Ja maar je komt toch niet racenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kwam rond half 10 online, jij dus net weg.
Volgens mij moet je wat meer er over gaan lezen, want er is genoeg bekend volgens mij... Het tunen gaat net zo ver als de gemiddelde F1 game, de game is NIET arcade, er zit een toffe two-player mode in en ik was van de game onder de indruk.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:32 schreef Bastard het volgende:
Racer Pro... ik begin sterk te twijfelen ook.. 15 tracks is niet veel.. en ik weet weinig van het spel! hoever gaat het tunen, wat zijn de psychics, wat zijn de spelmodi, hoe is de SP , zit er een arcade in etc etc.. allemaal zaken die van te voren (inclusief talloze filmpjes) al wel bekend waren ver voor de release van Forza 2. Dat is een teken aan de wand.
Oh ja.. ik heb natuurlijk niet gezocht naar infomatiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je wat meer er over gaan lezen, want er is genoeg bekend volgens mij... Het tunen gaat net zo ver als de gemiddelde F1 game, de game is NIET arcade, er zit een toffe two-player mode in en ik was van de game onder de indruk.
Ja, het komt gek over. Wat jij je af vraagt heeft een van de developers me in Leipzig al verteldquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja.. ik heb natuurlijk niet gezocht naar infomatie
Nou ja kennelijk dan in ieder geval niet goed genoeg want ik kom er bar weinig van tegen.. maakt niet uit.. ik check de demo wel en bepaal mn keus.
Geef maar een seintje als je Fallout weg doetquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Nog even SPAMMEN!
[TK] Veel games! PS3, 360, PSP en DS!
Ach ik finish ook vaak genoeg achteraanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:33 schreef gijsje79 het volgende:
Nee racen is niet echt me ding B.
Tis niet leuk als je steeds laatste bent, Burnout kan ik wel.
Gijs...ik heb hem gedownload maar nog niet gespeeld...quote:
Lees mijn blog,.............quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik heb hem gedownload maar nog niet gespeeld...
Je hyped niet...ik maak me zorgen...
*met trillende hand op link klikt*quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk idee: [paint] Een plaatje namaken
Zelfde idee, andere foto: http://i43.tinypic.com/2m60ndc.jpg
Gereageerdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:58 schreef Sjotime het volgende:
Ik hoop zo dat ik het niet zie nog Gijs,... dat ik het niet door heb. Maar mijn gevoel maakt me zorgen. Fantastisch hoor lekker co-op'en,... maar waar is nu de 'echte' RE ervaring,.............
Help me Strol,..... help me,.... zet me op mijn plaats,... corrigeer me. Of speel de demo en huil met me mee!
Je bent zooooo cooltjes,.... wou dat ik je zenuwen had. Resident Evil Gijs,.... RE,.... RE GIJS!!!!! Inderdaad,... eigenlijk een complete RE Zero,............ en dat vond ik de minste!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gereageerd
Demo ga ik vanavond proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |