ik mag niks zeggen ik heb mezelf alvast een whiskytje gegeven met het oog op mijn vakantiequote:
Je bent pas een probleemdrinker als je er problemen mee hebt. Dat heb ik nog nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wilde ik ook al zeggen
zie je wel alcoholist!
Iedere dag dronken is ook een gestructureerd leven.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Bier het ultieme wapen tegen katers.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
Je bent pas een probleemdrinker als je er problemen mee hebt. Dat heb ik nog niet
is lang geleden dat ik een maagd gehad heb maar ach geen probleem en dan kunnen we t spreekwoord: op een ouwe fiets moet je t leren. ook goed eer aan doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik helemaal geen leeftijd genoemd volgens mij.Oh dat is waar ook van die kinderen. Maar neuken kan altijd nog. Hoe sta jij tegen over maagden?
Hoho niet zo snel. Eerst eens kijken of die kinderen mij ook aardig vinden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:55 schreef Howl het volgende:
[..]
Ja, je zou zaterdag zo stiefvader kunnen zijn van 3 leuke kinderen.
Zolangquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:39 schreef Tegan het volgende:
Toen ik 16 was heb ik ooit paar maanden lang met iemand die 12 jaar ouder was gezoend. Maar nooit meer dan dat. Toen vond ik dat wel gaaf. Binnen mijn vriendinnengroep was zijn bijnaam 'opa'. En nu weet ik niet wat ik ervan moet denken.
Als toevoeging: En die problemen heb je pas als het op is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je bent pas een probleemdrinker als je er problemen mee hebt. Dat heb ik nog niet
Ik ben niet bang en ik ben blij dat er nooit iets is gebeurd wat je niet wilde. Mag je nog steeds wel een beetje voorzichtig met jezelf zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Ik heb nooit iets gedaan wat ik niet wilde. Toen vond ik hem echt leuk, en wist ik wel dat het nooit wat kon worden, dus heb ik niets gedaan waar ik spijt van zou krijgen. Ik ben echt wel tevreden over mijn keuzes, nergens spijt van. Scharrel was mijn eerste, en daar ben ik ook erg blij mee.
Damn, ik wou dat ik vroeger een vrouw met die instelling was tegengekomen... Had ik in mijn tienertijd goed kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is lang geleden dat ik een maagd gehad heb maar ach geen probleem en dan kunnen we t spreekwoord: op een ouwe fiets moet je t leren. ook goed eer aan doen
Wel meer van ons denk ik.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Damn, ik wou dat ik vroeger een vrouw met die instelling was tegengekomen... Had ik in mijn tienertijd goed kunnen gebruiken
Daar hoef jij, je echt niet voor te schamen hoor. Een glas whiskey op zijn tijd is best lekker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ik mag niks zeggen ik heb mezelf alvast een whiskytje gegeven met het oog op mijn vakantie
Precies!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als toevoeging: En die problemen heb je pas als het op is.
+1 Scherpquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
Zolang
Moest je tussendoor geen adem halen?
Elke dag dronken is ook regelmaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Shit je was mij voor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iedere dag dronken is ook een gestructureerd leven.
I was lucky denk ik dan maarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Damn, ik wou dat ik vroeger een vrouw met die instelling was tegengekomen... Had ik in mijn tienertijd goed kunnen gebruiken
Kijk, zo sta ik dus ook open voor meisjes van 17. Maar helaas is die markt toch wat moeilijker te penetreren, om er even een marketingterm tegenaan te gooienquote:
Klopt. Maar komt helemaal goedquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben niet bang en ik ben blij dat er nooit iets is gebeurd wat je niet wilde. Mag je nog steeds wel een beetje voorzichtig met jezelf zijnNietwaar?
Dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is lang geleden dat ik een maagd gehad heb maar ach geen probleem en dan kunnen we t spreekwoord: op een ouwe fiets moet je t leren. ook goed eer aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |