You're welcome :dquote:
We wachten op het breintje achter deze opgave.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:52 schreef Smurfin het volgende:
[..]
You're welcome :d
Maar hij mag wel even uitgelegd worden dan.
"bezig zijn" tja, dat kan van alles zijn, was handig dat ook te becryptoneren whahaha nieuw woord![]()
Heb daar idd ook mee gestoeid, en kom ook wel op een paar andere mooie,quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
We wachten op het breintje achter deze opgave.![]()
, weet ook niet of het echt goed is ..maar het past mooi en ik kon niets fatsoenlijks met kus bedenken
afscheidskus, kushandje is ook wel een aardige niet dat dat past ofzo of aan de omschrijving voldoet..quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:19 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Heb daar idd ook mee gestoeid, en kom ook wel op een paar andere mooie,
maar dan zou die anders omschreven zijn.
We wachten af
quote:
De eerste vier letters zijn goed Jozef.quote:
Nou, ik had nog wat anders als daad, maar ik vind het alvast wel goed gevonden.quote:
Het was dus liefdeswerk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:26 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Nou, ik had nog wat anders als daad, maar ik vind het alvast wel goed gevonden.
ff uppenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef Treinhomo het volgende:
Sportershart ?
Ook niet, komt geen 'sport' in voor...quote:Op maandag 9 maart 2009 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
sportlocatie?
Ik hou me dan ook liever bezig met de liefdesdaad dan met liefdewerk oudpapier . . .quote:Op zondag 8 maart 2009 03:59 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Het was dus liefdeswerk.Zal het maar zeggen, anders komen we er toch niet meer uit.
Wie niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:23 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik hou me dan ook liever bezig met de liefdesdaad dan met liefdewerk oudpapier . . .
quote:
Ik heb me vergist in het aantal lettersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:28 schreef Smurfin het volgende:
Fitnesscentrum (13)
Oke, ik geef wat lettersquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:15 schreef qonmann het volgende:
evengoed clueless
..er....e.r..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Oke, ik geef wat letters![]()
...r......r..
Nog een letter erbij dan, moet nu niet zo moeilijk meer zijn;quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:56 schreef qonmann het volgende:
het laatste deel zou een ander woord voor centrum moeten zijn..geen idee
(we gaan naar een nieuw record, denk ik , bijna een week open)
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:54 schreef qonmann het volgende:
Energiebedrijf..maar zonder al die letters was het niets geworden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |