abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65484890
Zojuist reed een bestelauto me bijna van de sokken. Het gebeurde op een zebrapad met verkeerslichten. Ik was al aan het lopen, dus het voetgangerslicht was al op groen en uiteraard was het autolicht ruim daarvoor op rood gegaan. Toch vond deze maniak het nodig door te rijden, waardoor ik achteruit moest springen om niet geraakt te worden. De politie doet er niks mee, omdat ik geen getuigen heb.

Er was bestickering op de auto, maar aangezien ik de keus had tussen de stickers lezen en doodgereden worden of wegspringen en de stickers niet lezen, heb ik (dom dom) voor het laatste gekozen.
Ik heb echter het kenteken wel gelezen.
Weet iemand hoe ik de eigenaar van deze bestelbus kan achterhalen via het kenteken?
Thanks.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:14:25 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_65484897
Politie
pi_65484926
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:14 schreef PiRANiA het volgende:
Politie
Lijkt me sterk dat die zomaar deze gegevens verstrekt. Ze kunnen het wel, maar doen het (hopenlijk) niet.
pi_65485003
Het enige wat je kan doen is aangifte.

Waar vervolgens niks mee gebeurd. Gezien de tijd en energie die het kost is het economisch beter om er verder niets mee te doen.
So we just called him Fred too
pi_65485047
Je hebt toch ook zo'n 'kliklijn' ?
Dat werkt net even wat anders dan aangifte doen.

Ik weet alleen niet hoe het heet en waar je het kunt vinden. Weet iemand wat ik bedoel?
pi_65485089
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Cothen het volgende:
Het enige wat je kan doen is aangifte.

Waar vervolgens niks mee gebeurd. Gezien de tijd en energie die het kost is het economisch beter om er verder niets mee te doen.
Ja, het was me al duidelijk dat er niks mee gebeurt. En als je zegt dat dat de enige mogelijkheid is, dan zal ik m'n frustratie over dit soort zwakzinnige kutmongolen ergens anders kwijt moeten raken.

Thanks anyway!
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_65485135
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Anne het volgende:

Ik weet alleen niet hoe het heet en waar je het kunt vinden. Weet iemand wat ik bedoel?
Ja ik weet wel wat je bedoelt. Volgens mij is dat nog niet landelijk. Enige wat ze doen is bij herhaalde klachten van een bepaald kenteken die auto in de gaten houden en kijken of ze iemand op een heterdaadje kunnen betrappen. Op basis van 'klikken ' alleen kan je geen bekeuring krijgen.

Anders kan mijn buurman me ook wel aangeven omdat mijn kop hem niet aanstaat. Zo werkt het gelukkig niet.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:21:50 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65485142
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:20 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, het was me al duidelijk dat er niks mee gebeurt. En als je zegt dat dat de enige mogelijkheid is, dan zal ik m'n frustratie over dit soort zwakzinnige kutmongolen ergens anders kwijt moeten raken.

Thanks anyway!
Klaagbaak
pi_65485152
quote:

Dat is volgens mij alleen voor misdrijven, niet voor overtredingen.
pi_65485190
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:21 schreef TNA het volgende:
Klaagbaak
Been there, done that
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:22:59 #11
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_65485191
niet
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_65485229
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:21 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Ja ik weet wel wat je bedoelt. Volgens mij is dat nog niet landelijk. Enige wat ze doen is bij herhaalde klachten van een bepaald kenteken die auto in de gaten houden en kijken of ze iemand op een heterdaadje kunnen betrappen. Op basis van 'klikken ' alleen kan je geen bekeuring krijgen.

Anders kan mijn buurman me ook wel aangeven omdat mijn kop hem niet aanstaat. Zo werkt het gelukkig niet.
Ja, dat!
pi_65485344
quote:

0900-NSB toch?
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:21 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

proeven zijn geslaagd en ze gaan het landelijk invoeren. de hufterlijn oid. heb nog niks gehoort over wanneer dit zou gebeuren. eerst konden alleen agenten buiten dienst dit nummer gebruiken
maar tegenwoordig ook "normale" mensen

en dat verhaal van je buurman, dat kan wel als je het bedrijf weet. als er bij een bepaalde bestuurder veel klachten binnen komen heb je wel kans dat zijn baas de auto in beslag neemt.
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:22 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat is volgens mij alleen voor misdrijven, niet voor overtredingen.
wellus.
pi_65485392
ow en de vraag van TS. via de politie. maar officieel mag dit niet dus moet je een neef/oom/broer/buurman bij de politie hebben
pi_65485444
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef rival het volgende:
en dat verhaal van je buurman, dat kan wel als je het bedrijf weet. als er bij een bepaalde bestuurder veel klachten binnen komen heb je wel kans dat zijn baas de auto in beslag neemt.
Dat van m'n buurman was gewoon om aan te geven dat je niet zomaar iemand er bij kan lappen, geen echt bestaand voorbeeld dus. Ik wou alleen aangeven dat als m'n buurman een hekel aan me zou hebben hij me op deze manier erbij kan lappen, en dat kan gelukkig niet.

Overigens erger ik me ook vaak zat aan mede-weggebruikers, maar zo'n kliklijn heeft me teveel weg van NSB-praktijken.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:31:27 #16
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_65485471
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef rival het volgende:

[..]

0900-NSB toch?
[..]

proeven zijn geslaagd en ze gaan het landelijk invoeren. de hufterlijn oid. heb nog niks gehoort over wanneer dit zou gebeuren. eerst konden alleen agenten buiten dienst dit nummer gebruiken
maar tegenwoordig ook "normale" mensen

[..]

wellus.
0800 TUIG
pi_65485502
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:30 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

Dat van m'n buurman was gewoon om aan te geven dat je niet zomaar iemand er bij kan lappen, geen echt bestaand voorbeeld dus. Ik wou alleen aangeven dat als m'n buurman een hekel aan me zou hebben hij me op deze manier erbij kan lappen, en dat kan gelukkig niet.
maar daarbij gaf ik dus aan als aanvulling.
dit kan wel bij de werkgever van die persoon. mits die graag een goede naam heeft.

komen er teveel klachten binnen heb je kans dat die werkgever zegt, jij voorlopig geen lease auto meer.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:34:18 #18
181657 LordNemephis
computer says no
pi_65485563
Volgende keer niet het nummerbord maar de bedrijfsnaam onthouden.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:34:46 #19
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_65485583
kentekengegevens kun je gewoon via de site van de RDW opzoeken
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_65485710
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef hierissieweer het volgende:
Ja maar (gelukkig) niet de eigenaar

"Ja ik ben net van de weg gereden door een VW Caddy 1.9 TDI met energielabel C die voor het eerst op kenteken gezet is op 5 december 2007"

Dat werkt niet.
pi_65485741
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef hierissieweer het volgende:
Ja, het helpt mij enorm verder om te zien hoe lang die bus nog APK gekeurd is, hoeveel vermogen ie heeft en wanneer ie voor 't eerst toegelaten is in Nederland..

Edit: dat was het eerste waar ik keek, zelfs nog voordat ik hier een topic opende. Knap he?
  woensdag 28 januari 2009 @ 11:39:55 #22
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_65485743
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef ktnxbye het volgende:

[..]

"Ja ik ben net van de weg gereden door een VW Caddy 1.9 TDI met energielabel C"
kwam ik ook net achter toen ik ff checkte of mijn opmerking nou waar was...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_65485768
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef ktnxbye het volgende:

"Ja ik ben net van de weg gereden door een VW Caddy 1.9 TDI met energielabel C die voor het eerst op kenteken gezet is op 5 december 2007"

Dat werkt niet.
Dat dus
pi_65485778
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 11:39 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

kwam ik ook net achter toen ik ff checkte of mijn opmerking nou waar was...
misschien handig om eerst te checken en dan te posten. Gratis tip voor je.
  woensdag 28 januari 2009 @ 12:03:15 #25
53151 T42
Pinball Wizard
pi_65486585
kan niet want dan word auto's stelen ook makkelijk. effe kijke waar die ferrari staat

of zoals ts effe die bestuurder gaan vermoorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')