Heb je het zo nodig dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag je. Ik kan je voetjes zelfs voor opwarmen
Ja, die principes.. daar zit ik nu dus ook even mee te worstelen, om dat even een keertje te laten varen.
Je timing is... woorden schieten tekortquote:
Uhm ja.. wat zal ik hier op antwoorden? Heb eigenlijk net al een verklaring gegeven.quote:
LOL!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je timing is... woorden schieten tekort.
Pas dat je niet gaat douchen als je koorts/verhoging hebt. Dat is niet verstandigquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:48 schreef Duimelot het volgende:
ik heb t al de hele tijd ijs en ijs koud
ga zo maar in bed met een kruik tv kijken ofzo
soms is single zijn kut, niemand om mn koude voeten tegenaan te leggen...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je timing is... woorden schieten tekort.
Hoezo dat dan?! Omdat ik me laat zien?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
Uhm ja.. wat zal ik hier op antwoorden? Heb eigenlijk net al een verklaring gegeven.
Maar als jij het zo vraagt, ben ik alweer geneigd om me terug te trekken..
Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoezo dat dan?! Omdat ik me laat zien?
ik ben al gedouched normaal voel ik me daarna heerlijk warm maar nu dus ff nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Pas dat je niet gaat douchen als je koorts/verhoging hebt. Dat is niet verstandig
Ja graagquote:
Nee wij willen leugensquote:
Ja je mag dan wel singel zijn betekent niet dat je niet voor jezelf moet zorgen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben al gedouched normaal voel ik me daarna heerlijk warm maar nu dus ff niet
heb ik zowiezo al een hele tijd last van dat ik slecht opwarm, en ijskoud heb in bed, nooit eerder zoveel 'last' van gehad.
maar ach water voor mn kruik staat op
doe ik toch!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee wij willen leugens![]()
![]()
[..]
Ja je mag dan wel singel zijn betekent niet dat je niet voor jezelf moet zorgen.
Ook goed...quote:
nee niet echtquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Belsezar het volgende:
Is er hier nog wat te beleven deze avond?
Sorryquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zit ik hier te w88 op wat je gaat schrijven gaat t via pm, nou ja zeg
Schiet ook niet opquote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Sorry
* MNR geeft warme kruik om het goed te maken
We proberen MNR te overtuigen dat een avontuurtje met een collega een goed idee isquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Belsezar het volgende:
Niet veel, zelfs in lurkstand niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:05 schreef Belsezar het volgende:
en toen kwam ado en opeens heeft ze dr twijfels!?!?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
We proberen MNR te overtuigen dat een avontuurtje met een collega een goed idee is
Dat klinkt wel meer als het Singleskliekje, dat wel.quote:
Mijn aanboden warmte is heel oprechtquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar moet ik t dan maar mee doen
Ja, daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en toen kwam ado en opeens heeft ze dr twijfels!?!?
Lijkt me geen goed plan, tenminste mijn ervaring was niet denderendquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
We proberen MNR te overtuigen dat een avontuurtje met een collega een goed idee is
Bengeltjelief!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet veel, zelfs in lurkstand niet.
Het moet niet gekker worden hier... Ik zei nog niet eens wat!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en toen kwam ado en opeens heeft ze dr twijfels!?!?
En Ado zou Ado niet zijn als hij geen warm bed luisterend oor zou aanbieden...quote:
Smoothquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Belsezar het volgende:
Bengeltjelief!![]()
Dus de avond is officieel saai
Rebel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan, tenminste mijn ervaring was niet denderend
[..]
Bengeltjelief!![]()
Ik weet heul niet alle spannende dingen! En dan nog... ik ben geen persoon wat dingen doorverteld, het is wel relaxed praten met me, al zeg ik zelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja wrijf t maar lekker in
jij mag altijd alle spannende dingen weten en wij niet
Ik bood niks aan, ik zinspeelde nergens op, niet altijd mij maar gelijk als de boeman bestempelen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Ado zou Ado niet zijn als hij geen warm bed luisterend oor zou aanbieden...
Ik heb het lekker warm hier. Heerlijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[quote]Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[/quote']
en kkkkoud
Dankjequote:
Alsof jij daar moeite mee hebtquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
![]()
Yep, doe er wat aan.
Ik wil een vent in mijn bed. Moet ik ook wat aan doen.
Don Juan... Casanova... Superman... Dat zijn meer de termen waar ik aan zat te denken...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef Adolecens het volgende:
Ik bood niks aan, ik zinspeelde nergens op, niet altijd mij maar gelijk als de boeman bestempelen!
Moet je nagaanquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden hier... Ik zei nog niet eens wat!
Eet smakelijk en slaap lekker voor straksquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
zo ik eet mn bamisoepje en ga lekker in bedje liggen
fijne avond allen
Hey jij bent mijn mannelijke versie.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet heul niet alle spannende dingen! En dan nog... ik ben geen persoon wat dingen doorverteld, het is wel relaxed praten met me, al zeg ik zelf
En je leek nog wel zo leuk...quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
Hey jij bent mijn mannelijke versie.
Beterschap !quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
fijne avond allen
Geniet ervan provinciegenootje.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
fijne avond allen
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Don Juan... Casanova... Superman... Dat zijn meer de termen waar ik aan zat te denken...
Bye Duimelotjequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef Duimelot het volgende:
fijne avond allen
En ik heb ook nog niet eens antwoordquote:
Tof he! Maar ik heb geen last van moodwisselingenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey jij bent mijn mannelijke versie.
Alleen dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik heb ook nog niet eens antwoord![]()
[..]
Tof he! Maar ik heb geen last van moodwisselingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |