In de US of A is het wat groter dan hierquote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zegt TIME Magazine. Schijnbaar. Is leegheid en loosheid dan de nieuwe Maatstaf der Dingen?
Tsja, dat werd ook over Hyves en soortgelijke sites gezegd... Ga jij je lekker verdiepen in Web 2.0 en Social networkingquote:Op maandag 26 januari 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zegt TIME Magazine. Schijnbaar. Is leegheid en loosheid dan de nieuwe Maatstaf der Dingen?
Juist niet.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:35 schreef PiRANiA het volgende:
Het is leuk om vrienden te volgen. Heb je wat over te praten als je ze ziet.
Ok, de enige man ter wereld die de afgelopen week wel iets redelijk unieks mee heeft gemaakt.quote:
We zijn het dan iig eens dat Twitter en Hyves op hetzelfde niveau staanquote:Op maandag 26 januari 2009 21:52 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Tsja, dat werd ook over Hyves en soortgelijke sites gezegd... Ga jij je lekker verdiepen in Web 2.0 en Social networking
Nee, fok!, dat is lekker.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn het dan iig eens dat Twitter en Hyves op hetzelfde niveau staan
Je kunt nu je treinreizen met de hele wereld delenquote:
Oeh, Geil!!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt nu je treinreizen met de hele wereld delen
Dat kan zonder twitter niet?quote:Op maandag 26 januari 2009 22:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt nu je treinreizen met de hele wereld delen
Neequote:
Gut. Heb je in je postgeschiedenis bezocht en 'weblog' vervangen door 'twitter'?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:23 schreef Pjederdy het volgende:
Twitter: je laat aan de hele wereld weten dat je zit te schijten, op straat loopt, even de winkel ingaat, met de bus onderweg bent, etc.
Kortom, je lege leventje zwengel je wereld in alsof het iets spannends is. En dat wordt dan gelezen door mensen die NOG minder beleven.
Jaja, ik heb ook een twitterding op mn iphone, maar na de eerste boodschap "trying to figure this out" ben ik er al mee gestopt..
`quote:Op maandag 26 januari 2009 22:35 schreef Sander het volgende:
[..]
Gut. Heb je in je postgeschiedenis bezocht en 'weblog' vervangen door 'twitter'?
Kut.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:36 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
`
Ik bezoek regelmatig in mijn postgeschiedenis.
Ze memories?quote:
Jij hebt een vreemde postgeschiedenis, PDD. Misschien kan Breuls een feature maken die je posts gelijk in twitter lazert.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:38 schreef Pjederdy het volgende:
Sorry hoor, maar die kwam ineens uit mijn postgeschiedenis opzetten.
Oh, en ik heb er ook nog bewijs van!quote:Op maandag 26 januari 2009 21:23 schreef Pjederdy het volgende:
Twitter: je laat aan de hele wereld weten dat je zit te schijten, op straat loopt, even de winkel ingaat, met de bus onderweg bent, etc.
Kortom, je lege leventje zwengel je wereld in alsof het iets spannends is. En dat wordt dan gelezen door mensen die NOG minder beleven.
Jaja, ik heb ook een twitterding op mn iphone, maar na de eerste boodschap "trying to figure this out" ben ik er al mee gestopt..
De lengte van de posts sluit in ieder geval wel lekker aan bij het principe van Twitter!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij hebt een vreemde postgeschiedenis, PDD. Misschien kan Breuls een feature maken die je posts gelijk in twitter lazert.
Ik kom ook zelden verder dan die ene regel.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:44 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
De lengte van de posts sluit in ieder geval wel lekker aan bij het principe van Twitter!.
Hoooooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |