Dat moet je gewoon buiten op straat roepen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:36 schreef charleen het volgende:
Oprotten met die kutkou!
Die zijn met droge kou ook bevroren hoor.quote:Op donderdag 29 januari 2009 07:29 schreef DrDarwin het volgende:
Maar kan het niet gewoon droog vriezen, elke dag die bevroren autoruiten....
Nope...quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Die zijn met droge kou ook bevroren hoor.
En olie of benzine bij -5 is dan dus ook bevroren.?quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee? Een raam die -5 is maar droog is dus niet bevroren
nee hoor, maar in Turkije kan het toch ook bitter koud zijn?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Hukkie het volgende:
Is het vreemd om te zeggen dat ik als demi turk goed kan schaatsen, en die kou ook wel lekker vind? Een flink pak sneeuw zou ik ook geen ramp vinden (behalve dan om naar mijn werk te komen).
Verkapt "zie mij eens vernederlandst zijn en werk hebben"-postquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Hukkie het volgende:
Is het vreemd om te zeggen dat ik als demi turk goed kan schaatsen, en die kou ook wel lekker vind? Een flink pak sneeuw zou ik ook geen ramp vinden (behalve dan om naar mijn werk te komen).
Nee dat is onderkoeld. Net als antivries bij -5. Maar dat is omdat die stoffen zijn behandeld zodat ze hun gebruikerseigenschappen langer kunnen behouden. Glas is glas en is bevroren onder 0 Graden Celsius.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:34 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
En olie of benzine bij -5 is dan dus ook bevroren.?
Daarom doen wij er nu een deken overquote:Op donderdag 29 januari 2009 07:29 schreef DrDarwin het volgende:
Maar kan het niet gewoon droog vriezen, elke dag die bevroren autoruiten....
Eigenlijk weet je dus goed wat ik bedoel maar ga je zitten zoeken naar een manier waarop je de wiseguy uit kunt hangen.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dat is onderkoeld. Net als antivries bij -5. Maar dat is omdat die stoffen zijn behandeld zodat ze hun gebruikerseigenschappen langer kunnen behouden. Glas is glas en is bevroren onder 0 Graden Celsius.
je zit gewoon uit je nek te lullen. Dan kan je verwachten dat iemand je gaat corrigeren. Huiliequote:Op donderdag 29 januari 2009 09:02 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Eigenlijk weet je dus goed wat ik bedoel maar ga je zitten zoeken naar een manier waarop je de wiseguy uit kunt hangen.
Dichtgevroren autoruiten dan...en nou niet meer zeuren.
***grinzzzz***quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
je zit gewoon uit je nek te lullen. Dan kan je verwachten dat iemand je gaat corrigeren. Huilie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |