Ik doe ze niet weg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil ze wel van je overkopen als je leuke prijs er voor vraagt ?
Ze is mij iets te bijdehand...quote:
Je kan haast niet fout gaan met een nummer van Dookie.quote:
Nope!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het lag dus niet aan mij want dat vond ik eigenlijk ook.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je kan haast niet fout gaan met een nummer van Dookie.
*gelijk Kerplunk aanslingert*
jah pagina 11 van t vorige topic alquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He jij ook een keer thuis aangekomen
Ik blijf het een goede plaat vindenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:43 schreef -Hans- het volgende:
Mooi, Britney Spears is dus in elk geval niet de nieuwe Megahit.. Als daar al sprake van zou zijn.
Sorry had je over het hoofd gezienquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah pagina 11 van t vorige topic al![]()
maar ben ff met de beebieratjes aan t spelen
Lijkt wel of Giel alleen 20 seconden kan draaien van nummers , net als in de DWDDquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik had me vanmorgen trouwens weer bezondigd aan een stukje Giel luisteren, werd ik helemaal happy dat ie de nieuwe Hit me TV draaide, begint ie er vervolgens na 10 seconden doorheen te praten![]()
Mwa, het blijft toch Britney die een al dan niet geslaagde poging doet om weer hip te klinken. Ben nog niet overtuigdquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het een goede plaat vinden
Het is natuurlijk wel van belang dat we niet vergeten hoe zijn stem klinkt en dat het zijn programma is... voor je het weet ben je 'm vergeten en dat is voor zo'n aandachtsgeile pusbult wel dodelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Lijkt wel of Giel alleen 20 seconden kan draaien van nummers , net als in de DWDD
Ligt schijnbaar goed in het gehoor, bijna alle 36 nummer waren grote hitsquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:52 schreef Christiaan het volgende:
Dit nummer past weer in de 4 akkoorden, 36 nummers.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:namens Janneke , IExplorer doet gek
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik had me vanmorgen trouwens weer bezondigd aan een stukje Giel luisteren, werd ik helemaal happy dat ie de nieuwe Hit me TV draaide, begint ie er vervolgens na 10 seconden doorheen te praten![]()
Dat viel me ook al opquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:56 schreef Sersjee het volgende:
Hebben ze bij Last.fm de berekening van de musical compatibility aangepast ofzo? De scores zijn naar mijn idee drastisch veranderd...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dan nog, was zo'n nietszeggend interview, draai dan verdomme gewoon die plaat en bel hem daarna... en dan krijgt een of andere semi-Duitse kutjosti wel de volle aandacht tijdens die Wansmaak-Woensdag shitquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij had iemand van HMT aan de foon toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |