..als je dan een tijdje niet online bent geweest doordat je in het ziekenhuis ligt, dan zijn ze je al weer vergeten, tenminste dat gevoel heb ik dan..
pi_3686517
Tsja.. vrienden die gaan door met hun "normale" leven. Ik kan nu niet uit.. endergelijke.. En ik zie er op het moment ook wat anders uit als iemand anders van mijn leeftijd.. dat maakt het ook heel erg moeilijk voor hun.. En dan gaan ze liever weg met iemand die wel alles kan etc..

Ergens wel te begrijpen toch..

maandag 1 april 2002 @ 16:06:02 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_3686549
Heb je hier misschien wat aan?

http://www.kankerpatient.nl/default.asp

Bij lotgenoten-contact bedoel ik dan.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_3686561
Hmm het ziet er wel uit alsof het voor oude mensen is... hehe.. ik ben nog maar 17.. als je foto wil van mij, moet je maar ff op icq komen =)
pi_3686562
Kun je niet leuke dingen gaan doen(met iemand)? Ik weet niet of je ziekte je veel beperkingen opleggen? Maar als je is gaat stadten of kroegje pakken kom je altijd wel relaxte mensen tegen! iig veel sterkte en coole homepage btw!
You may see me, as you want me to see! but don't jugge me for what really i am!
pi_3686582
Uhh.. Nou ja echt uit gaan lukt niet echt.. Ik heb nu ook geen haar meer =) en tsja.. ik schaam mezelf daar wel een klein beetje voor ensow.. dus dat maakt het ook wel moeilijk..

En als ik door de stad loop word er echt nagestaard.. en mensen die vragen "heb je kanker?" "ben je ziek?" en al dat soort dingen meer.. Ik ga niet naar de stad voor dat soort vragen maarja..

pi_3686631
moet je wel online zijn
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_3686646
quote:
Op maandag 01 april 2002 16:09 schreef nl2suzy het volgende:
Uhh.. Nou ja echt uit gaan lukt niet echt.. Ik heb nu ook geen haar meer =) en tsja.. ik schaam mezelf daar wel een klein beetje voor ensow.. dus dat maakt het ook wel moeilijk..

En als ik door de stad loop word er echt nagestaard.. en mensen die vragen "heb je kanker?" "ben je ziek?" en al dat soort dingen meer.. Ik ga niet naar de stad voor dat soort vragen maarja..

K, ic. Maar daar moet je denk ik dan maar gewoon schijt aan hebben mensen moeten je toch nemen zo als je bent! En btw of je iemand mag ligt toch aan de binnen kant en niet aan de buiten kant.
En anders moet je may B gewoon met mensen met een soort gelijke aandoening als jou plezier gaan maken, die zullen je zo ie zo nemen zoals je bent!
You may see me, as you want me to see! but don't jugge me for what really i am!
pi_3686714
Ik ben invisble !
pi_3686722
ben al een client aan het zoeken
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_3686742
Soortgelijke aandoening zit ik eerlijk gezegd niet echt op te wachten.. Heel veel kinderen/jongeren gaan er dood aan

En tsja het is gewoon veel leuker met vriendinnen wat te doen, maar als je een keer te ziek bent om wat te doen vragen ze je een 2de keer al niet meer zo gauw, omdat ze denken dat dat dan nog steeds zo is..

pi_3686756
Je hebt het nog niet eens geinstalleerd? icq webbie anders?

www.icq.com/webbie

pi_3686814
onder linux is webbie ook niet levend te krijgen ,
maar ik ga er zeker zo aankomen
pi_3686843
*pompom* =) zegt ie tegen mij moet je wel online zijn =) moet niet gekker worden hoor haha
pi_3686889
operatie geslaagd

(uiteraard geen garantie op het werkend van imici )

pi_3686929
Nou ja uhh kan je dan online komen? =) Ik heb jou al geadd.. dusseh.. ik ben wachtenden =)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')