Ik heb erover nagedacht, maar wou niet m'n naam doenquote:
Even een duit in het al wat oudere zakje doen 8)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
Ik denk toch dat die paar procent ons niet compleet anders maakt dan de chimpansee qua seksuele instincten. Wij kunnen gewoon meer controleren, maar dat maakt het niet minder waar dat seks alleen voor voortplanting is gemaakt. Hoe wij er dan zelf mee omgaan...
quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb erover nagedacht, maar wou niet m'n naam doen
Dat zag ik jaquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Was ook maar even snel kliederwerk
(Om te laten zien hoe het een beetje zou worden dan)
dat heb ik ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen. Goed geslapen maar vreemd genoeg vallen m'n ogen nu keihard dicht..
Interessante overweging, dit. Ik denk dat ieder individu dat eigenlijk niet voor zichzelf kan verklaren (als in: "ja, waarom doe ik dat eigenlijk"), omdat het te maken heeft met sociale acceptatie, groepsdruk, enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 08:59 schreef kingmob het volgende:
Je gaat toch in je dagelijks leven voortdurend tegen instincten in, waarom geld voor seks dan ineens dat dat raar is?
Nee hoor, ik vind deze ook leuk, maar ik meen dat iemand er iets over zei (was dat duim? ) en toen dacht ik: es even zien...quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zag ik jaMaar vind jij het beter dan? (mits netjes?
)
Ik heb geen moeite met betaalde sex, zou niet weten waarom dat een probleem zou moeten zijn, als ik een man was, ging ik vast ook weleens naar de hoerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Interessante overweging, dit. Ik denk dat ieder individu dat eigenlijk niet voor zichzelf kan verklaren (als in: "ja, waarom doe ik dat eigenlijk"), omdat het te maken heeft met sociale acceptatie, groepsdruk, enzo.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog twee daagjes.![]()
Of reken je morgen nog mee?
Dat speelt zeker een grote rol, maar ik geloof niet dat dat alles is. Innerlijke moraal (hoe die dan ook tot stand komt) en vooral het kunnen indenken van oorzaak en gevolg (vrijwel uniek in de dierenwereld) zijn hier denk ik nog belangerijker.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Interessante overweging, dit. Ik denk dat ieder individu dat eigenlijk niet voor zichzelf kan verklaren (als in: "ja, waarom doe ik dat eigenlijk"), omdat het te maken heeft met sociale acceptatie, groepsdruk, enzo.
Vandaag is ook geen hele dag, moet op tijd weg.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog twee daagjes.![]()
Of reken je morgen nog mee?
Op?quote:
Nu is het echt aftellen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag is ook geen hele dag, moet op tijd weg.En morgen is ook geen hele dag. Dus nog zo'n anderhalve dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |