Ja, dat gebeurd ook. Maar niet structureel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef JoeyT het volgende:
Volgens mij was het vorige week nog 25
Nou, als het mij structureel zou overkomen, zou ik het gewoon zeggen. Waarom niet?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:46 schreef Techno het volgende:
Bij mijn huidige baan heb ik er geen last van. Maar dat is in het bedrijfsleven wel anders geweest. Overigens lijkt het me wel een beetje suf om voor een gesprek met een onbekende je leeftijd expliciet te vermelden, dat doet toch geen hond?
[..]
Zoals ik daarstraks al zei, you bastardquote:
Neuj, it was the first thing came to mind.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
@TT: is men wat lichtgeraakt vandaag?
niks van gemerkt in het topic.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
Nope dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
niks van gemerkt in het topic.
MNR?
Collega: "Lekker weertje vandaag he"quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, als het mij structureel zou overkomen, zou ik het gewoon zeggen. Waarom niet?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Collega: "Lekker weertje vandaag he"
Techno: "Hey pik, besef wel ff dat ik 39 ben he"
Collega:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef JoeyT het volgende:
Collega:
gastquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Collega:
Dan was het mijn associatie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:53 schreef MNR het volgende:
Neuj, it was the first thing came to mind.
A dirty mind is joy forever.quote:
Leeftijd is juist het minst relevant, vind ikquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, als het mij structureel zou overkomen, zou ik het gewoon zeggen. Waarom niet?
Vandaag?quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:51 schreef Garisson72 het volgende:
Nope.quote:
Nou ja, nóg meer dan normaal, bedoel ik. Uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |