Nee. En die plaat vind ik ook al helemaaaaal niet tof.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef Sersjee het volgende:
Ze vraagt dan wel een goede plaat aan, maar ik blijf haar niet tof vinden.
Een vette happy hardcore plaat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Jij bent goed -Hans-
3 hoeratjes voor Rabbering! Mag die vandaag ook ff een hakkuh nummer opzetten
Wil ie niet. Hij heeft wel een Twitter-account. Maar die gebruikt hij niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef 3FMaster het volgende:
Zullen we Paul een FOK!account cadeau doen?
Paul is nogal Web 1.5.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wil ie niet. Hij heeft wel een Twitter-account. Maar die gebruikt hij niet.
Die 2de is al zo vaak gepost , die eerstequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Deze is nice, kende ik nog niet.
-edit- die eerste bedoel ik .
Hmja, Seal wordt toch vaker gedraaidquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie veel vaker Heidi dan Jewel, terwijl Jewel volgens mij toch wel wat meer hits gehad heeft dan Seal.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Vertel mij schattige leugentjes...
Dacht ik ook, maar dat valt volgens 3fmfan.nl toch wel mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, Seal wordt toch vaker gedraaid.
Hm... Opvallendquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar dat valt volgens 3fmfan.nl toch wel mee.
Seal: 60 x, Jewel 78 x.
Iets klopt er niet aan mij: Ik ben erg vrolijk op een dag dat ik 2 hele saaie lessen heb. Ik heb gewoon echt het gevoel dat het zomer is. T-shirtje aan, zon die schijnt, ik fluit de hele dag.quote:
Geruchten hoorde ik gisteren ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef 3FMaster het volgende:
Hoorde ik trouwens dat Madness komt op Pinkpop?
Haha. Ja, als ik extreem vrolijk ben dan word ik bijna weer chagrijnig bij de gedachte dat het waarschijnlijk toch tijdelijk isquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Iets klopt er niet aan mij: Ik ben erg vrolijk op een dag dat ik 2 hele saaie lessen heb. Ik heb gewoon echt het gevoel dat het zomer is. T-shirtje aan, zon die schijnt, ik fluit de hele dag.
Maar mn gedachte zal wel veranderen als ik de deur uit ga...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:18 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga er vandoor. Fijne dag nog
-Eerst nog even Metro Station meepikken
Snacht mag het vriezen , overdag graadje of 20quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:20 schreef cosmick het volgende:
Komt door de zon, mijn bui of de muziek.
Zomeeeur!
Ja! En ook ff een nachtelijk buitje voor de boeren. Ik ben voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Snacht mag het vriezen , overdag graadje of 20
Damn zijn we het weer een keer eens, dit gaat niet de goede kant opquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Jimbo het volgende:
metro station
eerst vond ik t zn kutplaat heen nu vind ik em best wel leuk
Vergeetquote:
Hij is een schijterdquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef gerbenp het volgende:
Waarom staat de WebCam altijd op de gang gericht bij Rob?
Hij heeft een hoofd voor radio.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef gerbenp het volgende:
Omdat hij (gelukkig) stronteigenwijs is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef gerbenp het volgende:
Onzekere henkiequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef gerbenp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |