Faghag!quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
En dat is de kleur en uitvoering waarin ik het heb besteld.
Leer lezen!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Kut. Ik heb over het clowntje heengelezen...
Klopt.quote:Je bent zelf een homo
quote:
Daar is de MITO dan ook op gebaseerd, weet ik niet geheel toevallig.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:48 schreef Semisane het volgende:
[..]Goed zo, dat maakt je weer wat minder homo.
En daarvan is al eentje in het bezit van 1 van de prinsen. Volgens mij zelfs de eerste in het land.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Daar is de MITO dan ook op gebaseerd, weet ik niet geheel toevallig.Het is dat mijn lease-budget niet genoeg was voor de 8c en dat er maar 10 8c's in Nederland zijn, maar anders....
Je zit in KLB niet in PTA. Opzouten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:49 schreef KhaZ het volgende:
Hangt een beetje van de motor af, als je die 1.4turbo met 155pk hebt.. die rijdt als een malle, topwagen.
De diesel.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Welke uitvoering heb jij besteld TS? Ik geloof dat er een aantal modellen in de 20% categorie vallen is het niet?
Wat voor een vervuilend bedrijf werk jij joh...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De diesel.
Mocht niks anders........
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat voor een vervuilend bedrijf werk jij joh...
Moderne diesels zijn net zo schoon als auto's die op gas rijden hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat voor een vervuilend bedrijf werk jij joh...
I know. Ik werk nu bij een detacheerder waar je mocht kiezen... Bij vorige werkgevers nooit gehad idd...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven (zeker detachering) alleen maar diesel.
Ik heb het nog nooit anders meegemaakt terwijl ik nu 55.000 km in 4 jaar heb gereden
Relaxed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
I know. Ik werk nu bij een detacheerder waar je mocht kiezen... Bij vorige werkgevers nooit gehad idd...
Ja en 1is er in handen van de eigenaar van Kroymans onder andere Alfa dealer Die stond namelijk bij de dealership voor iets van onderhoud toen ik daar mijn proefritje ging maken, dus die C8 heb ik ook even van dichtbij mogen aanschouwen....ik was een beetje jaloers.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daarvan is al eentje in het bezit van 1 van de prinsen. Volgens mij zelfs de eerste in het land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |