De eerste vier letters zijn goed Jozef.quote:
Nou, ik had nog wat anders als daad, maar ik vind het alvast wel goed gevonden.quote:
Het was dus liefdeswerk.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:26 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Nou, ik had nog wat anders als daad, maar ik vind het alvast wel goed gevonden.
ff uppenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:10 schreef Treinhomo het volgende:
Sportershart ?
Ook niet, komt geen 'sport' in voor...quote:Op maandag 9 maart 2009 10:45 schreef PhysicsRules het volgende:
sportlocatie?
Ik hou me dan ook liever bezig met de liefdesdaad dan met liefdewerk oudpapier . . .quote:Op zondag 8 maart 2009 03:59 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
Het was dus liefdeswerk.Zal het maar zeggen, anders komen we er toch niet meer uit.
Wie niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 22:23 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ik hou me dan ook liever bezig met de liefdesdaad dan met liefdewerk oudpapier . . .
quote:
Ik heb me vergist in het aantal lettersquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:28 schreef Smurfin het volgende:
Fitnesscentrum (13)
Oke, ik geef wat lettersquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:15 schreef qonmann het volgende:
evengoed clueless
..er....e.r..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:59 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Oke, ik geef wat letters![]()
...r......r..
Nog een letter erbij dan, moet nu niet zo moeilijk meer zijn;quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:56 schreef qonmann het volgende:
het laatste deel zou een ander woord voor centrum moeten zijn..geen idee
(we gaan naar een nieuw record, denk ik , bijna een week open)
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:54 schreef qonmann het volgende:
Energiebedrijf..maar zonder al die letters was het niets geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |