Ik was er niet live bij (zat thuis voor de buis) maar herinner me dat WK nog als de dag van gisteren.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was 9 jaar geleden, tijd vliegt he :p
Ja, ze doet gewoon mee.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:56 schreef Coelho het volgende:
Doet Marianne Vos dit jaar ook mee of laat ze dit schieten? Heb volgens mij nog geen enkel resultaat van haar gezien dit jaar.
quote:ALBERT: "IK ZIE WEINIG PROBLEMEN"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Niels Albert is pas aan zijn eerste WK
bij de profs toe. "Nooit was de samen-
hang in onze ploeg groter", zegt hij.
"Ik zie weinig problemen. Een WK is
geen koers zoals een cross voor een
klassement. Voor klassementen moet je
al eens rekenen, in een WK is alleen de
titel van tel. Bij een mindere dag is
het gemakkelijker om te beslissen ie-
mand te helpen", luidt het bij Albert.
"Ik geef toe dat het weer me helpt. Op
dit snelle parcours kan ik wellicht
langer mee. Maar na mijn val in Gavere
in november ben ik geen favoriet." Wil
Albert op die manier de druk afhouden?
Ik heb het parcours nog niet in levende lijve kunnen aanschouwen, dat doe ik morgen wel. Maar die paden daar achter in de polder dat zijn toch ook bijna verharde wegen dacht ik zo. Dus er zit wel heel veel recht en hard in. Nu zegt iedereen hier dat dat in het voordeel van Boom zou zijn, maar als ik het wel eens van hem gehoord heb heeft hij toch liever een modder cross waar veel op de pedalen gedwuwd moet worden.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou je denken van wel, maar dat is het niet. Ja, de lange (hellende) asfaltstrook naar de finish zijn in het voordeel van Boom, maar voor het overige zou het absoluut geen voordeel zijn.
Inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:42 schreef Wombcat het volgende:
Harde ondergrond, dan wordt het een halve wegkoers. Lijkt me dan perfect voor Boom.
Je woont dus effe twee dagen in een vaute straat. Maar was er niets te regelen met een vage kennis voor zo'n Rabo polsbandje? En anders kun je altijd vanavond nog een tunnel graven onder Brabantse wal of je tent op het parcours opzetten. Maar ja, ik vind het ook nogal duur 40 euries voor een paspartout. Maar je moet over 15 jaar toch nog wel kunnen zeggen dat je er bij was toen Boom zijn 2e titel haalde en Nys op 1 bleef staan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:40 schreef Ryan3 het volgende:
20 ค op zaterdag, 25 ค op zondag per persoon mag je neertellen om in je eigen dorp te kijken.
Belachelijk. Lang leve de UCI, die het wielrennen bereikbaar wil houden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:40 schreef Ryan3 het volgende:
20 ค op zaterdag, 25 ค op zondag per persoon mag je neertellen om in je eigen dorp te kijken.
Bij de junioren steken Tijmen Eising en Lars van der Haar er behoorlijk boven uit. Zonder veel pech ga ik toch wel uit van minimaal 1 medaille, namelijk goud voor Tijmen.quote:Bij de junioren en beloften nog Nederlanders die podium kunnen rijden?
Straks om 12 uur koers?quote:
Half 12, meen ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Straks om 12 uur koers?
Ah, de Belgen hebben een neefje van oud-wereldkampioen De Bie aan de start.![]()
Van der Haar zal daar logischerwijs voor bedanken en de rest kan dat niet echt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:35 schreef marcodej het volgende:
Zozo, gaatje hoor! Maar wil hij nu de hele race in zn eentje rijden (op dit parcours)? Ik snap de tactiek op zich wel, maar waarom laten ze Eising het op een lint trekken. Waarom niet een teamgenoot de kastanjes uit het vuur laten halen en Eising laten profiteren in de slotfase?
Als je de beste bent (of dat denkt) moet je de koers gewoon hard maken. Ik hoop dat Lars kijkt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:35 schreef marcodej het volgende:
Zozo, gaatje hoor! Maar wil hij nu de hele race in zn eentje rijden (op dit parcours)?
Sneeuw!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:42 schreef Leatherface het volgende:
Dat wordt dus echt een formule 1 race morgen bij de mannen, tenzij het opeens abrupt gaat regenen ofzo.
Of Van Avermaet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Belgen hadden Boonen moeten opstellen.
Theo Bos schijnt ook nog te proberen een wildcard te krijgen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Belgen hadden Boonen moeten opstellen.
Serieus, een Gilbert kan wat veldrijden, die zou hier iets kunnen presteren.quote:
Maar dat zou 'm z'n voorseizoen kosten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Serieus, een Gilbert kan wat veldrijden, die zou hier iets kunnen presteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |