quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe verontrust ik ben over de Nederlandse muziekconsumptie.
Zolang Uw Discjockey aan muzikale opvoeding blijft doen, blijf ik nog een sprankje hoop houden.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Het vertrouwen daarin heb je toch ook wel al opgegeven?
* Marc63 duimt dat die TT nog wel ff actueel blijft. Een slap aftreksel (lach maar weer on_air) laat nooit lang op zich wachten op 3FM.quote:
Hier met een lekker zachtgekookt eitjequote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hier met een lekker zachtgekookt eitje
Hihi.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
* Marc63 duimt dat die TT nog wel ff actueel blijft. Een slap aftreksel (lach maar weer on_air) laat nooit lang op zich wachten op 3FM.
Begin is in elk geval veelbelovendquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
* Marc63 duimt dat die TT nog wel ff actueel blijft. Een slap aftreksel (lach maar weer on_air) laat nooit lang op zich wachten op 3FM.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:43 schreef Feivel1 het volgende:
Zo, nog ff tien minuten Arbeidsvitaminen luisteren!.
Tot 16:00 op school ?! pffff vermoeiend is dat. Dan wil een lekkere portie AV wel helpen jaquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja. Een dag tot 16.00 school kom ik niet door zonder Ekdom, hoor!
Ja, en gisteren al tot 17.00. Want plannen, daar zijn ze hier helden inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tot 16:00 op school ?! pffff vermoeiend is dat. Dan wil een lekkere portie AV wel helpen ja
De gene die ik wil batsen is bang om met mij te batsen. Dus weinig gekets.quote:
Jouw fysieke interactie is seizoensgebondenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:49 schreef on_air het volgende:
Het is toch nog geen lente? What's with all the sex.
Pfff dramatisch ja! Qua plannen is het op sommige scholen inderdaad een DRAMA ! 5 tussenuren voor een uurtje les en nog meer van dat soort "gekkigheid".quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, en gisteren al tot 17.00. Want plannen, daar zijn ze hier helden in.
Bang?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:50 schreef on_air het volgende:
[..]
De gene die ik wil batsen is bang om met mij te batsen. Dus weinig gekets.
Ik heb dit niet verteld trouwens. Het staat er niet. Echt.
Maar Corton heeft een vrouw en kinderen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:50 schreef on_air het volgende:
[..]
De gene die ik wil batsen is bang om met mij te batsen. Dus weinig gekets.
Ik heb dit niet verteld trouwens. Het staat er niet. Echt.
Geen last van hierquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Hapert de radio bij jullie ook, of ligt t aan digitenne?
Nu ligt 't aan de muziek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Hapert de radio bij jullie ook, of ligt t aan digitenne?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar Corton heeft een vrouw en kinderen!
Oh wacht, er stond niets. Om dan maar ff met de woorden van John te spreken: Huh?
Ik ben veel, maar zo ongepast ben ik zeker niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar Corton heeft een vrouw en kinderen!
Oh wacht, er stond niets. Om dan maar ff met de woorden van John te spreken: Huh?
Nou, als je niet oppast met wie je seks hebt, dan kun je toch wel veel last krijgen van een brandend gevoel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:53 schreef on_air het volgende:
Topper!! Meteen compleet weer a-sexueel.
The clap.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nou, als je niet oppast met wie je seks hebt, dan kun je toch wel veel last krijgen van een brandend gevoel.
wel te beswaffelenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ah hier weer verder![]()
@TT: Slappe dingen zijn toch moeilijk af te trekken?
Krezip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |