quote:Geen oude savegame meer?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok ik heb het verneukt
Ik ben met die Fighter's Guild-kerel Modryn Oreyn naar zo'n Ayleid Ruin gekacheld om Blackheart te doden. Ik was Modreyn ineens kwijt, was echt in die hele pokkeruïne niet meer te vinden, ik zoek ff de "placeatpc" van Oblivion op en zet hem weer keurig naast me. Blackheart afgemaakt.
Modreyn zegt naderhand tegen me dat ie em naar Chorrol is gepeerd (zie hem ook niet meer als pijltje op de minimap), ik kom daar ook aan, kerel onvindbaar. Ik summon hem nog een keer, en wat zegt ie? "I believe we haven't met before"...Lekker de q verneukt dus! Hoe los ik dit nou weer op?
quote:Eentje van 3 uur daarvoor
Het verpest het hele spel. Ook die struikrovers met de dikste armorquote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef Moozzie het volgende:
Wat ik zo kut vind is dat het levellen niet loont. Als je een low armor dude bent en je levelt wordt iedereen zo veel beter dan jou echt te kut
VALSSPELER!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 november 2010 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch die mod eens opzoeken waar dat uitgeschakeld is.
Oh, en een mod waarin je een bedrol met je meesjouwt
Nee, ik kom wel in het laadscherm, maar niks werkt verder... New Game, Continue, Load doen niksquote:Op donderdag 4 november 2010 20:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Drizzt_DoUrden, doet Nehrim het trouwens het al? Die is echt de moeite waard imo!
JONGUH!quote:
Heb je hem wel goed geinstalleerd?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik kom wel in het laadscherm, maar niks werkt verder... New Game, Continue, Load doen niks
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 4 november 2010 23:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je hem wel goed geinstalleerd?
Hij moet namelijk in een aparte map geinstalleerd worden
Same herequote:Op donderdag 16 december 2010 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ik moet er ook eens serieus aan beginnen, maar telkens heb ik zo'n gevoel van, kies ik wel goed
*dat knopje eens uit moet zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |