je hebt PMquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:03 schreef Zwansy het volgende:
Mogelijke interesse.. even wachten wat ik terug krijg van de verzekering!
Is er in overleg een nieuwe APK op te krijgen?
Hoe is de auto onderhouden? (Onderhoudsboekjes aanwezig?)
Kun je trouwens ook even het kenteken PM-en, kan ik even wat info opzoeken.
&
Is de auto in Tilburg te bezichtigen?
Ja, ik denk dattie het kenteken probeert te verbergen wappie!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:58 schreef RacerDKB het volgende:
Waarom is het kenteken zwartgemaakt?
Probeer je wat te verbergen?
precies, alleen serieus geïnteresseerden hebben wat aan het kentekenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:33 schreef Sloper het volgende:
[..]
Ja, ik denk dattie het kenteken probeert te verbergen wappie!![]()
versnellingsbak is helemaal in orde, schakelt soepel in alle versnellingen.quote:
Nope is nooit in gerookt. De banden hebben nog meer dan voldoende profiel.quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:59 schreef retrocollector het volgende:
hoe staan de banden ervoor en is er gerookt in de auto?
dit is in overleg zeker mogelijkquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:41 schreef retrocollector het volgende:
komt er een nieuwe apk op bij een eventuele verkoop?
zal dadelijk even nieuwe makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 11:37 schreef retrocollector het volgende:
heb je misschien nog foto's met een grotere resolutie?
miss kan ik er een mooi modprijsje van makenquote:Op donderdag 29 januari 2009 14:05 schreef Mirjam het volgende:
leuke tuut, helaas aardig boven mijn budget
mwah, 2000 euro?quote:Op donderdag 29 januari 2009 14:30 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
miss kan ik er een mooi modprijsje van makenof is je budget echt heel krap?
staat genoteerd, ondanks dat het bod te laag isquote:Op donderdag 29 januari 2009 23:29 schreef retrocollector het volgende:
3250,- om maar eens mee te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |