Lijkt me sterk dat die zomaar deze gegevens verstrekt. Ze kunnen het wel, maar doen het (hopenlijk) niet.quote:
Ja, het was me al duidelijk dat er niks mee gebeurt. En als je zegt dat dat de enige mogelijkheid is, dan zal ik m'n frustratie over dit soort zwakzinnige kutmongolen ergens anders kwijt moeten raken.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Cothen het volgende:
Het enige wat je kan doen is aangifte.
Waar vervolgens niks mee gebeurd. Gezien de tijd en energie die het kost is het economisch beter om er verder niets mee te doen.
Ja ik weet wel wat je bedoelt. Volgens mij is dat nog niet landelijk. Enige wat ze doen is bij herhaalde klachten van een bepaald kenteken die auto in de gaten houden en kijken of ze iemand op een heterdaadje kunnen betrappen. Op basis van 'klikkenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Anne het volgende:
Je hebt toch ook zo'n 'kliklijn' ?
Dat werkt net even wat anders dan aangifte doen.
Ik weet alleen niet hoe het heet en waar je het kunt vinden. Weet iemand wat ik bedoel?
Klaagbaakquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, het was me al duidelijk dat er niks mee gebeurt. En als je zegt dat dat de enige mogelijkheid is, dan zal ik m'n frustratie over dit soort zwakzinnige kutmongolen ergens anders kwijt moeten raken.
Thanks anyway!
Dat is volgens mij alleen voor misdrijven, niet voor overtredingen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Anne het volgende:
Ik weet alleen niet hoe het heet en waar je het kunt vinden. Weet iemand wat ik bedoel?
Been there, done thatquote:
Ja, dat!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:21 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat je bedoelt. Volgens mij is dat nog niet landelijk. Enige wat ze doen is bij herhaalde klachten van een bepaald kenteken die auto in de gaten houden en kijken of ze iemand op een heterdaadje kunnen betrappen. Op basis van 'klikken' alleen kan je geen bekeuring krijgen.
Anders kan mijn buurman me ook wel aangeven omdat mijn kop hem niet aanstaat. Zo werkt het gelukkig niet.
0900-NSB toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:18 schreef Anne het volgende:
proeven zijn geslaagd en ze gaan het landelijk invoeren. de hufterlijn oid. heb nog niks gehoort over wanneer dit zou gebeuren. eerst konden alleen agenten buiten dienst dit nummer gebruikenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:21 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ja ik weet wel wat je bedoelt. Volgens mij is dat nog niet landelijk. Enige wat ze doen is bij herhaalde klachten van een bepaald kenteken die auto in de gaten houden en kijken of ze iemand op een heterdaadje kunnen betrappen. Op basis van 'klikken' alleen kan je geen bekeuring krijgen.
Anders kan mijn buurman me ook wel aangeven omdat mijn kop hem niet aanstaat. Zo werkt het gelukkig niet.
wellus.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen voor misdrijven, niet voor overtredingen.
Dat van m'n buurman was gewoon om aan te geven dat je niet zomaar iemand er bij kan lappen, geen echt bestaand voorbeeld dus. Ik wou alleen aangeven dat als m'n buurman een hekel aan me zou hebben hij me op deze manier erbij kan lappen, en dat kan gelukkig niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef rival het volgende:
en dat verhaal van je buurman, dat kan wel als je het bedrijf weet. als er bij een bepaalde bestuurder veel klachten binnen komen heb je wel kans dat zijn baas de auto in beslag neemt.
0800 TUIGquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
0900-NSB toch?
[..]
proeven zijn geslaagd en ze gaan het landelijk invoeren. de hufterlijn oid. heb nog niks gehoort over wanneer dit zou gebeuren. eerst konden alleen agenten buiten dienst dit nummer gebruiken
maar tegenwoordig ook "normale" mensen
en dat verhaal van je buurman, dat kan wel als je het bedrijf weet. als er bij een bepaalde bestuurder veel klachten binnen komen heb je wel kans dat zijn baas de auto in beslag neemt.
[..]
wellus.
maar daarbij gaf ik dus aan als aanvulling.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:30 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Dat van m'n buurman was gewoon om aan te geven dat je niet zomaar iemand er bij kan lappen, geen echt bestaand voorbeeld dus. Ik wou alleen aangeven dat als m'n buurman een hekel aan me zou hebben hij me op deze manier erbij kan lappen, en dat kan gelukkig niet.
Ja maar (gelukkig) niet de eigenaarquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef hierissieweer het volgende:
kentekengegevens kun je gewoon via de site van de RDW opzoeken
Ja, het helpt mij enorm verder om te zien hoe lang die bus nog APK gekeurd is, hoeveel vermogen ie heeft en wanneer ie voor 't eerst toegelaten is in Nederland..quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef hierissieweer het volgende:
kentekengegevens kun je gewoon via de site van de RDW opzoeken
kwam ik ook net achter toen ik ff checkte of mijn opmerking nou waar was...quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ja maar (gelukkig) niet de eigenaar
"Ja ik ben net van de weg gereden door een VW Caddy 1.9 TDI met energielabel C"
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:38 schreef ktnxbye het volgende:
Ja maar (gelukkig) niet de eigenaar
"Ja ik ben net van de weg gereden door een VW Caddy 1.9 TDI met energielabel C die voor het eerst op kenteken gezet is op 5 december 2007"
Dat werkt niet.
misschien handig om eerst te checken en dan te posten. Gratis tip voor je.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
kwam ik ook net achter toen ik ff checkte of mijn opmerking nou waar was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |