Ik durf er best geld op te zetten . 100 euro als die niet gehouden wordt voor mij . Anders 200 voor jou als die wel gehouden gaat worden. Elfstedentocht is machtig mooi . Ik zie het alleen niet gebeuren. That's itquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Meld je je even als hij wel wordt gehouden?
Die qoute ik evenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik durf er best geld op te zetten . 100 euro als die niet gehouden wordt voor mij . Anders 200 voor jou als die wel gehouden gaat worden. Elfstedentocht is machtig mooi . Ik zie het alleen niet gebeuren. That's it
Dus je wilt de weddenschap aangaan?quote:
Mijne zitten er pas sinds zondag inquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:57 schreef Het_hupt het volgende:
de schaatsen kunnen weer uit het vet
Nee maar stel je voor die ander wel en dat je dan terug krabbeltquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dus je wilt de weddenschap aangaan?
Hebben we het over dit jaar of uberhaupt nog?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik durf er best geld op te zetten . 100 euro als die niet gehouden wordt voor mij . Anders 200 voor jou als die wel gehouden gaat worden. Elfstedentocht is machtig mooi . Ik zie het alleen niet gebeuren. That's it
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hebben we het over dit jaar of uberhaupt nog?
Ja ok dit jaar nogquote:
precies!!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:02 schreef whosvegas het volgende:
Begin er een beetje genoeg van te krijgen, die schijtkou
Hopen dat de lente vroeg begint
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:02 schreef whosvegas het volgende:
Begin er een beetje genoeg van te krijgen, die schijtkou
Hopen dat de lente vroeg begint
Precies!quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens het KNMI is het de komende dagen overdag alsnog boven 0. Alleen ' s nachts vriest het. Het wordt echt niet meer zo koud als het geweest is.
http://www.telegraaf.nl/b(...)antocht__.html?p=2,1quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens het KNMI is het de komende dagen overdag alsnog boven 0. Alleen ' s nachts vriest het. Het wordt echt niet meer zo koud als het geweest is.
Ja maar sneeuw maakt het allemaal nog leukerquote:
Sjeenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja maar sneeuw maakt het allemaal nog leuker
Zitten jullie allemaal nog op de middelbare school ofzo? leuk hoor die sneeuw . Lekker nog langer in die klote file staanquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja maar sneeuw maakt het allemaal nog leuker
Ja had ook minimaal 10 graden verwacht... maar ach dit is ook wel goed nieuwsquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:55 schreef Adelante het volgende:
-2 tot -4 C graden en dan IJskoud in de TT
Nee, ik heb een dochter van vier, die het geweldig vindt om op de slee naar school gebracht te worden. En de afgelopenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:56 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zitten jullie allemaal nog op de middelbare school ofzo? leuk hoor die sneeuw . Lekker nog langer in die klote file staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |