Ik heb deel twee ook al bekeken maar deze gemistquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam niet meer bij.![]()
En vanmiddag rolden de tranen over mijn wangen van het lachen om deze quote. Echt na heel veel gedoe, eindelijk besloten wat het nieuwe plaatje wordt, zegt iemand dit:
[..]
Echt serieus, je kon me hier opvegen!![]()
Naja had je bij moeten zijn denk ik.
Zijn ze er nog dan ik vind ze verrekte lekkerquote:
Niet zo'n appelflap, wacht...ik upload hem wel even voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn ze er nog dan ik vind ze verrekte lekker
Heb je dat nu al voor mekaar.. Ik doe dat altijd op 31 maart onlinequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
Zo wij krijgen weer lekker geld terug van dhr of mevr. belasting.
Altijd zo fijn om van de zomer je geld terug te krijgen van wat je aan de belastingdienst geleend had.
Alleen het rentepercentage is niet zo hoog wat ze uitkeren.
Maar toch leuk spaarpotje. Zelfde als electriciteitsrekening. Je schiet het ze voor, maar de eindafrekening is dan toch weer lekker.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:48 schreef lies1958 het volgende:
Zo wij krijgen weer lekker geld terug van dhr of mevr. belasting.
Altijd zo fijn om van de zomer je geld terug te krijgen van wat je aan de belastingdienst geleend had.
Alleen het rentepercentage is niet zo hoog wat ze uitkeren.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je dat nu al voor mekaar.. Ik doe dat altijd op 31 maart online
En volgens mij mis ik nog wat aan post
Bij de action heb je hele handige archiefbakjes, vind je alles zo weer terug.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had laatst mij contract ergens voor nodig.
Heb denk ik 5 uur lopen zoeken ofzo.
Ik heb 10 jaar administratie weggepleurt. Zal je zien dat ik het nodig heb. Was het zat al dat papier werkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had laatst mij contract ergens voor nodig.
Heb denk ik 5 uur lopen zoeken ofzo.
Geloof me, als ik zeg dat ik zelfs daar te chaotisch voor ben!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij de action heb je hele handige archiefbakjes, vind je alles zo weer terug.
Ik zal wel iets fout doen, krijg nooit iets terug (¤10,50 tel ik nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar toch leuk spaarpotje. Zelfde als electriciteitsrekening. Je schiet het ze voor, maar de eindafrekening is dan toch weer lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |