quote:SOEST - De kans dat Nederland binnenkort wederom op natuurijs kan schaatsen, groeit met de dag. Zaten de diverse weermodellen de voorbije week nog op totaal verschillende koers: de verwachtingen zijn de afgelopen 48 uur alsmaar meer eensluidend geworden: het wordt opnieuw koud.
Foto: ANP
De komende nachten vriest het licht, maar vaker matig. Overdag zal het kwik maar net boven nul komen waardoor de ijsvloer weer snel zal aangroeien. Dat alles heeft te maken met toenemende hogedrukinvloeden boven Oost- en Noord-Europa waardoor er een, inmiddels al ingetreden, oostelijke stroming op gang is gekomen.
De vooruitzichten wijzen voorlopig tot ver in de volgende week op nieuw winterweer. Daarbij groeien, in tegenstelling tot enkele weken geleden, ook de sneeuwkansen. In de nieuwe week zouden de temperaturen mogelijk nog verder onderuit kunnen gaan.
Typisch hoe niet-Friezen meteen beginnen te schuimbekken zodra het onder 0c komt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:57 schreef Zith het volgende:
ELFSTEDEN TOCHT!!!!!
Idd.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Typisch hoe niet-Friezen meteen beginnen te schuimbekken zodra het onder 0c komt.
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:02 schreef whosvegas het volgende:
Begin er een beetje genoeg van te krijgen, die schijtkou
Hopen dat de lente vroeg begint
Jaaaquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:02 schreef whosvegas het volgende:
Begin er een beetje genoeg van te krijgen, die schijtkou
Hopen dat de lente vroeg begint
ik kwam er ook vanmorgen na 15 minuten achter dat het wel erg koud was.. als ik dat gister had geweten had ik mooi de bus genomenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:02 schreef RaymondK het volgende:
Nee he, zit elke dag een uur op de fiets. Baal van die kou.
Wel gezond voor je maar ok...
Lekker hoor.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan.
Kom op met die lente!!!
Meld je je even als hij wel wordt gehouden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:15 schreef Pacmaniac het volgende:
Opsodemieteren met die kutkou . Elfstedentocht komt er toch niet . Waarschijnlijk daags voor die gehouden gaat worden gaat het keihard dooien en regenen.
Story van de afgelopen 12 jaar........
Trouwens als ik kijk op teleweer.nl (http://www.teleweer.nl/) is er helemaal niets dat duidt op strenge vorstquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)antocht__.html?p=2,1
de schaatsen kunnen weer uit het vet
Ik durf er best geld op te zetten . 100 euro als die niet gehouden wordt voor mij . Anders 200 voor jou als die wel gehouden gaat worden. Elfstedentocht is machtig mooi . Ik zie het alleen niet gebeuren. That's itquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Meld je je even als hij wel wordt gehouden?
Die qoute ik evenquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:19 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ik durf er best geld op te zetten . 100 euro als die niet gehouden wordt voor mij . Anders 200 voor jou als die wel gehouden gaat worden. Elfstedentocht is machtig mooi . Ik zie het alleen niet gebeuren. That's it
Dus je wilt de weddenschap aangaan?quote:
Mijne zitten er pas sinds zondag inquote:Op woensdag 28 januari 2009 07:57 schreef Het_hupt het volgende:
de schaatsen kunnen weer uit het vet
Nee maar stel je voor die ander wel en dat je dan terug krabbeltquote:Op woensdag 28 januari 2009 08:33 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Dus je wilt de weddenschap aangaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |