quote:
Ik ben eerlijk gezegd te moe om daar nu energie in te steken en heb er ook geen zin in.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Altijd interessant om te wetenEn ik ben niet altijd zeker hoe ik over kom
Kom met een actueel gifje en ik accepteer je hetquote:
Psycholoog gaat je wrs geen studie tips geven, die gaat eerder kijken waarom je blokkeerdquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zitten ook van die enthousiaste mensen die weken van te voren beginnen
Hoe moet je nou alles 3 weken onthouden!?!
En stom vriendje begint 3 uur van te voren en haalt het dus bij hem hoef ik ook niet te zijn voor de echt goeie tips
Als jou psycholoog briljante inzichten heeft hoor ik het graag!
Flauwerikquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd te moe om daar nu energie in te steken en heb er ook geen zin in.
B komt op mij heul niet over als een macho latin-lover hoor!quote:
I know.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
Psycholoog gaat je wrs geen studie tips geven, die gaat eerder kijken waarom je blokkeerd
Eensquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef Ludootje het volgende:
Wel als iemand die echt en oprecht van vrouwen houdt.![]()
Hehe, nu je het zegt, ik heb de TT niet eens aandachtig bekeken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ts´ IQ zal niet echt denderend zijn met een dergelijke fout in de TT
Tof Ludootje!quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
B komt op mij heul niet over als een macho latin-lover hoor!![]()
Wel als iemand die echt en oprecht van vrouwen houdt.
Ja, geen zin om een andere te zoeken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Cool, waar vind je die Photobucket plaatjes?
Sssshhht... Gewoon mooi zijn.quote:
Val hier wel eens binnen, als ik echt singlesteun zoekquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, nu je het zegt, ik heb de TT niet eens aandachtig bekeken.
Nieuw hier?
Ik dacht dat MNR bleef slapen, maar het bleek MrBox te zijnquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:40 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga wel eens langs de decaan
Maar dat is heul niet single-ig
Wil nou niet zeggen dat ik je zó goed ken, maar ik meen wel dat ik je goed genoeg ken voor zo'n inschattingquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof Ludootje!Mensen die me een beetje kennen weten dat door vaak op mijn bek gaan mijn lesje wel heb geleerd
kei gezellig toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht dat MNR bleef slapen, maar het bleek MrBox te zijn
Nu ben ik echt de weg met je kwijtquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |