Ik ben leuk, vraag maar aan............. uhh wacht. Laat ik dit anders formuleren.quote:
Erg jammer dit...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben leuk, vraag maar aan............. uhh wacht. Laat ik dit anders formuleren.
Ik kan goed luisteren, vertel niets door wat niet doorverteld mag worden en geef knuffels indien nodig.
Maar duik niet met tig man/vrouw in bed.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil een vent in mijn bed. Moet ik ook wat aan doen.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik heb ook nog niet eens antwoord![]()
[..]
Tof he! Maar ik heb geen last van moodwisselingen
Ik ervaar liever zelf dan te horen van anderen...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben leuk, vraag maar aan............. uhh wacht. Laat ik dit anders formuleren.
Ik kan goed luisteren, vertel niets door wat niet doorverteld mag worden en geef knuffels indien nodig.
Maar duik niet met tig man/vrouw in bed.
Dus er lag niet opeens een mooie vrouw in je bed.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef ArTiC het volgende:
1,5 uur in de auto naar huis gezeten...wat denk je? nog steeds single
En ik geef geen sneers onder water!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet.Als ik pijn heb, heb ik pijn. Bij menstruatie heb ik alleen wat krampjes.
Maar word er niet chagrijnig van of wat dan ook, en ik heb GEEN lange tenen.
Wie niet?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ervaar liever zelf dan te horen van anderen...
Kom maar op bezoek.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ervaar liever zelf dan te horen van anderen...
Ohh moppie, het was helemaal niet de bedoeling dat jij je aangesproken voelde. *aai over bol smiley*quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik geef geen sneers onder water!
Zoete inval bij Bengeltjequote:
Dan bij voorkeur op een dag dat er geen andere mannen of vrouwen op bezoek zijn. Uit een eerdere post begrijp ik dat je niet met tig het bed induikt, maar zit het er wel in met één man tegelijk...quote:
heb jij een bed in je auto?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus er lag niet opeens een mooie vrouw in je bed.
In je huis natuurlijk. Maar een mooie vrouw in je auto is ook niet verkeerd.quote:
Ah, ik zie waarom ik ook mag komenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bij voorkeur op een dag dat er geen andere mannen of vrouwen op bezoek zijn. Uit een eerdere post begrijp ik dat je niet met tig het bed induikt, maar zit het er wel in met één man tegelijk...
Ik bedoelde ook gewoon visitequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik had het over bezoek. Mijn bed is iets heel anders.
Je kan het zien als één tegelijk, of lezen als alleen maar één die ik in mijn bed wil. Niet tig anderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan bij voorkeur op een dag dat er geen andere mannen of vrouwen op bezoek zijn. Uit een eerdere post begrijp ik dat je niet met tig het bed induikt, maar zit het er wel in met één man tegelijk...
Party pooper...quote:
Ik voel de eerste grap alweer aankomen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
Een blokje om laten lopen?
En waarom mag jij dan komen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, ik zie waarom ik ook mag komen.
Die krijgen allebei een euro om een ijsje te kopen. Of ze mogen de drankjes halen. Of onbeperkt met de Playstation spelen. Of de trap stofzuigen... Mogelijkheden genoeg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
En mja, ik heb kinderen, laten dat jongens zijn. Wat moet ik dan met die? Een blokje om laten lopen?
Lol, ik moest lachen. Maar ze hebben niet meer de leeftijd dat je ze met een euro weg gestuurd krijgt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die krijgen allebei een euro om een ijsje te kopen. Of ze mogen de drankjes halen. Of onbeperkt met de Playstation spelen. Of de trap stofzuigen... Mogelijkheden genoeg.
Heb een slaapplek voor je in Hoofddorp.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:26 schreef MNR het volgende:
Woont er iemand in de buurt van Apeldoorn van de mensen die vrijdag naar Hoofddorp gaan?
Absoluut niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het goed, ga me hier niet voordoen alsof ik half fok heb plat gekregen he.
Om chaperon te spelen voor jou en AirwiN.quote:
Stuur ze naar de buren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol, ik moest lachen. Maar ze hebben niet meer de leeftijd dat je ze met een euro weg gestuurd krijgt.![]()
Verzin iets anders.
Zeg maar dat ze verplicht bij het bezoek moeten zitten. Dan verzinnen ze vanzelf wel redenen om er tussenuit te piepen. Opgelost!quote:
Gezien het tijdstip hoef ik naar mijn vrouw alleen maar te wenken. Kletsen is geeneens nodig...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
Ja hoe snel kan je iemand je bed in kletsen.
Dan ga ik wel op jouw schoot zitten, dan zit ik goed stevig en veilig.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om chaperon te spelen voor jou en AirwiN.
Jij moet niet aan kinderen beginnen, slaappillen voeren, foei..quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stuur ze naar de buren.Of geen ze een slaappil.
Pffff... heb je een uur?!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet, daar ben ik veel te onzeker voor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus verplicht bij jou zitten? Is dit een straf of juist een plezierdagje voor ze?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze verplicht bij het bezoek moeten zitten. Dan verzinnen ze vanzelf wel redenen om er tussenuit te piepen. Opgelost!
Maar bij Tijn gaat het om singles.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip hoef ik naar mijn vrouw alleen maar te wenken. Kletsen is geeneens nodig...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb een slaapplek voor je in Hoofddorp.
Wees blij dat ik ze niet opsluit in een kooi.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan ga ik wel op jouw schoot zitten, dan zit ik goed stevig en veilig.
[..]
Jij moet niet aan kinderen beginnen, slaappillen voeren, foei..
Dat hangt van mijn humeur af...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
Dus verplicht bij jou zitten? Is dit een straf of juist een plezierdagje voor ze?![]()
Wat jij doet met jouw kinderen is niet mijn probleem, ik zou medelijden met ze hebben dat wel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wees blij dat ik ze niet opsluit in een kooi.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus verplicht bij jou zitten? Is dit een straf of juist een plezierdagje voor ze?![]()
[..]
Maar bij Tijn gaat het om singles.
M,n record is 30 min.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat maar dan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is niet voor mij, maar voor Box. Hij wil misschien komen, maar hotelovernachtig is nogal kostenopjagend.
Next dan maar, ik heb geen voorkeurspositie bij jouquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, dat moet kunnen lukken binnen 15 minuten anders is het next.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |