Ja hoor, heel het spel is prima te doen als newbie!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik hoef ook geen godlike-build instant hackslashparty invincible whatever. Een leuke build met leuke sidequests. Ik neig nu om thief-ig te worden, en dus een slechte kant of zo. Geen idee, waaromMaar is dat te doen als newbie?
Niet meteen de main quest rushen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:55 schreef Pheno het volgende:
Ik moet ook eens beginnen. Ooit gekocht en het ligt maar te liggen, schande
Tips voor een beginner?
Leuke? SI is echt een van de meest geniale addons ooit.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:52 schreef Necrodeath het volgende:
Shivering Isles is trouwens ook een hele leuke addon
Ik vind thief maar een aids class. Zelfs als je door de schaduwen sneaked horen orcs je nog door de muren heen en is je hele kans om een stealth attack te doen verneukt. En wat dan? Dan mag je met een shortsword proberen die gasten de pan in te hakkenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja hoor, heel het spel is prima te doen als newbie!
Je hebt gelijk, leuk is een beetje een understatement.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Leuke? SI is echt een van de meest geniale addons ooit.
Gewoon de humor die erin zit, en het contrast tussen de twee werelden is écht geweldig!
Ik ga voor een assassin denk ik, dat past meer bij mijn speelstijl (afstandje, sneaken en schieten maar).quote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind thief maar een aids class. Zelfs als je door de schaduwen sneaked horen orcs je nog door de muren heen en is je hele kans om een stealth attack te doen verneukt. En wat dan? Dan mag je met een shortsword proberen die gasten de pan in te hakken
Schiet van afstand terwijl je stealth bent, heb je sowieso al kans op 3x (of was het zelfs 6x?) stealth damage. Smeer je blade met poison en gaan met die banaanquote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind thief maar een aids class. Zelfs als je door de schaduwen sneaked horen orcs je nog door de muren heen en is je hele kans om een stealth attack te doen verneukt. En wat dan? Dan mag je met een shortsword proberen die gasten de pan in te hakken
Nehrimquote:Op zondag 1 mei 2011 19:07 schreef Luchtkoker het volgende:
Denk dat ik het ook maar es ga installeren in afwachting van Skyrim, heb al 150+ uur op de Xbox erop zitten, maar ga het nu op de PC eens proberen. Kijken hoe lang het me boeit.
Wat valt er echter te doen? Main story heb ik geen zin in, alle expansions heb ik ook al gespeeld, en als ik vanaf het begin begin heb ik ook 0 gear enzoM.a.w ik heb wel zin om Oblivion te spelen maar niet echt om overnieuw te beginnen.
Werkt dat bovenop andere mods en patches zoals Unofficial Oblivion Patch dinges?quote:
Nee, dat is een Total Conversion met een compleet nieuwe wereld, verhaal e.d.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:21 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Werkt dat bovenop andere mods en patches zoals Unofficial Oblivion Patch dinges?
Waarom geen quicksave dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef Kn0x het volgende:
Maar eens melden hier. Zaterdag op de PS3 begonnen met Oblivion. Helaas geen mods dus maar wel de GOTY-edition. Voorlopig gaat het prima, alleen het saven is brak. Moet zelf saven en de hele tijd en heb geen quicksave. Daardoor vergeet ik nog wel eens te saven en dan ben je opeens 4 uur speeldata kwijt als je dood gaat.
Te weinig knoppen ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik bedoelde autosave. Bij mij autosaved de game elke keer als ie moet laden. Kan je aan en uit zetten.quote:
De voice acting alleen, of ook de text? Als de text ook Duits is dan skip ik hetquote:Op zondag 1 mei 2011 20:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, dat is een Total Conversion met een compleet nieuwe wereld, verhaal e.d.
Stukken beter dan Oblivion, enig nadeel is dat het in het Duits is, maar dat went wel op een gegeven moment.
Dat klinkt me bekendquote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef XIIY het volgende:
kan niet wachten tot TES: V Skyrim uit komt
dat word nolife
Zoals elk spel ongeveer kost, lijkt me? Of verwacht je een tientje of nog erger: tweehonderd euro?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef MrMichel het volgende:
[..]
Dat klinkt me bekend![]()
Is er al iets bekend over hoeveel het gaat kosten ?
Zal wel 50 á 60 eu zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef MrMichel het volgende:
[..]
Ze hebben wel een Engelse ondertiteling erbij gegeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
De voice acting alleen, of ook de text? Als de text ook Duits is dan skip ik het
pre-order is 60 euro voor x360 en ps3 en 50 euro voor pcquote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef MrMichel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |