Er is er maar 1quote:
Super Bowl XXIIquote:Op maandag 2 februari 2009 00:38 schreef jeoff het volgende:
Is dit nou een van de snelste touchdowns ooit in een superbowl???
Lucky you...Ik zit hier met 6 gasten waarvan er 2 al aardig wat gedronken hebben.quote:
Nope Kickoff retun for a TD in SB XLI, 15 sec of zoquote:Op maandag 2 februari 2009 00:38 schreef jeoff het volgende:
Is dit nou een van de snelste touchdowns ooit in een superbowl???
Oude infoquote:Op maandag 2 februari 2009 00:40 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Super Bowl XXII
The game started out very well for Denver. On the Broncos' first play from scrimmage, quarterback John Elway threw a 56-yard touchdown pass to receiver Ricky Nattiel, giving Denver a 7–0 lead after just 1:57 had elapsed in the game. It was the earliest touchdown any team had ever scored in Super Bowl history
Ik wist wel dat ik een oude lul was....quote:Op maandag 2 februari 2009 00:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Nope Kickoff retun for a TD in SB XLI, 15 sec of zo
Hester scoorde op een opening kickoff return tegen de Colts..quote:Op maandag 2 februari 2009 00:40 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Super Bowl XXII
The game started out very well for Denver. On the Broncos' first play from scrimmage, quarterback John Elway threw a 56-yard touchdown pass to receiver Ricky Nattiel, giving Denver a 7–0 lead after just 1:57 had elapsed in the game. It was the earliest touchdown any team had ever scored in Super Bowl history
Iets wat ze in het voetbal ook al lang hadden moeten invoeren in ieder geval!quote:Op maandag 2 februari 2009 00:40 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben een noob hierin, geen idee wat een challenge is, maar ik ga niet jullie avond verpesten door te vragen wat het is
Dat is BS. Sorry.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:41 schreef UtrechtSlim het volgende:
Snelste score na 1 seconde. 28 yard TD Pass van Bob Griese naar Howard Twilley in SB VII (1974)
Ah zo, scheids mag even kijkje nemen dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:43 schreef jeoff het volgende:
[..]
Iets wat ze in het voetbal ook al lang hadden moeten invoeren in ieder geval!
Ze hebben er twee per wedstrijd of twee per helft? Is het net als bij tennis dat er nu geen challenge afgaat omdat het een goede challenge was?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:43 schreef jeoff het volgende:
[..]
Zelfde als bij tennis bijv. Met de hawkeye. Niet eens met een beslissing vraag je challenge aan zodat de situatie opnieuw wordt bekeken en overruled kan wordenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:40 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben een noob hierin, geen idee wat een challenge is, maar ik ga niet jullie avond verpesten door te vragen wat het is
mwa bij NFL kan dat dit heeft al met al een paar minuten geduurd.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:43 schreef jeoff het volgende:
[..]
28 yards in 1 sec?quote:Op maandag 2 februari 2009 00:41 schreef UtrechtSlim het volgende:
Snelste score na 1 seconde. 28 yard TD Pass van Bob Griese naar Howard Twilley in SB VII (1974)
Coaches hebben drie time-outs per helft, en zouden dus maximaal drie keer per helft fout kunnen challengen. En ja, als het goed is gaat er geen een van af. De laatste twee minuten van elke helft kunnen coaches niet meer challengen maar worden de reviews door de refs bepaald.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben er twee per wedstrijd of twee per helft? Is het net als bij tennis dat er nu geen challenge afgaat omdat het een goede challenge was?
Ok, daar was het antwoord al van de BBCquote:Op maandag 2 februari 2009 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hebben er twee per wedstrijd of twee per helft? Is het net als bij tennis dat er nu geen challenge afgaat omdat het een goede challenge was?
nee twee totaal, zijn ze allebei succesvol, dan krijg je er 1 bijquote:Op maandag 2 februari 2009 00:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
BBC is goed te verteren, het "laten we het de noobs nog maar eens een keer uitleggen" gehalte valt reuze meequote:Op maandag 2 februari 2009 00:53 schreef kikoooooo het volgende:
Jammer dat espn de reclames niet uitzendt, word nu al gek van die tussenstukjes verdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |