Het is wel live he?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
ws hoor je dat klapvee ook op die dvd
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet ik er alsnog uit want ik moet pinnen.Ja kan vaak pinnen bij de bezorgersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Volgens mij kan je alleen maar pinnen bij die gasten.quote:
Daar heb ik ooit es een leuk topic van gezien in ONZ die hadden bergen schijfjes waar ze geen raad mee wisten .. Iemand leek het wel grappig op ze op auto wielen te plakken.. Als coole velgenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
ws hoor je dat klapvee ook op die dvd
Staat erbij op de site ..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen maar pinnen bij die gasten.
Bij Albert in ieder geval wel
Waarom laten bezorgen?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen maar pinnen bij die gasten.
Bij Albert in ieder geval wel
Dit zie ik nu pasquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:48 schreef Peter6000 het volgende:
Zullen we hier maar verder gaan, dat geeft Soury de illusie dat ze eindelijk een keertje de eerste was.
Laat mequote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Posten in een illusie heeft ook wel wat sprookjesachtigs
Piccolo topolino, zo was het helemaal niet bedoeldquote:
Het wiite paard is al in aantochtquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Piccolo topolino, zo was het helemaal niet bedoeldSprookjesprinsesje
![]()
Pas maar op anders staat er straks een paard in de gang.quote:
Ik heb een rothekel aan boodschappen doen. Dat gesjouw met al die spullen, en voor het allemaal in je kast staat. Van het rek in je kar, van de kar op de band, van de band in de kar, van de kar in de auto en vanuit de auto je keuken inquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom laten bezorgen?
Ok, als je slecht ter been bent of zoals nu in de griep zit.
Maar wat is er nu gezelliger om in de buurtsuper je schootbappies te doen?
Owja, en bedankt dames over jullie draadjesvlees. Water liep me in de mond bij die hachee-posts. Heb nu dus ook runderlappen aan de pruttel.
Ik sla ff overquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Pas maar op anders staat er straks een paard in de gang.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |