Zozo, succes!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:17 schreef Q. het volgende:
Vandaag mijn laatste werkdag bij mijn huidige baas, na ruim 3,5 jaar. Raar!
Grote dag dus Q!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:17 schreef Q. het volgende:
Vandaag mijn laatste werkdag bij mijn huidige baas, na ruim 3,5 jaar. Raar!
Goed bezig!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:22 schreef Howl het volgende:
Morgen
Ik ben vandaag vroeg wakker en vroeg op mijn werk (voor mijn doen dan).
Ja, dat had ik gister.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goeiemorgen!
Ik lag zowaar een keer echt op tijd in bed, verslaap ik me(op tijd is 22.00 uur toen ik mn boek weglegde)
Geluksvogel!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gister.
En ik heb een beetje koppijn. Plus weekend om 13.30u.
Dat wel, maar het voelt wel raar.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zozo, succes!
[je was toch aardig blij dat je wegging?]
You bastard.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gister.
En ik heb een beetje koppijn. Plus weekend om 13.30u.
Oude herinneringenquote:
Wat gaan we doen van t weekend!quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
Wat voor prangende singles dilemma's bespreken we zo op de vroege ochtend?
Vraag je je kapper toch om advies? Die heeft er niet voor niets zijn/haar beroep van gemaaktquote:Op donderdag 29 januari 2009 09:39 schreef Cuegirllie het volgende:
en ik heb een groot dilemma.. ik zit om half 11 bij de kapper vandaag, maar heb nog geen idee wat ik met m'n haar ga doen.. (verfen dat wel, maar in welke kleuren)
Ik zie er denk ik niet uit in het blond en bovendien heb ik fun genoeg, nog meer fun en ik kom helemaal niet meer aan slapen toequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:41 schreef rhubarbje het volgende:
Blond!
Want het is echt zo blondes do have more fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |