Borsthaar is zó 1965quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ach als hij maar kan koken toch. Voor de rest, jammer geen borsthaar.
Allebei goed.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
Ik ben wel te porren voor de Seychellen!
[ afbeelding ]
En voor de dagelijkse docutip:
[..]
22.15 uur op Canvas.
Een beetje Pokon door de groenten doet wonderen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:54 schreef lies1958 het volgende:
Ach als hij maar kan koken toch. Voor de rest, jammer geen borsthaar.
Volgens mij heb jij een justitieel enkelbandje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Borsthaar of geen borsthaar is mij verder om het even.
Omdat ik graag een groen blaadje eet?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:04 schreef Coos het volgende:
Volgens mij heb jij een justitieel enkelbandje.![]()
Wil je een gekopieerde ingekleurde kleurplaat thuis ontvangen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Als het maar een Foster Parents kindje is.
Nee, die kost maar een piek per dag. Voor een kok!! Dat is een koopje.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wil je een gekopieerde ingekleurde kleurplaat thuis ontvangen?
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Smash-it het volgende:
'Daten in het donker', nieuw programma waar Huub kandidaten voor zoekt. Drie mannen en drie vrouwen vier dagen in een enorm huis. In het donker.
Vier dagen lang blindenmannetje spelen?
Ben benieuwd naar de streamsquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:08 schreef Smash-it het volgende:
'Daten in het donker', nieuw programma waar Huub kandidaten voor zoekt. Drie mannen en drie vrouwen vier dagen in een enorm huis. In het donker.
Vier dagen lang blindenmannetje spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |