Mag ik wel dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien vergist in de manboobs.
Nee Anthraxxx, geen plaatje nodig.
Dat wat Godt zegt.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat denk jij dat ik insinueer?
Van mij dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien vergist in de manboobs.
Nee Anthraxxx, geen plaatje nodig.
'Lieve CL, zou je dat plaatje misschien kunnen weghalen of achter een linkje kunnen zetten, ik zit namelijk onder werktijd te fokken en ik wil niet dat m'n collega's dit zien. Dank je welquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:01 schreef Plato1980 het volgende:
Kun je dat weghalen CL, ik zit op kantoor.
Dank je lieve CLquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Lieve CL, zou je dat plaatje misschien kunnen weghalen of achter een linkje kunnen zetten, ik zit namelijk onder werktijd te fokken en ik wil niet dat m'n collega's dit zien. Dank je wel.'
Absoluut! Een beetje schurft op die hamlappen maakt het helemaal af.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was ook gelijk de mooiste foto met google he.
Josti zou rare ideeën kunnen krijgen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij gaat daar toch bijna weg, dus dan maakt 't niet uit wie het ziet.
Moet ik hem nog eens posten zodat we goed kunnen kijken?quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of zou het een foto van Jos zijn?
Ja, doe maar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet ik hem nog eens posten zodat we goed kunnen kijken?
Dat heeft geen zin want ik ken Jos toch niet.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet ik hem nog eens posten zodat we goed kunnen kijken?
Je zou ook een beetje interesse kunnen tonen in de vrienden van Q!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin want ik ken Jos toch niet.
Dat doe ik ook, maar ik hoef niet alle intieme details te weten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou ook een beetje interesse kunnen tonen in de vrienden van Q!
Ik den dat er nu weinig intiems meer is wat je nog niet hebt gezien, anders kan Godt daar vast wel mooie foto's van posten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar ik hoef niet alle intieme details te weten.
je mag je wel eens scheren, en hier heb je denk ik een kantmaaier bij nodig, dat redt je niet zonder je ladyshave te slopen!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik wel dan?
Ik ben te goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |