quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:55 schreef Koepert het volgende:
Tvp, maar om toch niet weer mijn Skwert ielevun rol weer meteen volle glorie aan te doen. Heb ik wel weer wat te melden..
K zit zo eens die XQ-TBY setjes te luisteren...
Ruffian is MC bij TBY vs Tatanka he? K moet zeggen dat ie zich vrij rustig houdt qua aantal opmerkingen, maar mijn GOD dat compenseert ie weer ruimschoots door de enorme knulligheid en domheid van zn opmerkingen....Tering zeg. incompetente zak hooi..
Je hoort m tijdens t "praten" gewoon denken; WTF ga ik eigenlijk zeggen..
"I dedicate this dedication"Wat de neuk? Hou dan gewoon je muil als je niks beters weet..
"I euh, I euhm I Think *JA EN DAAR GAAT HET AL MIS!!* I euhm I think it is taim veur mie to hand out some Teknoboy Tshirts.. Niet denken, dat gaat niet goed, en zeker niet bedenken wat je gaat zeggen ALS je het al je strot uit drukt....
Verder gewoon TVP hoor
quote:Op donderdag 29 januari 2009 13:20 schreef JortK het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik die nieuwe oordoppen heb van filterz, die MC edition.
Hoor je MC's niet meer.
Onnequote:Oh and about the even newer music: A-lusion - Elixer of Life, A-lusion - Too Close and A-lusion - Intensify are already playable and you can hear them in my dj and livesets. (and probably on YouTube after the coming weekends, hehe)
So make sure you are present at my coming bookings. (if that's possible for you)
Beter zie ik die gozer vaker! Blijft een favorietje!quote:
quote:
Showtekquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:08 schreef ElDani het volgende:
Jeej! Iedreeen moet morgen even naar di.fm luisteren (hardstylekanaal uiteraard), want we krijgen 70 minuten heldenwerk van ons favoriete duo!!
Showtek !!!
8 uur dus..
oja..![]()
hoe heet ie? zn set staat misschien er tussen op lsdb.nlquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Showtek
Maat van me draait ook wel eens op DI, binnenkort ging hij weer een keertje draaien zei die.
re-flexion DJquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:34 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
hoe heet ie? zn set staat misschien er tussen op lsdb.nl![]()
Sjah ze gaan nou net niet allemaal even los als headhunterz héquote:Op donderdag 29 januari 2009 16:50 schreef JortK het volgende:
Vanaf 1:53, die TBY is echt een houtenplank
Wel eens hier geweest hoor, ook wel eens gepost zie ik maar meer lurken. Toch maar actiever worden in dit topicquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Ohjah:Patje1987; volgens nog niet eerder gezien.
Hij gaat wel op een aparte manier los ja. Maar hij gaat tenminste los en op XQ goed ookquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind TBY soms net een gay achter de tafels, met z'n handje wat zo losjes naar beneden hangt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |