Ik vermaak me prima zonder relatie hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Je kunt ook die super grappige vrijgezel zijn die geen relatie nodig heeft en een tof/vrij leven lijkt te leiden. Dat is mijn insteek, alleen daarvoor moet je eigenlijk afstand doen van de wens naar een relatie en dat is moeilijk
Hoezo óf?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Of ik ben heel oud of ik kom uit een veel te beschaafd deel van het land..
Je zegt (typt) het alsof je het erg vindtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
Dat hoerentripje is echt een mannending, want mij is dat nou nooit aangeboden.
De helft van je 22e is 11!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:27 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Van mijn basisschoolklas heeft meer dan de helft van de jongens in de gevangenis gezetenVan de meiden heeft ongeveer de helft voor hun 22ste een kind gekregen
Sorry maar dat vind ik echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Wij hebben wel eens geld ingezameld en een, nog maagdelijke, vriend naar de hoeren gebracht.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:27 schreef tijnbrein het volgende:
Eigenlijk ben ik wel blij dat vrienden mij zoiets nooit beloofd hebben. Ik moet er niet aandenken om ontmaagd te worden door een prostituee.Dan maar geen seks.
Nou, die vriend van ons, was zo door zijn maagdelijkheid geobsedeerd, dat we maar besloten om er een einde aan te maken. Hij vond het niet erg, maar durfde de stap niet zelf te zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
Sorry maar dat vind ik echt niet kunnen.Als vrienden dat bij mij zouden doen dan zou ik gelijk nooit meer met hun omgaan.
Niet? toch een toffe actie van je vrienden? Zolang het natuurlijk wel een leuke isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik echt niet kunnen.Als vrienden dat bij mij zouden doen dan zou ik gelijk nooit meer met hun omgaan.
Tja, als iedereen om je heen al neukt en er uitgebreid over vertelt en jij niet kan ik me voorstellen dat dat op een gegeven moment gaat steken.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, die vriend van ons, was zo door zijn maagdelijkheid geobsedeerd, dat we maar besloten om er een einde aan te maken. Hij vond het niet erg, maar durfde de stap niet zelf te zetten.
't Heeft ook vooral te maken met hoe jij je zelf voelt. Als het goed met je gaat en je niet jezelf loopt te frustreren omdat je geen vrouw hebt, dan kom je veel makkelijker in contact met vrouwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik was tot mijn 20ste ook een drama met vrouwen. Heb de laatste jaren voldoende vorderingen gemaakt en nu heb ik er veel minder behoefte aanVermaak me nu stukken beter zelfs.
Wat heel veel vrouwen lekker vinden maar hier niet echt bekend is is whisky red bull. Haalt het scherpe van de whisky afquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wenssleutel.![]()
Maar whiskey nog nooit gedronken eigenlijk.
Klinkt bekend. Van een aantal uit mijn klas op basisschool weet ik dat ze nu een strafblad hebben.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:27 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Van mijn basisschoolklas heeft meer dan de helft van de jongens in de gevangenis gezetenVan de meiden heeft ongeveer de helft voor hun 22ste een kind gekregen
kom naar de klaagbak meet! en trek het kortste strootje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
Dat hoerentripje is echt een mannending, want mij is dat nou nooit aangeboden.
is wel heel drastischquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had ook nog enkele problemen uit het verleden die ik moest overwinnen. Rond mijn 12e zijn er niet zo'n prettige dingen gebeurt die een grote impact gehad hebben. Rond mijn 16-18 kwam ik daardoor in de problemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Heeft ook vooral te maken met hoe jij je zelf voelt. Als het goed met je gaat en je niet jezelf loopt te frustreren omdat je geen vrouw hebt, dan kom je veel makkelijker in contact met vrouwen
Is hij toevallig ook een Fok!ker?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Nou, die vriend van ons, was zo door zijn maagdelijkheid geobsedeerd, dat we maar besloten om er een einde aan te maken. Hij vond het niet erg, maar durfde de stap niet zelf te zetten.
Middelbare school was ook grotendeels seksloos, tot de vijfde klas of zo. Zelf was het op mijn 19e, mooie tijdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja. Hoe was dat toen jij nog jong(er) was, L?
Tja, hij was toen ook al 24 of 25 ofzo. Het enige wat wij deden, was de laatste drempel wegnemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef Q. het volgende:
Tja, als iedereen om je heen al neukt en er uitgebreid over vertelt en jij niet kan ik me voorstellen dat dat op een gegeven moment gaat steken.
Dat is leuk, dan moet je even de bronnen gaan checken en blijkt dat hij loopt te liegen. Bekende van mij liep zo ook tegen de lamp. Hele verhalen over een meisje, maar dat meisje wist van niets.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
En dan heb je nog de mensen die zéggen dat ze seks hebben gehad, maar daar is dan weer niets van waar.
Plus het feit dat die gozert zijn leven lang spijt kan hebben omdat ie het niet met iemand speciaals heeft gedaan, wat voor sommigen toch wel belangrijk blijkt te zijn wanneer het vaak al te laat is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Sowieso is dat geld inzamelen voor een hoerenbezoek van een vriend die maagd is echt weer een klassiek geval van haantjesgedrag bij mannen. Ze kunnen het gewoon niet hebben dat iemand nooit seks heeft gehad, terwijl dat eigenlijk doodnormaal is. En dan maar zo, om aan te tonen hoe stoer ze wel niet zijn dat ze al wel seks hebben gehad de 'normale' manier.
Lekker boeiend ook eigenlijk of je seks hebt gehad of niet, zal mij echt een worst wezen bij mensen die ik ken. Net alsof iemand daardoor minder is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Sowieso is dat geld inzamelen voor een hoerenbezoek van een vriend die maagd is echt weer een klassiek geval van haantjesgedrag bij mannen. Ze kunnen het gewoon niet hebben dat iemand nooit seks heeft gehad, terwijl dat eigenlijk doodnormaal is. En dan maar zo, om aan te tonen hoe stoer ze wel niet zijn dat ze al wel seks hebben gehad de 'normale' manier.
Ik zou mijn maagdelijkheid liever op een normale manier verliezen en niet aan een hoer. Dus met ieamand waarvoor ik iets geef.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet? toch een toffe actie van je vrienden? Zolang het natuurlijk wel een leuke is
Ik was zo'n meisje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat is leuk, dan moet je even de bronnen gaan checken en blijkt dat hij loopt te liegen. Bekende van mij liep zo ook tegen de lamp. Hele verhalen over een meisje, maar dat meisje wist van niets.
Dat moet wel een verkeerde verhouding zijn, volgens mij proef je de Red Bull dan nog steeds.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:31 schreef Belsezar het volgende:
gewoon 1/4 whisky en de rest red bull.
Hmm, nee. We werden zo moe van ZIJN gezeur dat hij ontmaagd wilde worden, desnoods door een hoer, dat we (na 5 jaar lang zijn gemekker aan te horen) besloten om zelf het initiatief maar te nemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Nee dat is niks voor mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is wel heel drastisch
als ze gewoon een leuke meid inhuren om jou een plezier te doen
is net zoiets als een stripper op de vrijgezellenavond ofzo
of je er gebruik van maakt is een tweede
je kan natuurlijk je ook alleen laten pijpen ofzo
Voor een hoer geef je ook ietsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mijn maagdelijkheid liever op een normale manier verliezen en niet aan een hoer. Dus met ieamand waarvoor ik iets geef.
Bij goede vriendengroepen boeit dat inderdaad niet, maar het komt wel voor (zeker op jongere leeftijd).quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lekker boeiend ook eigenlijk of je seks hebt gehad of niet, zal mij echt een worst wezen bij mensen die ik ken. Net alsof iemand daardoor minder is.
Toch valt het op dat het altijd de mensen waren die al seks gehad hadden, die zeiden dat het doodnormaal is om nog maagd te zijn...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Een hoer geef je toch iets?? geld?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mijn maagdelijkheid liever op een normale manier verliezen en niet aan een hoer. Dus met ieamand waarvoor ik iets geef.
Jongens. Waarbij de leeftijd niet zoveel uitmaakt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Tegan het volgende:
Sowieso is dat geld inzamelen voor een hoerenbezoek van een vriend die maagd is echt weer een klassiek geval van haantjesgedrag bij mannen.
Zo heb ik bergen cliché opmerkingen te horen gekregen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toch valt het op dat het altijd de mensen waren die al seks gehad hadden, die zeiden dat het doodnormaal is om nog maagd te zijn...
en dan weet je wat je ervoor terug krijgt. Zonder gezeik achteraf.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor een hoer geef je ook iets
Had hem dan gewoon gekoppeld met een makkelijk iemand.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm, nee. We werden zo moe van ZIJN gezeur dat hij ontmaagd wilde worden, desnoods door een hoer, dat we (na 5 jaar lang zijn gemekker aan te horen) besloten om zelf het initiatief maar te nemen.
Stoer dat hoort bij de leeftijd als je puber bent. Dus liegen over je seksuele ervaring is normaal.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
En dan heb je nog de mensen die zéggen dat ze seks hebben gehad, maar daar is dan weer niets van waar.
Let's not go there.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:38 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Zo heb ik bergen cliché opmerkingen te horen gekregen.
Koppelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Had hem dan gewoon gekoppeld met een makkelijk iemand.
Ik ben zelf ook jaren de enige geweest die maagd was in mijn vriendengroep, dus ik weet hoe het voelt. Op gegeven moment dan kom je erachter dat het geen fuck uitmaakt, en dan gebeurt het heel snel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toch valt het op dat het altijd de mensen waren die al seks gehad hadden, die zeiden dat het doodnormaal is om nog maagd te zijn...
Jij wel, maar hem kon je wel meehelpen. Ipv bij een hoer dumpen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:40 schreef John.Milton het volgende:
[..]
KoppelenDaar ben ik niet geschikt voor, ik zoek altijd m'n eigen vriendinnen wel uit.
Daar komt nog bij dat veel vrouwen afknappen op hoeren bezoek. En zeker als je ontmaagd bent door een hoer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:35 schreef Nexie het volgende:
[..]
Plus het feit dat die gozert zijn leven lang spijt kan hebben omdat ie het niet met iemand speciaals heeft gedaan, wat voor sommigen toch wel belangrijk blijkt te zijn wanneer het vaak al te laat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |