SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
quote:Nee, dat zal nog wel even durenOp woensdag 13 oktober 2010 11:39 schreef Moozzie het volgende:
Is er al bekent wanneer deeltje 5 komt?
quote:Shivering Isles is inderdaad echt heel vetOp vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben vandaag weer eens verder gegaan met mn savegame, dus ben nu eindelijk eens goed begonnen aan de Shivering Isles. Moet zeggen dat ze wel echt toffe quests hebben, die martel-kamersen dat kasteel in het zuiden, ook supertof met al die geesten!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Shivering Isles is inderdaad echt heel vet
Vergeet vooral Sheogorath en Haskill niet he, die maken het allemaal nog beter!
quote:Kun je dat ook spelen met een nieuw level 0 character ofzo? Want heb geen save meerOp vrijdag 22 oktober 2010 15:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben vandaag weer eens verder gegaan met mn savegame, dus ben nu eindelijk eens goed begonnen aan de Shivering Isles. Moet zeggen dat ze wel echt toffe quests hebben, die martel-kamersen dat kasteel in het zuiden, ook supertof met al die geesten!
quote:Ja, je kunt direct nadat je begonnen bent met Oblivion naar de poor van de shivering isles! Dus je kan er direct heenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun je dat ook spelen met een nieuw level 0 character ofzo? Want heb geen save meer
quote:Merk ik erg weinig van met mijn assassin, 3 tot 6x sneak dmg en dan is het vaak met 1 klap afgelopen met zeOp donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef Moozzie het volgende:
Wat ik zo kut vind is dat het levellen niet loont. Als je een low armor dude bent en je levelt wordt iedereen zo veel beter dan jou echt te kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |