Oh wat een foute opmerkingquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef kakner2 het volgende:
Ik vind 't maar een raar spel, ik ben een mage en heb fireballs maar ik kill mobs een stuk sneller met m'n zwaard dan lopen te pielen en richten met een paar fireballs.
Maar goed, dat kan ook komen omdat ik pas level 1 ben
Lol, dat gaat wel erg makkelijk dan. Maar ja, het heeft bijna geen nut om te levelen. Alleen dat je meer goud krijgt en sneller een huis kan kopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:50 schreef Pek het volgende:
Of Illusion met Starlight, Intelligence met Conjuration etc.![]()
En om Restoration te trainen kun je een kledingstuk enchanten met 1 point damage to self en dan maar healen achter elkaar.
Met Conjuration kun je trouwens alle skills trainen: je summoned een Scamp of zo en hakken/slaan maar. Of je laat de scamp jou slaan om je block te trainen en ga zo maar door.
Alleen de high elf begint met 100 meer mana dan de dark elf.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:05 schreef MYV het volgende:
Goede game,
Ben weer begonnen paar dagen geleden, Heb niet goed gekeken en heb perongeluk
een Dark Elf gemaakt ipv High Elf, Maar elfen zijn zoiezo goede mages.
Ben nu bezig met de Necromancers uitroeien
Ik zeg een ding:
ADORING FAN IN MIJN ZWAARD MBV BLACK SOUL GEMS
Ik zou ze graag willen doen alleen ben ik mijn save kwijt op de 360. En ik heb niet zo'n zin om daar weer helemaal vanaf 0 aan te beginnenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:20 schreef MYV het volgende:
Shivering Isles![]()
Wie doet er Knights of The Nine Divines?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |