Ja, als het systeem er een beetje goed staat, wat meer bugs eruit, dan kunnen de portefeilles wel gereset worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
misschien moet je op gegeven moment ook gewoon weer een reset doen? dus dat iedereen met schone lei begint!
1 2 3 4 5 | 2) lxiv ¤ 635,00 6,51% 3) bart89 ¤ 588,00 5,78% 4) hallo ¤ 600,00 5,69% 5) zooi ¤ 565,20 5,64% |
nee inderdaad! maar gewoon nu zitten er mensen bij vanaf begin en die dus soms dingen wel of niet hebben kunnen doen of wel of niet hebben kunnen profiteren van bugs!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ja, als het systeem er een beetje goed staat, wat meer bugs eruit, dan kunnen de portefeilles wel gereset worden.
Ik denk wel dat zo;n reset eenmalig moet zijn, dus niet maandelijks. Omdat je namelijk straks maandoverzichten krijgt, en weekoverzichten en jaaroverzichten.
Dus uiteindelijk kan je zien wie er over de maand maart gewonnen heeft, maar ook wie er vanaf februari + maart de beste score heeft.
Dat verkopen buiten beurstijden moet nog uitgezet worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:28 schreef qu63 het volgende:
En best vervelend dat je wel kan verkopen buiten beurstijden maar niet aan kunt kopen
Dat laatste lijkt me een goed idee!quote:Op zondag 8 februari 2009 14:20 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Dat verkopen buiten beurstijden moet nog uitgezet worden.
Het lijkt me niet eerlijk om te kunnen verkopen en kopen buiten beurstijden want dan kan je om 8:45 al je aandelen wegdoen tegen de koers van gisteren als je ziet dat de beurs naar beneden duikelt.
Ik ga wel inbouwen dat je 's avonds een order kan geven die om 9:00 wordt uitgevoerd.
Nu lukt het wel om meerdere aandelne te kopen, was heel gek. Was het een bug dat ik maar een random aantal (max 11 ofzo) aandelen kon kopen?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:07 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom kan ik maar 1 aandeel Ahold kopen?
Ja, er zat een bug in, maar die is er nu uit.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
Nu lukt het wel om meerdere aandelne te kopen, was heel gek. Was het een bug dat ik maar een random aantal (max 11 ofzo) aandelen kon kopen?
Hulde, mooi spel.quote:Op maandag 9 februari 2009 23:26 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ja, er zat een bug in, maar die is er nu uit.
Met de hulp met jullie (en de.marcus in het algemeen) worden de bugs snel opgespoort. En dan lost ik ze zo snel mogelijk op.
Op de pof leven, wanneer stort je zeepbel in?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:13 schreef mustisuc het volgende:
Volgens mij klopt er bij mij ook iets niet, Totaal geld ¤ -1396,05.
Dat is nog van vorige week, nadat ik aandelen gekocht had schreef die het bedrag gewoon verder af ondanks dat ik geen geld meer had.
Dat is wel een droomscenario! Renteloos lenen!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:13 schreef mustisuc het volgende:
Dat is nog van vorige week, nadat ik aandelen gekocht had schreef die het bedrag gewoon verder af ondanks dat ik geen geld meer had.
Deze bug is ook gefixt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:13 schreef mustisuc het volgende:
Ja, das een goed idee.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:29 schreef Xtreem het volgende:
Maar wellicht een idee om het in te bouwen dat je geld kunt lenen (zeg, tegen ECB rente + 100 basispunten)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |