Nee. En die plaat vind ik ook al helemaaaaal niet tof.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:18 schreef Sersjee het volgende:
Ze vraagt dan wel een goede plaat aan, maar ik blijf haar niet tof vinden.
Een vette happy hardcore plaat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:20 schreef Dichterbijer het volgende:
Jij bent goed -Hans-
3 hoeratjes voor Rabbering! Mag die vandaag ook ff een hakkuh nummer opzetten
Wil ie niet. Hij heeft wel een Twitter-account. Maar die gebruikt hij niet.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:30 schreef 3FMaster het volgende:
Zullen we Paul een FOK!account cadeau doen?
Paul is nogal Web 1.5.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wil ie niet. Hij heeft wel een Twitter-account. Maar die gebruikt hij niet.
Die 2de is al zo vaak gepost , die eerstequote:Op donderdag 29 januari 2009 11:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Deze is nice, kende ik nog niet.
-edit- die eerste bedoel ik .
Hmja, Seal wordt toch vaker gedraaidquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:44 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie veel vaker Heidi dan Jewel, terwijl Jewel volgens mij toch wel wat meer hits gehad heeft dan Seal.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Vertel mij schattige leugentjes...
Dacht ik ook, maar dat valt volgens 3fmfan.nl toch wel mee.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, Seal wordt toch vaker gedraaid.
Hm... Opvallendquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar dat valt volgens 3fmfan.nl toch wel mee.
Seal: 60 x, Jewel 78 x.
Iets klopt er niet aan mij: Ik ben erg vrolijk op een dag dat ik 2 hele saaie lessen heb. Ik heb gewoon echt het gevoel dat het zomer is. T-shirtje aan, zon die schijnt, ik fluit de hele dag.quote:
Geruchten hoorde ik gisteren ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:01 schreef 3FMaster het volgende:
Hoorde ik trouwens dat Madness komt op Pinkpop?
Haha. Ja, als ik extreem vrolijk ben dan word ik bijna weer chagrijnig bij de gedachte dat het waarschijnlijk toch tijdelijk isquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Iets klopt er niet aan mij: Ik ben erg vrolijk op een dag dat ik 2 hele saaie lessen heb. Ik heb gewoon echt het gevoel dat het zomer is. T-shirtje aan, zon die schijnt, ik fluit de hele dag.
Maar mn gedachte zal wel veranderen als ik de deur uit ga...
quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:18 schreef 3FMaster het volgende:
Zo, ik ga er vandoor. Fijne dag nog
-Eerst nog even Metro Station meepikken
Snacht mag het vriezen , overdag graadje of 20quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:20 schreef cosmick het volgende:
Komt door de zon, mijn bui of de muziek.
Zomeeeur!
Ja! En ook ff een nachtelijk buitje voor de boeren. Ik ben voorquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Snacht mag het vriezen , overdag graadje of 20
Damn zijn we het weer een keer eens, dit gaat niet de goede kant opquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:23 schreef Jimbo het volgende:
metro station
eerst vond ik t zn kutplaat heen nu vind ik em best wel leuk
Vergeetquote:
Hij is een schijterdquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef gerbenp het volgende:
Waarom staat de WebCam altijd op de gang gericht bij Rob?
Hij heeft een hoofd voor radio.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef gerbenp het volgende:
Omdat hij (gelukkig) stronteigenwijs is.quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef gerbenp het volgende:
Onzekere henkiequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:13 schreef gerbenp het volgende:
man ik ben jalours op je heb al meer dan 2 jaar niet kunnen uitslapenquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:38 schreef Piles het volgende:
Ik heb weer hard gefaald met eerder opstaan trouwens![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
man ik ben jalours op je heb al meer dan 2 jaar niet kunnen uitslapen
Arme jijquote:Op donderdag 29 januari 2009 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
man ik ben jalours op je heb al meer dan 2 jaar niet kunnen uitslapen
Wat had je zoals nog willen doen vandaagquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Arme jij![]()
![]()
Maar de dagen zijn wel erg kort zo hoor
Om te beginnen heb ik Stenders al gemistquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat had je zoals nog willen doen vandaag
quote:(29-01-09) - Je kon er op wachten. De dag is aangebroken dat Paul Rabbering 30 jaar is geworden! Namens alle 3FM-ers gefeliciteerd, Paul!
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/289000/
Dat ding komt veel te vaak voorbij. En zo heel erg bijzonder is het nu ook weer niet [understatement].quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:36 schreef morpheus_at_work het volgende:Human
, al begint hij langzaam bij mij uitgemolken te raken.
Mijn vrouw begint nu ook te mekkeren dat ze tijdens 19-22 te vaak adele hoort , die luistert alleen tussen 19-22 uur 3fm met mij meequote:Op donderdag 29 januari 2009 14:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat ding komt veel te vaak voorbij. En zo heel erg bijzonder is het nu ook weer niet [understatement].
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Sirolf het volgende:
Giel in X-Factor: http://www.rtl.nl/compone(...)ending.avi_plain.xml
Whahaquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Sirolf het volgende:
Eerlijk is eerlijk... ik heb nu toch echt OM Giel gelachenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Sirolf het volgende:
Zeker even doenquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanavond even kijken, werk staat het niet toe videotjes te kijken
quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:56 schreef Sirolf het volgende:
QUEEN !!!!!!!!!!!quote:Ouderwetse rock 'n roll! Straks swingen, eerst stemmen natuurlijk.
Queen - Crazy little thing called love
Little Richard - Tutti frutti
Bill Haley - Rock around the clock
Olaquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:32 schreef 3FMaster het volgende:
Hey iedereen weer!
Zo, ik heb meer op de fiets gezeten dan in de les
does he wash-up, he never washes up... lol.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:31 schreef Dichterbijer het volgende:
Heerlijk nummer!Alesha Dixon - THE BOY DOES NOTHING
Die reactie van je verwachtte ik al...quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:33 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gelukkig slaat het nummer niet op mijquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:32 schreef Numbie het volgende:
[..]
does he wash-up, he never washes up... lol.
lolquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:33 schreef Sirolf het volgende:
Die reactie van je verwachtte ik al...
Eens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:15 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk... ik heb nu toch echt OM Giel gelachen![]()
Filmpje: http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/7857469.stmquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:50 schreef 3FMaster het volgende:
Was toch wel aardig te doen deze keer.
Moest overigens lachen op de fiets toen ik het 1500 nieuws hoorde van de 2 gevangenen die ontsnapte, en tegen een paal aan liepen. Ik zag het gewoon helemaal voor me
Auwquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Filmpje: http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/7857469.stm.
Stond vorige week al op Dumpert, en is al minimaal 2x hier gepostquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:53 schreef Dichterbijer het volgende:
://www.michielveenstra.nl/page/weblog
De live versie ook?quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Stond vorige week al op Dumpert, en is al minimaal 2x hier gepost
Ik ken 'm nog nietquote:
Een gore zeikerige kutplaat, dat is het!quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, wat een geweldige uuropener zeg. Echt een klassieker die je nauwelijks meer hoort..
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, wat een geweldige uuropener zeg. Echt een klassieker die je nauwelijks meer hoort..
Je weet ook niet wat je wil hèquote:
Goede muziek en geen ge-OH.quote:Op donderdag 29 januari 2009 16:16 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je weet ook niet wat je wil hè
Binnen paar uurtjes ben je in Londen, en tjah, als je de Killers wilt zien, moet je naar PP gaanquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:57 schreef drummerdude het volgende:
Ik wil hierheen!
http://www.warchild.org.u(...)ay_war_child_concert
Alleen een beetje duur, en ver![]()
Killers én Coldplay![]()
(belangstellenden: Via de Coldplay site zijn vanavond 200 kaarten te kopen, 6 uur Nederlandse tijd.)
Altijd aan the sopranos denken bij dat nummer ook niet gek daar ken ik het immers vanquote:
Nol werkt bij de 'natuurpolitie', geen idee hoe dat echt heet, kan niet op het woord komen. Hij is daar vrijwilliger, maar op nieuwjaarsnacht is zijn auto, met alle spullen in de fik gestoken. Hij heeft nu geen auto, portofoon, nachtkijkers meer.quote:Op donderdag 29 januari 2009 17:15 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb het verhaal gemist, was is er met die Nol?
http://www.rockwerchter.be/RW2008/site/index.aspquote:Op donderdag 29 januari 2009 17:08 schreef drummerdude het volgende:
Dat kost me 120 euro... Dat is mijn maandsalaris
Paulquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Allen
Moest je niet bij de eet en drink afdeling met refill blijven hangenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef DaMook het volgende:
Zo, ben weer thuis van de ikea. 4 uur daar geweest terwijl ik alleen maar een kast moest hebben.
Hoi dus.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:36 schreef DaMook het volgende:
Zo, ben weer thuis van de ikea. 4 uur daar geweest terwijl ik alleen maar een kast moest hebben.
Hoi dus.
Daar hebben we maar een half uurtje gezetenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Moest je niet bij de eet en drink afdeling met refill blijven hangen.
Uhuhquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor de nieuwe Britney? Mij niet gezien
Je meent hetquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhuh, lekker nummer.
Maar zoals gewoonlijk is niet iedereen het hier met mijn muziekkeuzes eens.
Ik sms weleens, maar eigenlijk nooit voor zoiets, meestal gewoon wat zeverenquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga niet smsen
Heb nog nooit gesmst of gebeld naar de radio
Deze keer inderdaad niet echtquote:Op donderdag 29 januari 2009 18:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhuh, lekker nummer.
Maar zoals gewoonlijk is niet iedereen het hier met mijn muziekkeuzes eens.
Project van Paul McCartney? Zat er een tijdje geleden niet een plaat in de Freak11 die stiekem van Paul McCartney was?quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:56 schreef Sersjee het volgende:
Jammer, ik had liever dat project van Paul McCartney gehoord, die van Britney hoor je elders ook wel.
The Fireman, geen idee of die in de Freak11 heeft gestaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Project van Paul McCartney? Zat er een tijdje geleden niet een plaat in de Freak11 die stiekem van Paul McCartney was?
quote:
Cidinho E Doca - Rap Das Armas gok ik adhv de stats.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef Timo20 het volgende:
hoe heet die track nog eens die gisteren op 1 stond?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:08 schreef Piles het volgende:
Mensen
[..]
Cidinho E Doca - Rap Das Armas gok ik adhv de stats.
Freak11 van week 43-2008:quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
The Fireman, geen idee of die in de Freak11 heeft gestaan.
Oei The Fireman, die heb ik bij Stenders gehoord op kx een tijdje geleden, zelfs Rob viel bijna in slaap er van.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
The Fireman, geen idee of die in de Freak11 heeft gestaan.
[..]
Aha. Nou, de torrent loopt.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Freak11 van week 43-2008:
9. Sing The Changes - The Fireman (Paul McCartney & Youth)
Freak11 van week 44-2008:
10. Sing The Changes - The Fireman (Paul McCartney & Youth)
Heyquote:
Teringherrie, das de enige juiste benamingquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
die nieuwe van the Prodigy mag van mij ook wel n keertje in de mega top5
Invaders must diequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef muisje-eliza het volgende:
die nieuwe van the Prodigy mag van mij ook wel n keertje in de mega top5
quote:
Geen idee hoe het bedacht wordt, lijstje slaat toch nergens opquote:Ben ik de enige die de zogenaamde verkoopcijfers van de Mega Top 50 maar met een enorm pak zout neemt?
Sowieso, die hitlijsten zitten altijd vol met muziek die wij hier al maanden kennen. Ik neem het dus maar met een PALLET zout.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Ben ik de enige die de zogenaamde verkoopcijfers van de Mega Top 50 maar met een enorm pak zout neemt?
Giel is er met dat tapijtje wel op vooruit gegaan
Ik denk dat de tegenwoordige dj allang blij is dat ie werk heeftquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Wel een flinke achteruitgang in aantal uitzenduren alleen...
Denk dat ik rijst met kippenragout ga makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
kheb net zuurkool met worst op
kvin deze juist zeer melodieusquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
[..]
Teringherrie, das de enige juiste benaming
Die vorige zat nog iets van muziek in, maar dit
nee schatquote:
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee schatInvaders must die is toffer
ik vind van nietquote:
ik heb een via de mail een hallmark kaartje gekregenquote:
ik vind ze niet op elkaar lijken, ze hebben wel die aparte sound dat je meteen door heb dat dit van the Prodigy isquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Ff olie op het vuur...
Ik vind Omen en Invaders Must Die zoveel op elkaar lijken dat ik niet kan zeggen welke leuker is. Zelfde sound, alleen het melodietje is anders.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:39 schreef Marc63 het volgende:![]()
The Fantastic Journey of the Underground Man
![]()
quote:Op donderdag 29 januari 2009 18:43 schreef borisz het volgende:
Shmoopy!
Shmoopy! #2
Schmoopy #3
Genoeg leesvoer.
ja nou, dat vind ik dus ookquote:
Houd em hard... houd em KEIHARD!!quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat hij zegt!
Al moet je deze plaat eigenlijk niet op een laag volume horen, maar SNOEIHARD!
Zouden die mensen ook denken dat Zutons een plaats van Amy Winehouse coveren, en dat SMS een postduif is?quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Houd em hard... houd em KEIHARD!!
Lol! Als je denkt dat De Staat FF is, waarom sms je dan in hemelsnaam?
Kan iemand een samenvatting geven, ik kom er niet doorheenquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:40 schreef borisz het volgende:
Wie nog goede literatuur wil lezen.
[..]
Album is ook errug fijnquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Nu gaat de radio hier echt hard.
Wat een plaat!
En die buren maar klagen...quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef Marc63 het volgende:
En de radio blijft hard aanstaan.Ulysses
Die ga ik keihard checken... ! wat een angstig goede plaat is Ulysses.quote:
me toquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:02 schreef drummerdude het volgende:
Iets minder dan normaal.
'begint aan zijn 2e bakje)
Mwoah.quote:
Oehquote:
heb je trouwens al een naam bedacht?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik was net aan mn deurbel aan t denken
Wie...is de mol !quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Over 20 minuten nog rustiger denk ik
ik heb the Hoff en (dankzij Roosmarijn) the Fonzquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:09 schreef Treezz het volgende:
[..]
heb je trouwens al een naam bedacht?
She is niet meer blauw en de shoot staat op losse schroeven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan iemand een samenvatting geven, ik kom er niet doorheen
Franz
Vooral de post:quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef drummerdude het volgende:
Ik keek net in Veenstra's geschiedenis. Wat een geniaal topic.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef MichielV het volgende:
Ik mot m ook niet, heel die Veenstra niet.
Dan hebben de donateurs dus een blauwtje gelopen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef borisz het volgende:
[..]
She is niet meer blauw en de shoot staat op losse schroeven.
Wat ze SHE geflikt hebben is ook niet frisquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan hebben de donateurs dus een blauwtje gelopen?
Jaja, flauwe grap... I know...
Geen idee wat er allemaal gebeurt is. Ik volg dat soort dingen nooit.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat ze SHE geflikt hebben is ook niet fris
Ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijken, ik ga niet kijkenquote:
Toen Michiel voor het eerst in deze reeks poste keek ik ook gelijk naar z'n historie, en zag toen ook die reactie, niemand natuurlijk die toen doorhad wie hij isquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:12 schreef drummerdude het volgende:
Ik keek net in Veenstra's geschiedenis. Wat een geniaal topic.
Dat zijn juist de dingen die Fok! soms zo leuk makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee wat er allemaal gebeurt is. Ik volg dat soort dingen nooit.
She werd getreitert door andere moderatoren die gingen kloten in haar forum, en die gingen dingen vertellen aan vaste users van het forum die ze niet mochten weten over haar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee wat er allemaal gebeurt is. Ik volg dat soort dingen nooit.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 29 januari 2009 20:14 schreef borisz het volgende:
[..]
She is niet meer blauw en de shoot staat op losse schroeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |