Waarom zou je dat in godsnaam willen? Maar ze zijn er, let maar op!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Smash-it het volgende:
'Daten in het donker', nieuw programma waar Huub kandidaten voor zoekt. Drie mannen en drie vrouwen vier dagen in een enorm huis. In het donker.
Vier dagen lang blindenmannetje spelen?
quote:Op dit moment zijn we bij Talpa Producties bezig met een nieuw programma voor RTL 5; Daten in het Donker. En als je nog single bent, is dit misschien écht iets voor jou! In Daten in het Donker verblijven drie mannen en drie vrouwen vier dagen in een enorm huis. De mannen en vrouwen ontmoeten elkaar op een originele manier... namelijk in het donker! Daten in het Donker wordt vanaf maart uitgezonden op RTL 5 en Renate Verbaan presenteert het programma.
Ja, heel origineel. Volgende datingprogramma moeten ze verkleed als een krododil tussen de nijlpaarden gaan liggen in de Serengeti. Dat hebben we ook nog nooit gezien hoor!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:25 schreef beequeen het volgende:
@Smash, ik zie het al. Nou, lijkt me een geweldig programma. Je ziet dan toch geen flikker?![]()
[..]
Zal de screening ook in het donker plaatsvinden, op de tast zeg maar? Leuk voor Huub.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:27 schreef Noek het volgende:
Ja, heel origineel. Volgende datingprogramma moeten ze verkleed als een krododil tussen de nijlpaarden gaan liggen in de Serengeti. Dat hebben we ook nog nooit gezien hoor!
Staat mij ook iets van bij inderdaad.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Er was toch ook al een keer zo'n soort programma?
Nog een rel erbij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal de screening ook in het donker plaatsvinden, op de tast zeg maar? Leuk voor Huub.
Ja, je bent de enige. Dus geen praatgroep voor jou.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben ik de enige die het echt zal jeuken hoe anderen elkaar vinden? Al die datingshows.Alleen boer zoekt vrouw vind ik dan nog leuk. Maar waarom al die jonge mensen daaraan meedoen. En dan nu in het donker.Zó wanhopig is J de M nou toch ook weer niet op zoek naar kijkcijfers?
Deed daar de vriend van Lieke ook niet aan meequote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Een vriend van me heeft afgelopen jaar een keer meegedaan aan daten en eten of zoiets. Volgens mij na drie afleveringen al geflopt.
Was wel grappig om te zien. Vooral omdat vriendlief met precies dezelfde chocoladetaart kwam aanzetten als de laatste keer dat ie bij mij op bezoek kwam. Alhoewel ... ik kreeg er toen wel twee flessen Moët bij. Die hij vervolgens bijna alleen soldaat maakte, de schat.
Ja, dat klopt. Maar dat was een andere aflevering. Ik heb alleen deze gezien omdat ik een sms kreeg met RTL4 NU! KIJKEN!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:45 schreef blomst het volgende:
Deed daar de vriend van Lieke ook niet aan mee
Daar kan ik dan het nut nog van inzien. van BzV. maar voor de rest....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, je bent de enige. Dus geen praatgroep voor jou.
Nee hoor, ik heb er helemaal niks mee. Zelfs boer zoekt vrouw vond ik te dom voor woorden.
Ik dacht dat echt iedereen dat leuk vond? Op mijn werk raken ze er nooit over uitgepraat!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Zelfs boer zoekt vrouw vond ik te dom voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |